Wracam do domu i widze... o kurwa to nie awizo! Pomyślał Dominik otwierając skrzynkę pocztową. Nie mam zbyt wielu znajomych generalnie jestem smutnym zamkniętym w sobie introwertycznym chłopcem bez większych marzeń i celów dążącym do zatracenia , a jednak dostałem aż trzy listy lol. Wiadomości były od tego geniusza carrionera , mojej loszki sohy i co mnie zdziwiło od króla youtoba gargamela. (i oh well ja wiem , że motyw listów jest mocno naciągany , ale przymknijmy na to oko). Dominik po przeczytaniu pierdolenia krzykacza brodacza zabrał się za list od Kuby. W kopercie znalazł się list opowiadający o najnowszym projekcie kuby , projektu , w którym awiec miał wziąć udział oraz mapa z zaznaczonym G. Gargamel w liście oznajmił , że G nie symbolizuje jego pseudonimu artystycznego. G symbolizowało gówno. Niemiec był mocno zaskoczony. Jak się okazało sohayo też została zaproszona do ekipy G. To przekonało dominika. Studia totalnie pochłonęły Olę , a Dominik strasznie za nią tęsknił. Soha w liście napisała , że dla projektu gargamela rzuca studia (znowu). Został tylko jeden problem.., Co z Alexem i Niunią?
...reptyl dzwoni do Chuptysia...
E L O W I N A kuba! Dostałem dzisiaj twój list i generalnie to projekt zajebisty i piszę się na to 100% , ale jest jedna kwestia , której nie poruszyłeś w liście (oprócz wypłaty). Co będzie z Alexem i Niunią nie mogę ich zostawić! Jest szansa , żeby zamieszkały z nami w domu ekipy G?
No E L O W I N A stary, myślę , że nie będzie z tym problemu. Dramcia będzie miała towarzystwo. (NIECH TEN JEBANY WĄŻ TROMBY I PIES DUBIELA CHOWAJĄ SIĘ W KĄT KURWA STFUU MAMY NAJLEPSZYCH PUPILI PIZDYYY)
K, to ja idę się pakować!
oki, to pa.
...
E L O W I N A!! Mam nadzieję , że jak narazie się wam podoba i , że awizo to przeczyta kurwa!