6

200 16 1
                                    

Bölüm atmayı unutmuşum slm. Umarım uyumayıp okursunuz zaten 2 dk fln sürer :')

Jeongguk heyecanla evin içinde oradan oraya yürüyor, koltuklara oturuyor ama bir dakika bile durmadan tekrar kalkıyordu. Bu işi yapmayı kabul ettiğine hâlâ inanamasa da bunu sevmişti.

Diğer evde Taehyung da aynı haldeydi. Nedenini bilmediği bir şekilde Jeongguk'a güzel görünmek istiyordu. Sırf bunun için sabahtan beri en az 10 kıyafet denemişti ve hiçbirini beğenmemişti. En sonunda normal bir jean ve yeşil bir kazak giymişti. Saçlarına hafif dağınık bir görünüm vermiş ve çok hafif makyaj bile yapmıştı. Saat 1.30'a gelirken evden çıktı ve Jeongguk'un attığı konuma yürümeye başladı.

Jeongguk zaten 1 saat önceden gelmişti. Burası Jeongguk'un Seoul'de en sevdiği parktı. Jeongguk parkları her zaman çok severdi ve Seoul'daki neredeyse her parkı gezmişti. En çok burası hoşuna gitmişti. Biraz şehre uzak ama yeşillikler içinde bir yerdi burası. Birkaç bank vardı. Genelde kimse olmazdı burada.

Jeongguk gelip yanında getirdiği örtüyü çimlere sermiş ve onlar için hazırladığı yiyecekleri güzelce dizmişti. Hatta güzel olmadığını düşünüp birkaç kere daha dizmişti.

Saat ikiye 10 vardı. Taehyung daha gelmemişti ve Jeongguk heyecandan bayılacak gibiydi. Telefonunu çıkarıp Taehyung'a mesaj atarken ellerinin titrediğini fark etti.

Gguk: Geliyor musun?

Tae: Evet, yoldayım.

Tae: Ne kadar uzak bir yer seçmişsin.

Gguk: Uzak ama çok güzel bir yer cidden.

Tae: 5 dakikaya oradayım.

Gguk: Sabırsızlıkla bekliyorum :)

Taehyung gülerek mesaj uygulamasından çıkmış ve camdan bakmaya başlamıştı. Geldiğini anladığında otobüsten indi ve yürümeye başladı.

Jeongguk haklıydı. Burası nefes kesiciydi. Yeşillikler içindeydi ve onlar dışında kimse yoktu. Yanında usulca akan bir dere vardı. Yerde bir örtünün üzerinde oturan birini gördüğünde o olduğunu biliyordu.

T: "Selam Jeongguk."

Jeongguk bir anda gelen sesten korkmuş ve sıçramıştı. Tatlı tepkisi Taehyung'u gülümsetti.

J: "Beni korkuttun."

Şimdi onu inceleyebilme fırsatı bulmuştu. Fotoğraflardan daha da güzeldi. Yeşilin açık bir tonunda olan saçları, bacaklarını tam saran kotu ve bol yeşil kazağıyla çok güzeldi. Jeongguk daha önce hiç kimseye böyle hisler duymamıştı. Hatta cinsel yönelimini bilmiyordu. Bilmiyor olsa bile tahmini aseksüel olmasıydı, kimseden hoşlanmamasına böyle bir isim getirmişti. Ama şu an aseksüel olmadığına emin olmuştu.

Diğer yandan Taehyung için de durum farklı değildi. Sevimli sarı bir kazak ve siyah bir kot giymişti tavşan dişli çocuk. Kotun diz kısmında yırtıkları vardı. Dizlerinin bile güzel olduğunu düşündü. Çok saçmaydı ama neden midesine kramplar giriyordu ? Geldiğinden beri ve hatta gelirken elleri titriyor ve terliyordu.

Sonunda birbirlerini süzmelerini bitirmek ve garip havayı dağıtmak için Jeongguk konuşmaya başladı.

J: "Otursana bizim için hepsini ellerimle yaptım."

T: "Bununla uğraşman bile çok sevimli."

J: "Teşekkür ederim ?"

İkisi de yemekleri yemeye başladılar.

J: "Şimdi bana kendini, hayatını ve onu neden sonlandırmak istediğini anlatıyorsun."

T: "Tamam, anlatacağım ama seni uyarıyorum mutlu bir son bekleme çünkü olmayacak. Bir de ben konuşurken sözümü kesme."

Derin ve titrek bir nefes aldı.

T: "Bunları ilk defa birine anlatıyorum. Buna hazır mısın ?"

J: "Hazırım."

take my hands now/taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin