Bog je otisao na sjever

88 8 2
                                    

"Njen smijeh je uvijek prekidao tisinu", rekao sam to sa tolikom tugom i tolikim bolom gledajuci svoju sestru koja je izgledala toliko strpljivo, a opet toliko na rubu zivaca da se odmah slomi i rasplace dok joj pricam svoju pricu. Koliko ce zaista sve shvatiti, samo Bog zna. A opet, i sam Bog zna da ni ja nikad nisam sve shvatio.

"Njena pozitiva i njena vedra rijec su uvijek bile likir kojim je opijala moju dusu iznova i iznova.

Svaki njen pokret je ispunjen gracioznoscu, svaka njena izgovorena rijec je dobivala smisao cim bi bila izgovorena. Njene pjegice su uvijek sacinjavale moje omiljeno sazvijezdje. Njene usne su bile moj otrov koji sam oduvijek obozavao da popijem. Njene plave oci su bile moj omiljeni ocean u kojem se stapaju vrijednost postojanja, ljubav i nevinost. Sve je to bila ..

Volio sam ju, kao nikog, volio sam ju kao sto ni samog sebe nisam. Ako to nekad i nisam pokazao, jesam, volio sam ju, vrijedila je triput vise od svih zena koje su mi bile sredstvo zabave i koje su dirnule samo materijalni dio mene, dok nikad nisu uspjevale ostaviti trag u mom srcu i umu. Da je tu, dokazao bih da je uistinu tako. Dirnula je u one najprljavije dijelove mene i ocistila ih svojom nevinoscu. Dotakla je moje slomljene dijelove i sa svojim strpljenjem ih sastavila. Ali kako ih je za zivota izgradila, tako ih je smrcu srusila i slomila u komade."

Ovo je jos jedna vecer kada se uz case alkoholnog pica i nekog ko ce me saslusati bez kritike, prisjecam i zivota i smrti jedne epohe mog zivota. Sve je pocelo neplanski. "Iz jednog njenog umiljatog, dobrog cina bio sam privucen  i navucen na nju. Nasmijesila se. Postala je nada. Nada koju sam trebao, ocajnicki trazio i dragi Bog zna da sam bio ocajan. Kada bjezis od drugih, lako je naci utociste, ali kada bjezis od samog sebe, utocista nema. Nema ga i niko ga nece izgraditi. Ona mi je bila nada da ce me natjerati da prestanem bjezati. Nadao sam se, a ona je ispunila nadu. Nije bila kao sve druge. Nije bila laka, nije bila impulzivna i nametljiva. Osvojila me jednostavnoscu, zadivila svojim karakterom i ljubio sam njenu dusu od prvog dana. Iz dana u dan sam ju morao osvajati, i to mi nije bilo tesko. Pronaci nacin da iskazes ljubav na neki poseban nacin iznova i iznova nije tesko ako tu osobu zaista volis i zelis.

Njena ljepota, jednostavnost i umiljatost duse su morali imati suparnika, i to jakog. Bila je bolesna. Njeno srce je bilo slabo, bilo je kukavica, htjelo je odustati od kucanja jos otkad je imala deset godina.

Ali i unatoc tome, ona je bila borac. Tuga zbog bolesti ju je ucinila dragom, volja za zivotom snaznom.

'Jedna prolivena suza ti oduzima kapljicu krvi sa srca. Jedan osmijeh ju dovodi. Moras se smijat da bi zivio, ljubavi' inspirirala me s tim iznova i iznova.

Inspirirala me svojim postojanjem. Zivio sam za nju, disao sam za nju, volio sam nju i zelio sam nju. Ona je ucinila moj zivot vrijednim sa jednostavnim stvarima koje je ucinila. Njeno svjeze lice nakon spavanja, rascupana kosa i ona u mojoj kosulji, tada mi je bila najljepsa. Tada mi je bila najbliza, i bila samo moja.

Sjecam se kada sam joj prvi put rekao volim te. Nikad nisam pamtio nikakve ljubavne sitnice, iako sam volio i prije nje, ali nijednu kao nju.

Bilo je to jednu vecer kada smo otisli da se zabavimo na zabavi koju je organizirala njena prijateljica, tada smo bili vec tri tjedna skupa i tih 20 dana ona mi nije silazila s uma. Mislio sam na nju i u 3 popodne, u poslovnoj guzvi, i u 3 ujutro kad sam lijegao u krevet. Isli smo da vidimo dijete od njene prijateljice, imali su zabavu povodom njenog prvog rodjendana. Otisli smo, lijepo se smjeskali svima koji su se smjeskali nama, pricali o raznim dogadjajima sa raznim ljudima, komentirali svjetska dogadjanja .. Sve sa, mojom, unutarnjom nadom da odem sto prije sa njom da mogu sam da dijelim sa svjetlom noci njenu ljepotu. I onda sam ju ugledao sa malenom bebom. Bila je sretna dok ju je drzala. Bila je sretna, prelijepa i bozanstvena. Priblizila se s njom i pitala me zar  nije slatka. Odgovorio sam joj bez da sam skidao pogled s nje i uopce treptao : 'volim te. Pogledaj me, nije zafrkancija, volim te, lud sam sto sam toliko emotivno gol pred tobom i sto je to izaslo tako rano, ali goni sve k vragu, volim te i molim te ne bjezi od mene, ni sad, ni kasnije, ni nikad. Proklet bio ako znam sta bih sa sobom ako ostanem bez tebe. Zelim takvo dijete s tobom.'

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bog je otisao na sjeverWhere stories live. Discover now