Alma
Sjedeći nasuprot ovog čovjeka i upijati njegovu pojavu je svakako zahvalno iako je pun mahana. Ni jedne fizičke nema,zato onih psihičkih previše. Pitam se da li je moguće da ovaj čovjek sutradan ima porodicu i djecu?
Jer onu scenu kako ljubi djevojku,tj svako drugu noć drugu ne izlazi mi iz glave."Buljiš u mene?"
Trgnem se jer sam otišla u daleku budućnost , on me dekoncentriše!
"Ups , izvinjavam se!"
"Što gledaš u mene? Izvinjavaš se zbog toga? Slobodno niko ti ne brani!"
Nasmijem se jer ovaj čovjek zna sa ženama definitivno ,ali ja i on nemamo budućnosti jer je on sve ono što ja ne želim. Bože odakle mi u glavi ja i on?
"Idemol raditi?"
"Dosadan sam ti?"
"Neeee ,samo ovaj ručak će dočekati i užinu!"
"Nego koliko dugo se zabavljaš sa onim sluntom! Mislim momkom?"
Slunto? Mah šta on sebi umišlja? Digne mi živac samo tako!"Nemate pravo da tako nazivate mog momka! "
"Ja se izvinjavam Alma,ali pored tebe izgleda tako!"
"Pa jel to sad kompliment ili?"
"Naravno da je kompliment, ti si za njega avion ,a on je onaj bus što dovlači putnike do stepenica!"
Majko mila on je lud. Kakav ,avion ,bus? Dođe mi da se nasmijem,ali ne smijem onda će shvatiti da mi nije momak.
"Mislim da smo se previše opustili i pričamo o stvarima kojima ne treba da pričamo. Bez potrebe ćemo uvrijediti jedno drugo!"
"Ne želim te uvrijediti, naprotiv želim da ti kažem da zaslužuješ bolje definitivno jer si ti jako fina djevojka i to je bio cilj ,ništa više! Ponovo se izvinjavam! Idemo?"
Gledam u njega i šta je s ovim čovjekom nije mi jasno!
"Idemo da!"
Kako smo sjeli primjetila sam poglede osoblja ,a i gostiju. Moj otac je poznat široj javnosti jer se bavi sličnim poslom kao i Damir. Moguće da me neko i prepoznao. Nisu prijatni pogledi koji su mi upućeni. Sigurno misle kako sam preko kreveta dobila posao! Toga me bilo strah od početka.
Stižemo pred ured i završen je ovaj naš iznenadni ručak . Bilo je lijepo,ali napeto."Hvala za ručak!"
"Nema na čemu i drugi put!"
On odlazi u ured, a ja sjednem za svoj stol. Čudna neka struja vlada. Dan prolazi standardno, papiri , javljanje na telefon, rezervacije. Ludilo. Umorna sam od telefona. Moj direktor je od ručka u uredu. Siđem s Majrom na kafu u bar . Vidimo da je pun nekih Arapa. Eh što ovi ljudi dolaze u našu zemlju pa to je ludilo. Previše ih je ,na svakom koraku.
Majra je trudna i prelijepa je,ali jede ko luda."Kako bi na ručku sa kurvarčinom?"
"Kurvarčina,kao direktor?"
"Draga Alma nisi zar toliko fina?"
"Zavisi!"
Smijemo se,znam na koga misli pravim se tošo!!
"Direktor je pa znaš njega!"
"Nabacujel ti se?"
"Neće ,kulturan je!"
"Hahaha Almice, on je frajerčina prve klase ,za njeg ne možeš reć samo da je kulturan jer je on beton ženo draga. Njemu žene same skidaju gaće!"
ESTÁS LEYENDO
Sve bi s tobom ja #3. DIO SERIJALA "MOĆ KLOŠARA"
RomanceDamir Handžić je 30 - godišnji biznismen ,vječiti ženskaroš. Nit ima namjeru da se skrasi sa jednom ženom niti je ,doživjeo ljubav. Da li će jedna djevojka koja je i njegova zaposlenica promijeniti Damirovo mišljenje i da li će upoznati ljubav?? Alm...