Giderken bana bıraktığın ve iyi bakarsam ölmeyeceğini söylediğin çiçeklerimize tam seksen iki gün baktım bir tanem, bugün ise seksen üçüncü gün ve tamamen öldüler.
seksen dördüncü gün biraz ağladım onlar için, seksen beşinci gün iyiydim ve yenilerini alabiliriz diye düşündüm, seksen altıncı gün hiçbirinin sana yetmeyeceğini düşünerek bundan vazgeçtim, seksen yedinci gün seni daha fazla özledim, seksen sekizinci gün sana bir kolye yaptım, seksen dokuzuncu gün oldu hala yoksun üstelik beni aramıyorsun bile, doksanıncı gün şirkete bir haber geldi ama sanırım iyi değil çünkü herkes üzgün, umarım şirket batmıyordur.
Doksan birinci gün çocuklar yüzüme bakmıyorlar sevgilim, sanırım bilmeden kötü bir şey yapmış olmalıyım, doksan ikinci gün jinyoung bana sarıldı ve ağladı, sanırım cidden şirket batıyor, doksan üçüncü gün çocuklar benimle konuşmak istedi ve jackson çok kötüydü.
Doksan dördüncü gün bana senin öldüğünü söylediler, doksan beşinci gün onlara şakayı bırakmalarını ve seni getirmelerini söyledim, doksan altıncı gün bana çok bağırdılar ve yugyeom dizlerimde uyudu, doksan yedinci gün şirket bu konuda bir basın açıklaması yaptı ve insanlara senin öldüğünü açıkladılar, doksan sekizinci gün kabullenmemi söyleyerek bana vurdular ama sorun değil sen gelince beni iyileştirirsin, doksan dokuzuncu gün çok ağladım youngjae, yaralarım acıyor ve ben bu gerçeği kabullenmek zorundayım.
Yüzüncü gün küçüğüm, bana kasımpatı'larını emanet etmenin, gözlerime son kez bakmanın ve arabanın içindeyken bana el sallamanın ardından geçen yüzüncü gün, ve ben dayanamıyorum.
youngjae çok özledim, hiç gelmeyecek misin?
"Choi Youngjae solo aktiviteleri için gittiği Japonya'dan geri dönememişti."
bu fici yazmamda ki sebep bitmek bilmeyen 2jae aşkım ve medyada ki şarkıdır, nasıl olur bilmem, yazabilir miyim bilmem ama deneyeceğim.
sizden desteklerinizi göstermenizi istiyorum, bu benim için önemli..
iyi bakın kendinize..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kasımpatı'/2jae
FanfictionChoi Youngjae solo aktiviteleri için gittiği Japonya'dan geri dönememişti.