19

540 14 4
                                    

'maar waarom wil hij jou dan dood hebben?' Vroeg namjoon weer

Pov hoseok

'Het is een lang verhaal, laten we op de bank zitten' zei ik
Iedereen ging op de bank zitten terwijl Jin wat thee en koekjes bracht. De koekjes waren binnen 5 seconden op door Jungkook. 'JUNGKOOK DIE WAREN VOOR IEDEREEN!!' schreeuwde Jin. 'Whoops sorry maar iedereen was zo traag' zei Jungkook 'oke hoseok vertel nou maar het verhaal' zei Namjoon. Iedereen ging even wat beter zitten.

(Doe ff alsof minho en hoseok even oud zijn😂)

'Oke dus ik en Minho waren allerbeste vrienden van groep 1 tot groep 8. Maar toen we naar de middelbare school gingen was alles veranderd. We zaten nogsteeds bij elkaar in de klas en Minho had al een vriendinnetje gekregen, we hadden afgesproken dat vriendschap voor relaties ging maar op een dag brak hij die belofte, ik werd gepest door zijn vriendin en Minho hielp mij niet, zijn vriendin sloeg me in elkaar en ik wou iets terug doen maar ik mocht geen meisjes slaan, dat kon ik gewoon niet.  En minho heeft nooit iets tegen zijn vriendin gezegd in plaats daarvan maakte hij er een filmpje van, zette het op internet en lachte me uit. Ik werd boos op Minho en ging niet meer met hem om, 1 maand later maakte zijn vriendin het uit en zei ze dat ze Minho alleen maar gebruikt had om populair te worden Minho werd boos op haar en schopte in haar buik, hij zei sorry tegen mij en vroeg of we weer vrienden konden zijn maar ik zei nee omdat hij me verraden had. Daardoor werd hij boos en gaf mij de schuld over dat het uit was met zijn vriendin. Uiteindelijk besloot Minho om maar een andere school te gaan en daarna heb ik hem nooit meer terug gezien' vertelde ik.

Iedereen luisterde heel aandachtig mee. 'Maar wat deed je toen zonder een beste vriend?' Vroeg Jimin
'Ik werd gepest op school en had geen vrienden voor zo'n 10 jaar denk ik. Nu heb ik weer vrienden, en dat zijn jullie' zei ik.
'Maar wat is er gebeurd met die ex van Minho?' Vroeg Taehyung.
'Die werd heel populair omdat iedereen haar 'sroer' vond' zei ik (met nadruk op 'stoer')

Yoongi knuffelde mij en zei 'als er ooit iets is of als je ergens mee zit kan je het me altijd vertellen!' Zei Yoongi. Hij trok me in een knuffel (yoongi en ik zijn beste vrienden)
'Thnx Yoongi' zei ik

'Maar wat gaan we nu doen met Minho?' Vroeg Jungkook met een mond vol eten. 'We kunnen hem aangeven bij de politie...' stelde Jimin voor. 'Maar dan gaan ze hem echt niet arresteren hoor, ze zullen hem een taakstraf geven en daarna gaat hij Hoseok toch weer opnieuw slaan!' Zei Taehyung. 'Klopt, hij heeft niemand vermoord en hoseok moest niet eens naar het ziekenhuis' zei Yoongi.
'Maar wat gaan we met hem doen dan?' Vroeg Jungkook weer.
'Nou... we kunnen zijn geheugen laten wissen en hem daarna laten geloven dat hij eigenlijk uit China komt' zei Jin. 'Ja dat kunnen we eigenlijk wel doen....' zei Namjoon. 'Maar hoe gaan we zijn geheugen dan wissen?' Vroeg ik. Iedereen keek naar Jin 'hypnose' zei Jin simpel 'geloof jij daarin?' Vroeg namjoon lachen. 'Ja het werkt echt hoor, mijn Neef kan dat' zei Jin. Iedereen lachte Jin uit maar ik wou meer weten. 'Vertel eens wat meer over die neef...' zei ik.

'Oke, hij doet al 6 jaar aan hypnose, hij heeft het maar 1x op een mens geprobeerd, hij p rrobeerd het altijd bij dieren, hij leert steeds meer en zoekt mensen op wie hij het kan uitproberen, niemand durft omdat ze er niet in geloven en ze denken dat ze dan behekst zijn ofzo' vertelde hij
'En hoe oud is die neef van je?' Vroeg ik.
'Hij is nu 27 jaar' antwoorde Jin.
'Oke laten we hem bellen!' Zei ik
'Nu meteen?' Vroeg Jin
'Jaa' zei ik

Tipe skip

*De deurbel gaat*

'DING DONGGGG!!' Schreeuwe Jungkook. Iedereen moest lachen en kwam bij de deur staan. 'Hallo ik ben
Baekhyun' zei de man.
'HEYY BAEKIE!!' schreeuwde Jin, hij rende naar baekhyun en gaf hem een knuffel. 'Lang niet meer gezien' zei Jin nu normaal. 'Jupp, waar is die jongen die ik moet hypnotiseren?' Vroeg hij
'Kom maar mee we brengen je wel' zei Namjoon. We gingen met z'n alle naar de kelder. Minho was er nogsteeds en zag ons naar beneden komen, hij spuugde in het g eszicht van Jungkook waardoor hij moest gillen en rondjes rennen. 'JUNGKOOK DOE TOCH EENS VERDOMME RUSTIG!!' schreeuwde Yoongi tegen hem. Ik moest een beetje lachen maar probeerde het in te houden. Taehyung veegde het spuug van Jungkooks gezicht en gaf hem een kusje of zijn voorhoofd.
'Ughh wat moeten jullie en waar blijft mijn eten?!' Vroeg Minho geïrriteerd.
Jin rende snel weer naar de keuken en kwam terug met een hamburger en wat te drinken.
'Hoe willen jullie dat ik dit eet, mijn handen zitten nigsteeds vastgebonden!' Schreeuwde hij
'Minho we zijn niet gekomen om jou eten te geven' zei Taehyung.
Namjoon liep naar Minho toe en hield de hamburger bij zijn mond zodat hij kon eten, bij h e t laatste stukje beet Minho expres in Namjoons vinger waardoor en tandafdrukken achterbleven 'AHH FUCK!!!' schreeuwde Namjoon

'Oke nu is het genoeg! Baekhyun, doe je ding!' Zei jin.
Baekhyun ging tegenover Minho zitten en pakte een soort van ketting met ewn klokje erin die je ook altijd in films ziet. Minho keek hem vragend aan en begon te lachen 'HAHAHAHA DENKEN JULLIE DAT HYPNOSE BIJ MIJ WERKT HAHAHAHA' lachte hij. Baekhyun liet het klokje heen en weer slingeren, de ogen van minho volgde het klokje en zijn ogen gingen langzaam dicht...
'WOAHHH HET WERKT GEWOON!' Riep Jungkook. 'SHHHTT!! JUNGKOOK STRAKS MAAK JE HEM NOG WAKKER!!' gilde Jin.
'Rustig maar hij kan jullie niet horen...' zei Baekhyun.

Baekhyun deed nog een paar dingetjes en zei iets tegen Minho maar ik kon niet horen wat hij zei want Jimin leidde me af. 'HOSEOK DENK JE DAT HIJ ECHT ALLES GAAT VERGETEN?' gilde Jimin opgewonden
'STIL IK KAN HET NIET HOREN' zei ik tegen Jimin. 'IK HOOP ZO ERG DAT HET GAAT WERKEN, WEET JE HOE COOL DIT IS. NU KUNNEN WE IEDEREEN HYPNOTISEREN!!' gilde Jimin enthousiast. Baekhyun was klaar en liep naar ons toe. 'Als het goed is weet hij nu niks meer, ik zorg ervoor dat hij nog 20 minuten in slaap blijft zodat jullie hem naar een plek kunnen brengen en jullie niks meer te maken hebben met hem' zei baekhyun. Iedereen knikte en bedankte hem, we lieten hem naar buiten gaan en gingen daarna ook gelijk weg met baekhyun.

'Oke waar gaan we hem achterlaten?' Vroeg ik. 'Bij de oma van mijn vriend de tante haar broertje de buurjongen de vijand de moeder de oom de neef de opa de ex de vriendin' Jin
'HUH?!' Riep iedereen tegelijk
'Laat maar...' zei Jin
Na 15 minuten stapten we uit in een andere stad. 'Hier is het!' Zei Jin.
We klopte op de deur en er deed een mevrouw open. 'Hier is de jongen die u wou' zei Jin tegen de mevrouw, ze was sowieso in de 60.
'Ach wat lief van jullie dat ik een nieuwe kleinzoon bij jullie mocht kopen, hoeveel kost ie?' Vroeg de vrouw. Ik zag dat jimin, jungkook en taehyung moesten lachen. 'Hij kost 10 euro' zei Jin. De vrouw gaf een briefje van 10 aan Jin. Jimin, Jungkook en Taehyung konden hun lach niet meer inhouden en schoten alle 3 in de lach, ik zag dat namjoon naar hun keek en een klein duwtje gaf als teken dat ze normaal moesten doen. We liepen weer terug naar de auto en reden naar huis terwijl de maknae line aan het verder praten was over die vrouw.

Toen we thuis waren deden we ons ding tot jimin opeens met een geweldig idee kwam...

Daddy {Compleet✅}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu