Capitolul 8.

941 64 9
                                    

" Suntem chit. "

Il trag pe Tomas intre copaci si il injunghi in umarul drept. Acesta a incercat sa ma loveasca, dar am fost mai rapid si l-am injunghiat in burta. L-am impins intr-un copac, la contact cu acesta barbatul a scuipat sange, ceea ce m-a facut sa ranjesc. L-am legat de acel copac si am inceput sa-l torturez. Pentru inceput, l-am castrat acesta incercand sa tipe de durere, dar mana mea ii acoperea buzele dezgustatoare. I-am taiat urechile si le-am tocat marunt, ca apoi sa i le indes in gura si sa-l privesc cum lacrimeaza. Am decis sa fac ceva special, ceva ce nu am mai incercat inainte, sa-i scot ochii cu mana goala. Mi-am indesat mana in orbita acestuia si i-am scos ochiul, privindu-l pentru cateva clipe. Am repetat actiune si la celalalt ochi, dar de aceasta data i l-am scos pe bucati. Tomas a vrut din nou sa tipe, dar i-am bagat mana in gura si i-am tras limba, rupand-o.

- Tomas, parca erai rezistent la orice? Ce mama dracu, doare asa tare? intreb ranjind si lovindu-l acolo unde il doare cel mai tare, in demnitate. Daca mai are asa ceva.

Din vina hemoragiei externe, Tomas a murit inainte sa il desfigurez, dar asta nu m-a impiedicat sa-l mutilez. I-am facut un zambet pana la urechi si l-am despicat, lasandu-i maruntaiele sa atarne pe pamant. Am ceva cu carbonizarea cadavrelor, fac asta din ce in ce mai des. L-am mai privit o data si m-am intors pe calcaie mergand spre casa, sperand ca Theo sa ma astepte in unul din tricourile mele lungi pana la jumatatea coapselor ei.

- Apropo, Tomas, suntem chit! spus in soapta si ranjesc.

M-am grabit spre casa pentru a intra in apartament ca un nebun si sa strig.

- Theo! aceasta statea pe pat si citea.

- Da, ce e? intreaba panicata si ma priveste oarecum speriata.

- Te iubesc, pitico! strig si ii cuprind fata in palme.

- Si eu! spune incet si o sarut apasat.

- Ce naiba ei? ma intreaba razand si zambeste.

- Nimic, scumpo! spun zambind si imi dau hanoracul jos.

Ma indrept spre baie si las cada sa se umple pana la jumatate. Dau foc hanoracului si il privesc cum arde, in timp ce Theo ma mangaie si ma saruta pe spate. Il arunc in apa si aud vocea persoanei pe care o iubesc cel mai mult.

- Te-ai distrat? intreaba zambind si ii iau fata in palme.

- Da, dar mai vreau! spun ranjind si o sarut.

- E foarte frumos sa vrei? intreaba ironica.

Plecam amandoi din baie si ne asezam pe canapea, ea in bratele mele. Am luat telecomanda si am deschis televizorul, fiind nevoit sa aud vocea pitigaiata a aceleiasi reporterite care mi-a facut public crima " Collins". Pe banda scria mare " Tomas Cartlley, omorat! ", am ranjit si am ascultat ceea ce reporterita spunea timida.

- Detinutul Tomas Cartlley, eliberat astazi din inchisoarea de maxima securitate " Sun of the Good", a fost gasit mutilat la nici o suta de metrii de poarta inchisorii. Din cauza padurii din acea zona, camerele de supraveghere nu l-au putut surprinde pe faptas! Mai multe-

Theo a inchis televizorul.

- Ce e? intreb uimit de furia de pe chipul ei.

- Mor de ciuda! spune nervoasa.

- La ce te referi?

- Eu trebuia sa-l omor pe nenorocitul ala! am privit-o socat si m-am ridicat in picioare.

- Poftim?

- Il uram! spune lovind o perna decorativa.

- De ce?

Jeffy  (  Jeff the killer - Sentimentul care te ucide )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum