15. Te rog ramai

317 13 0
                                    

Lacrimile au inceput sa imi gurga instantaneu din ochi. Tot corpul a inceput sa imi tremure. Am cazut pe podea, cu telefonul in mana. Am inchis ochii si in fata imi aparea doar imaginea lui de azi dimineata. Statea pe perna de langa mine si imi zambea. Ma sarutat si mi-a spus "Neata raza de soare". Am deschis ochii. Capul incepea sa ma doara si ochii sa ma usture. Era doar vina mea. Daca nu plecam, daca ramaneam cu el, acum era bine. Acum era impreuna cu mine. Acum era in joc viata lui. Era doar vina mea, doar a mea si numai a mea.

Stefan aparu in usa. Se uita la mine speriat. Am ridicat privirea spre el, si cand vazu ca plang, veni langa mine si ma lua in brate. Mi-am pus capul pe umarul lui si plangeam in continuare. Ma durea atat de tare. Stefan isi puse mainile in jurul meu si ma stranse la pieptul lui. Ma mangaia pe spate si imi spunea ca totul o sa fie in regula, ca totul o sa fie bine. Dar el nu stia. Cand am ramas fara putere, defapt aveam putere, pentru ca eram vampir, dar pentru ca vampirii percep altfel lucrurile, mult mai amplificat, durerea pe cere o simteam, era de nesuportat.

-Elena, ce se intampla? De ce plangi?

-O sa il omoare, si e doar vina mea Stefan, doar a mea.

-Cine moare Elena?

-Damon.

Am reusit sa spun printre suspine.

-Ai vorbit cu el?

-Da, nu, defapt da, un pic. Si el a pus ca daca nu fac ce spune il omoara.

-Damon?

-Pe Damon il omoara.

-Cine?

-Nu stiu. A zis doar sa fac ce zice el ca altfel il omoara pe Damon.

-Ai vorbit cu Damon? Ce a spus?

-M-a intrebat unde sunt, si a zis sa stau ascunsa. Si ca....

-Ce?

-Nimic.....

-Elena!

-Ca ma iubeste.

Stefan ma luat in brate si ma strans la pieptul lui. Ma sarutat pe cap si a poi s-a ridicat. A iesit din cabana fara sa spuna nimic si a plecat spre masina. A deschis usa si a pornit masina. Eu am iesit atunci afara, si am ramas surprinsa. Ce avea de gand sa faca? Sa plece? Unde? Am mers la masina si am deschis portiera pasagerului. Am intrat in masina fara sa spun ceva.

-Ce ai de gand sa faci Elena?

-Vin cu tine.

-Nu, in nici un caz nu. Vreau ca tu sa ramai aici in siguranta.

-Vin cu tine Stefan.

-Elena.....

-Nu am chef sa ma cert cu tine acum. Damon este ......... foarte important pentru mine. Si in plus cine il are pe Damon ma vrea pe mine.

-Bine atunci.

Cu siguranta era nepotrivit sa ii spun lui Stefan ca Damon este iubitul meu. Nu prea mai avea logica. Adica acum o ora facusem sex cu el si acum sa ii spun ca fratele lui este iubitul meu? Nu. Nu vreau sa ajung o curva. Chiar daca asta par, pentru ca ma joc cu doi frati. Defapt nu ma joc,doar ca ii iubesc pe amandoi. Nu cred ca sunt singura persoana din lumea asta care iubeste doi baieti odata. Ma uitam pe geam pierduta, cu gandul departe, cand Stefan ma intreba. Dupa totul lui ingrijorat nu fusese prima data cand vorbi cu mine. Dar eu nu puteam sa fiu atenta la nimic.

-Esti bine?

-Cat de cat.

-De unde incepem?

-Pai a zis ca ne vedem acasa la tine.

Intre vis si realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum