Evet Caneri sevmeyen o okur. Sana sesleniyorum. Umarım bu bölümden sonra onu seversin :)))) bölümü kontrol etmeden atıyorum yanlışım olabilir sorryy wksnwksj
--------------♧
Bora:
"Ya Baba bu renk sana çok yakışır"
Ben, Serhat ve Ferhat babam ve Hazar üçümüz kuafördeydik. Ferhat baba saç renginden sıkıldığını Serhat amcaya söylerken Hazar duymuş bizi kuaföre sürüklemişti.
"Ya Serhat ben sana beyaza boyatmayalım dedim. Şu an fark ediyorum beni yanında yaşlı gösteriyor"
Serhat amcanın kulağına eğildim.
"Sürekli saç rengini mi değiştirir?"
Kafa salladı.
"Ve saçlarını ben boyarım. Onu gereğinden fazla seviyorum"
Onları ben ve Hazar olarak hayal ettim.
"Bende saçlarını boyamak isterim ama ona bu renk yakışıyor"
Serhat amac kolumu tutup beni koltuklara sürükledi.
"Bak Bora belki beni sevmiyorsun. Olabilir. Bende sana bayılmıyorum. Ama Ferhatın mutluluğu için her şeyi yaparım. O kadından nefret ediyorum. Orospunun teki. Ferhatım ile aramıza girdi. O arada sen oldun. Ama şöyleki Hazar iyi çocuk gibi. Yani şöyle onlara bakıyorum da çok benziyorlar"
Hazar ve babama baktığımda boya rengi seçiyorlardı. Kişilik olarak cidden benziyorlardı. Serhat amcaya döndüm.
"Şey ehem Sana baba diyebilir miyim?"
Gözlerindeki parıltının büyümesine an ve an şahit oldum.
"Ta-tabi diyebilirsin"
Benden büyük ve kaslı -amskm bu nasıl kas babam yaşadı- bedenine sarıldım. Gözlerim dolmuştu.
"Orospu çocuğu olduğumu biliyorum ama bilerek doğmadım ki ben? Kendim istemedim ki ben aranıza girmeyi. Bilsem size daha doğrusu sana, doğrak acı çektirmek ister miyim? Çok özür dilerim"
Eski kötü anıları hatırlamış olacak ki omzumun ıslandığını hissettim. İkimizde ağlıyorduk.
"Damat şu iki ağlak bebeklere de bak. Kesin bizi ne kadar sevdiklerini anlatırken mutluluktan ağladılar"
Babam kafasında sarı köpük gibi bir şeyle bize sarıldı. Hazarda bize katıldı.
O sırada Caner ve Ata:
"Ah Caner harikasın"
"A-ah mmh birazda sağa doğru AHH HARİKASIN" (OLM YA QKSWKWJSJ)
"Şu işi biraz daha sessiz halledin"
Canın seslenmesiyle inlemelerimi azalttım. Caner inadına aletini içimde o bölgeye daha sert vuruyordu.
"İnle yoksa seni daha sert beceririm"
Aletini içimde kökleyince Çok sesli bir şekilde inledim. Gözümden zevk damlaları akıyordu şimdi. İçimde orta ritimde git gel yaparken bir anda durdu. Neden durduğunu soracakken pozisyonumuzu değiştirdi. Şimdi at biner gibi üzerindeydim.
"Zıpla"
Lafını ikiletmeden üzerinde zıpladı. Oda tıslar gibi inliyordu. Kendimi kaybetme yoluna girerken ikimizde boşaldık. Ben kendi karnıma oda içime boşalmıştı. İçimden 'pop' diye bir sesle çıkınca az önce ne yaptığımızı algılayıp utançla yanına uzandım. Kalkıp bacaklarımın arasına girdi. Bir tur daha isterse, daha yapacak halim kalmamıştı. Bu 3. Turdu. Karnımdaki menilerimi boydan boya yaladı. Ve geri çekildi.
"Tadın çok güzel"
Gülümsedim.
"Maşallah içimi doldurdun halla hissediyorum"
Yanıma yatıp üzerimize battaniyeyi örtüp bana arkadan sarıldı.
"Seni seviyorum"
"Sana aşığım"
Bana aşık. Bana.
O sırada bir evde:
3. Kişi anlatımı:
"Demek yine ibne olmayı seçmiş öyle mi?"
Sarışın kız gözlüklü kıza itafen konuşmuştu. Caneri elde etmek için elinden geleni yapmıştı. Afedersiniz ama orospu bile olmuştu. Bu işte para olduğunu düşünüp biraz uzatmıştı bile.
"Bilmiyorum Bulem, doğru araştırdıysam yeni sevgilisinin ismi Ataberk. Lise son sınıf bir arkadaş gurubuyla ev tutmuş nazar sitede oturuyorlar azimli biri. Kolay lokma değil"
Bulem kafa salladı. Kırmızı saçlı oğlandan ayrılmasını sağlamıştı eve ata şimdi birde bu sürtük çıkmıştı.
"Bundan ayırmak içindemi Hazar olayında kullandığın yöntemi kullanacaksın?"
Bulem şöyle bir düşündü. İçeceğine cinsel istek arttırıcı koyup onunla birlikte olmuştu. Hazar kolay yemdi Canerin bahanesini bile dinlememişti. Ama Ata kolay lokma değildi. Çocuğu 1 dakika bile yanlız bırakmıyordu. Bu yöntem Atada yaramazdı.
"Olmaz Çağla. Hem Caner bu olaya 2. Kez kanmaz"
Çağlanın telefonu çaldı. Bir süre konuştuktan sonra arkadaşına döndü.
"Can aradı. (Ehu ehu skwkskwkks) Bunlar sevişmekten odadan çıkmıyorlarmış acele etmelisin"
Bulem kendini koltuğa bıraktı. Olmuyordu işte. Naparsa yapsın Caner onu sevmiyordu. Aksine nefret ediyordu.
"Bu arada söylemeyi unuttum. Caner, Hazarla kanka olmuş. Baya yakınlarmış. Canın dediğine göre bunların özel bir spor salonu varmış. İkisinin sevgili oldukları sırada yaptıkları bir spor salonu."
Bulem biliyordu, Canerle orada sevişmişlerdi. Canerin enerji içeceğine o zaman koymuştu istek arttırıcıyı. Bulemin aklına bu olaylardan önce yani Canere aşık olmadığı zamanlar geldi aklına. O zaman iki en yakın arkadaşlardı onlar. İki masum gençlerdi. Sonra Caner kendini keşfetmişti. Ve bunu Buleme söylediğu zaman Bulemin oma verdiği sadece bir çift iğrenmiş gözdü. Bulem sadece yanıldığını ve Hazarı sevmediğini anlaması için onunla zorla ilişkiye girmişti. Ne kadarda fedakar bir 'arkadaş'.
Evet şimdi gelelim Cana, Can şu an sinirden ve kıskançlıktan kuduruyor. Sevdiği adam başka biriyle 3 posta sevişmişti. Nasıl mutlu olurdu ki. Caner belinde havluyla aşağıya indi.
"Hey dostum fazladan kyafetin var mı? Benimkiler Atanın spermleriyle kirlendi de. Aslında bundan iğrenmem ama temiz gezmeliyi."
Sinirle ayağa kalktı.
"Getireyim kardeşim bekle"
Can yukarı kata çıktı. Atanın kapısının önünden geçerken bir süre durdu. Ve içeri girdi. Atanın üzerinde Canerin uzun sweati vardı.
"Sevgiiliiim~ çok güzeldi"
Atanın arkası dönüktü ve beni Caner sanıyordu.
"Seni çok seviyorum~"
Cilveli konuşmasıyla arkasını döndü. Beni görünce yüzündeki tiksinmeye saniye saniye şahit oludum. Elleriyle sweatin kapatmadığı yerleri kapatmaya çalıştı.
"Siktir git lan"
Yüzümde donuk bir ifadeyle odadan çıktım. Kendi kyafetlerimden eşofman altı ve üstü alıp merdivenlerden aşağı attım. Bulem yine bir orospuluk yapıp Canerle olucak ve sende bana kalacaksın Ata. Sadece bekle. (He amk he)
-----------------◇
Ehem ehem bu bölümün Ata-Caner yarım smut kısmı favorimdi. Wkdkeidke smut isteyenlere ucundan tattırayım dedim.Bulem hakkinda düşünceleriniz?
-->-İpek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'
Cerita Pendek/Bad boy içerikli kitap :d/ "Özür dilerim çantamı alabilir miyim? Geç kaldım" "Okulumda bir ibne istediğimi kim söyledi?" Gay içerikli kitaptır. Homofobiklere yasak/