פרק 2

833 40 12
                                    

״אני שונא את המורה השרמוטה הזאת, בכל שיעור היא מעיפה אותי הזונה הזאת״ שלו אמר בעצבים והדליק את הסיגריה שהחזיק בין אצבעותיו.

״די שלו, זאת כבר הסיגריה השלישית שלך״ אמרתי בדאגה. ישבנו על הספסל הקבוע שאנחנו יושבים בו בכל הפסקה עם החבורה שלנו. אבל עכשיו זאת לא הפסקה, זה שיעור שאני בחרתי להבריז ממנו ואת שלו העיפו ממנו.

״זין, לא אכפת לי״ הוא אמר ונשף את העשן הרעיל אל תוך ראותיו.
״זה באמת לא שווה את העצבים שלך״ ניסיתי לעודד אותו תוך כדי שאני מלטפת את גבו בתנועות מעגליות ״סתם עוד מורה ממורמרת שבעלה לא נותן בה״.

״נראה לך שאכפת לי ממנה? אחרי זה ההורים שלי רואים במשוב את כל ההפרעות האלה והם הורגים אותי, הם כמעט החרימו לי את הרכב שלי״ שלו אמר בתסכול ורגלו רעדה מעצבנות.

״אני מבינה״ אמרתי ברוך, למרות שלצערי לא באמת יכולתי להבין אותו.

הלוואי שאבא שלי היה בחיים בשביל לכעוס עליי כי יש לי הרבה הפרעות במשוב, והלוואי שאמא שלי לא היתה כל היום בעבודה. הלוואי שהייתי רואה אותה יותר מחצי שעה ביום, ושהיא לא היתה צריכה לקרוע את התחת שלה בשתי עבודות בשביל שיהיה לנו איפה לגור ומה לאכול.

אני לא חושבת שהיא אפילו היתה שמה לב אם הייתי נושרת מהלימודים, אני לא מאשימה אותה כי זה לא קל להיות אם חד הורית אבל חסר לי מישהו בחיים שיהיה על תקן הורה בשבילי.

״תודה שאת יושבת איתי ומעודדת אותי, אני באמת אוהב אותך. אולי אני לא אומר לך את זה הרבה אבל זה באמת לא מובן מאליו״ שלו אמר והבטתי בעינייו הכחולות.
״אתה החבר הכי טוב שלי, אתה יודע שאני עושה את זה כי אתה חשוב לי ואכפת לך ממך מאוד. הייתי עושה בשבילך הכל״ אמרתי בכנות וחייכתי אליו חיוך חם.

״ואת יודעת שזה הדדי״ הוא אמר.
״אני יודעת״ אמרתי.

שלו הוא זה שהחזיר לי את האמונה בבנים והוכיח לי שלא כל הבנים מאנייקים שחושבים מהזין. יש לי עם שלו קשר אמיתי ואני די סומכת עליו, וזה נחמד שהצלחתי למצוא מישהו בעולם הזה שהצליח לרכוש מעט מהאמון שלי, חוץ ממאי כמובן.

הוא הגבר היחיד שרואה אותי בתור בן אדם טוב וחברה טובה, הוא רואה בי הרבה מעבר למראה החיצוני שלי, ולא תופס ממני כ״פרחה מטומטמת״. הוא באמת מכיר חלק גדול ממני והאופי שלי, יצא לי לנהל איתו הרבה פעמים שיחות עמוקות. הוא ראה בי צדדים שגרמו לו להבין שיש בי הרבה מעבר לגוף מעוצב ולפנים יפות, והוא דואג להזכיר לי את זה בכל רגע נתון.

יש לי אופי חזק ואני הרבה יותר אינטיליגנטית ממה שאנשים אחרים חושבים, צריך להכיר אותי באמת בשביל להבין את זה. זאת הסיבה שאנשים כל כך ממהרים לשפוט אותי - הם לא מכירים אותי כמו שהם חושבים, הם אף פעם לא באמת דיברו איתי ולכן אין להם שום לגיטימציה לשפוט אותי ולבקר אותי.

לאחות את השבריםWhere stories live. Discover now