Prolog

6 3 0
                                    

11.10.2019


Siedziałam na parapecie i piłam ciepłą herbatę. Ciepły napar przelewał się z kubka do mojego gardła, napiłam się, i odłożyłam kubek na parapet, na którym siedziałam. Odblokowałam telefon i sprawdziłam która jest godzina, heh 13:15, powiedziałam do siebie w myślach. usłyszałam mój dzwonek mówiący, że przyszła mi nowa wiadomość.

To Amelia moja koleżanka z klasy, napisała czy wychodzę na miasto z nią i jeszcze z dwoma innymi dziewczynami, odpisałam że nie bo jestem chora, co mijało się z prawdą, po prostu nie chciało mi się wychodzić z domu, a była niedziela więc tym bardziej, nie chciało mi się wychodzić z domu. Zablokowałam telefon i odłożyłam go na półkę nocną, zeszłam z parapetu, dopiłam herbatę i poszłam odłożyć kubek do zlewu. Moja mama siedzi w swoim pokoju i ogląda jakiś film na Polsacie, a tata jak zwykle w pracy na stolarni. 

Odłożyłam kubek do zlewu i wróciłam do swojego pokoju, i położyłam się na łóżku, lecz po chwili wstałam i podeszłam do mojego biurka by wziąć mój notatnik i napisać kolejny wiersz, aż nagle w głowie zaświtała mi wspaniała myśl, a gdyby tak... wywołać ducha? Odłożyłam notatnik i  podbiegłam do komputera i wpisałam frazę:  Jak wywołać ducha/demona?, wskoczyło mi   205 000 wyników. Kliknęłam pierwszy lepszy link i zaczęłam czytać co mi będzie potrzebne by wywołać ducha.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hej ludzie z tej strony TomokoChan124353 !!!

Mam nadzieje że Prolog się wam spodobał^w^

A tak btw to główną bohaterką jest 12 letnia Julia Las

Julia jest typową dziewczyną, chodzi do 7 klasy podstawowej, otacza się sznureczkiem znajomych, ma jak każdy hobby którym jest pisanie wierszy, i pisanie piosenek, ale też interesuje się zdarzeniami paranormalnymi jak i kryminalnymi,  sprawa morderstw jak i opętania nie jest jej straszna. Ale 11 października, postanawia wywołać ducha, przez co jej świato-podgląd się automatycznie zmienia.

Co? 

Za ciekawiony?

To zapraszam do przeczytania tej książki w całości^w^





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PoszkodowanaWhere stories live. Discover now