3.Bölüm

19 1 1
                                    

Gözlerini bana çevirdi. 

Sakin olmalıyım.

Geçecek.

Geçmeli.

Geçmedi.

Hayal miydi? Yoksa gerçek mi?

Bedenimi ayakta tutmakta güçlük çekiyordum. Sanki bir rüyanın içindeydim,hayır rüya değil kabus.

''Atakan Bey daha sonra tekrar birlikte olmak dileğiyle'' deyip gülümsedi babam. Neler oluyordu? Onun burada ne işi vardı?

''Tabii,bundan memnun olurum'' diyerek ayağa kalktı. Ses tonu kulağımda yankılandı bir anda.

''Atakan dur!'' diyerek haykırıyordum çırpınırken.Gözü dönmüştü,beni duymuyordu.

''Hayatını mahvedeceğim,bitireceğim. O zaman göreceksin sen nefreti'' dedi tıslarcasına.

''Bırak,nereye götürüyorsun beni?'' diyebildim. Birden beni yere fırlattı,canımın acısını hissetmeden ona baktım,o siyah gözlerine.

''Benden nefret mi ediyorsun? Et! Edebildiğin kadar nefret et ama bir gün bu yaşattıklarını sana ödeteceğim,yalnızca ölmek için dua edeceksin İdal,yalnızca ölmek için''

''İdal! Kime diyorum kız ben'' Annemin kolumu dürtüklemesiyle ona baktım ''Ne o süs baykuşu gibi bakıyorsun?'' etrafa göz gezdirdim,gitmişti. anneme cevap vermeden odama çıktım. Hala kabusun içinde olduğumu düşünüyordum. Nasıl olabilirdi? Babamla ne alakası vardı ve burada ne işi vardı? kafamda binlerce soruyla boğuşurken telefonumdan bildirim sesi geldi.

@yagmurtasdemir: Yarın ki kutlamaya geleceksin dimi???:) 

Telefona uzun süre manasız bakışlarımla baktım ne kutlamasından bahsediyordu?

@intiharodasi: Ne kutlaması? 

@yagmurtasdemir: Selin yarın parti düzenliyor,Atilla,  Kıvanç ve Ceren hepimiz orada olacağız ve sende geleceksin!

Bi an duraksadım. Gitmek istemiyordum ama Yağmur'u zaten çok fazla üzmüştüm kabul etmekten başka çarem yoktu.

@intiharodasi: Tamam peki,yarın konuşuruz. Diyerek telefonu komidinin üstüne koydum.

Başımı yastığıma koydum,uyuyamıyordum. Onun bana bakarak gülüşünü o ses tonunu unutamıyordum. Bütün bunları kenara bırakarak kendimi uykuya teslim ettim.

''Eskisi kadar özlemiyorum seni,
Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda..
Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor..
Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık.
Biraz yorgunum..
Biraz kırgın..
Biraz da kirletti sensizlik beni!
Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama
"İyiyimler" yamaladım dilime.''

Özdemir Asaf



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin