Nabersiniz? Biraz hızlı oldu. 2 yeni hikaye. 3 hikayeyi nasıl yetiştireceğim bilmiyorum ama halledicez bir şekilde. Ara tatilde bitti. Mood:Sad. Her neyse Masum Bir Aşk belki 40. bölümü bile görmeden final vericek. Defalarca dediğim gibi aklımda çok fikir var. Hepsini kısa sürede yazmak istiyorum ama mümkün değil. Bu nedenle böyle bir başlangıç yaptım. Masum Bir Aşk 2 gelmiycek ama daha olması gereken bir şey vardı. Damla ve Serkan hikayesi yarım kaldı. Benim için özel 2 karakterin hikayesi oldu bittiyse gelsin istemedim. Her neyse okuyup görün şimdilik kısa bir bölümle sınırlı olucak. Bu arada multi Damla.
Bilinmeyen Numara: Tut elimi burdan gidelim.
Damla Yazıyor....
Bilinmeyen Numara: Olmaz demeden dinle beni bi.
Damla: Kimsin?
Bilinmeyen Numara: Seni seven bir anonim.
Damla: Kusura bakma kimseyi kırmayı sevmem ama tanımadığım biriyle konuşmayı düşünmüyorum.
Bilinmeyen Numara: Bir kez daha bağladın beni kendine. Ne kadar da masumsun. Kim olduğunu bilmediğin birini bile kırmak istemyorsun.
Damla: Sende çok iyi biri gibi duruyorsun ama insanlar öyle bir çırpıda tanınmaz. Sana bir şans veriyorum.
Bilinmeyen Numara: Bilmeden dünyaları verdin bana. Dile ne dilersen?
Damla: Sadece sınırlarımı aşma yeter.
Bilinmeyen Numara: Sevmezsin sınırlarının aşılmasını, insanları kırmayı, kırılmayı, ağlamayı, ağlatmayı. Tanıyorum seni hatta sende daha iyi.
Damla: Kimse kimseyi kendinden daha iyi tanıyamaz. Beni en iyi ben bilirim.
Bilinmeyen Numara: Görücez güzelim görücez. :)
Şimdilik bu kadar. Umarım seversiniz. İyi geceler. 💘🌙💫💜🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİNLE BENİ Bİ ||TEXTİNG|| TAMAMLANDI
Teen FictionBilinmeyen Numara: Tut elimi burdan gidelim Damla Yazıyor Bilinmeyen Numara: Olmaz demeden dinle beni bi. Damla: Kimsin Bilinmeyen Numara: Seni seven bir anonim. Bilinmeyen Numara ve Damla'nın hikayesi.