„Hej, nestrkej do mě!" vyjekl Yoongi, když do něj Hoseok strčil a on tak málem uklouzl na ledovce. Hoseok se zasmál a Jin za ním se ušklíbl. Pomalu k němu přišel a strčil ho tak, že spadl s Yoongim na ledovku, po které se ještě sklouzli. Hoseok hrozně zakřičel a Yoongi naštvaně taky. Všichni se začali smát, jenomže to by nebyl Namjoon, kdyby omylem neuklouzl taky a Jina s sebou nestrhl. „To je dokonalý," zasmál se Jimin a setřel si imaginární slzu. Jungkook si setřel pravou slzu smíchu a vydechl.
„Jsem rád, že jsem se rozhodl jít ven," vydechl a uchechtl se, „asi bych teď ležel a nebo přemýšlel o nějakých depresivních věcech."
Všichni se zvedli a objali ho. „Ale no, ještě že jsi tu s náma!"
„To jo, heh..." zamumlal Jungkook a všichni se podívali na čas. Už se pomalu stmívalo a tak se měli loučit. Jimin rychle vytáhl něco z batohu, stoupl si na špičky a zvedl to nad Jina a Namjoona.Jmelí.
„Wow, jaká romantika," zasmál se Jin a chtěl se odtáhnout, ale Namjoon ho chytil kolem pasu a políbil ho. Všichni se zasmáli a Jin zčervenal. Jimin jmelí přesunul nad Hoseoka a Yoongiho. „Notak! Je to tradice, tak dělejte!" zasmál se Jungkook a Jimin přikývl. Hoseok tedy Yoongiho políbil, ale pouze krátce.
A tentokrát to byl Jungkook, který měl jmelí v ruce a Jin opět strčil do Jimina tak, aby byl u Hoseoka s Yoongim. Přesně v tu dobu Jungkook dal jmelí i nad ty tři.
„Notak, je to přece tradice~" provokoval Jungkook, když viděl Jiminův vyděšený výraz. Yoongi si skousl ret a políbil Jimina. Potom ho políbil i Hoseok a všichni byli hodně překvapení.„Páni, to bylo-... aish, co to-" nedořekl to Jungkook, skrčil se a jmelí upustil. „Kooku, co ti je?!" vyjekl Jin a přišel k němu. Jungkook se chytil za hruď a sykl. Nemohl se nadechnout, jeho hruď ho bolela tak moc, jako by se trhala na kousíčky...
----
Hai, jsem zpět.
No, tak napíšu ještě 1-2 kapitoly, uvidíme ^^
kuk :)
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fanfiction<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...