Başlangıç

71 4 2
                                    

Her zamanki klasik okul günüydü.Sınıfa girdiğimde kulaklığını çıkarır çıkarmaz erkekler bir anda sustu.Ne olduğunu anlayamadım.Bana kötü kötü bakıyorlardı."Noldu?"dedim.Bana yine kötü kötü bakarak cevap veremediler.Sinirlenip Tibet'in sınıfına gittim.Yine bir kızla güle eylene konuşuyordu.Ona çok sinirli bir şekilde bağırdım
-Sen ne yaptığını sanıyorsun yaa!!
-Aşkım noldu?
-Ne kadar yüzsüzsün hala konuşuyorsun bide utanmadan!!Ya her kavga ettiğimizde herkez bilmek zorunda mı!!
-Aşkım biz kavga bile etmedik.Neden bu kadar büyütüyosun?!
-Küçük bir kavgayı sen büyütüyosun.Nedense herkezin ilişkimizden haberi oluyor.Bidaha beni arama!!!
Son lafımı da koyduktan sonra baya rahatladım.Yüzsüz yine her zamanki gibi peşimden koştu,takmadım hocanın yanına giderek ondan kurtuldum.Tibetle zaten çok kavga ediyorduk.Ayrılmam için bir neden olmuş diyebilirim.O her zaman bir kızla takılır,her zaman yanında mutlaka bir kız vardır.Yani ıssız bir adaya düşsen götüreceğin 3 şey desem 3 kız seçer.İlişkimizin en başlarında ben bunu farketmemiştşim.Ama bana 1 günlük çıktığı kızı kankam,kardeşim diyerek bir türlü şekilde yutturdu.Nasıl inanmışım hala inananamıyorum.Ama artık özgürüm istediğimi yapabilirim.Artık tibet hangi kızla,dedikoducu kızlar onu başka bir kızla gördü mü derdi yok.Hemen ders zili çalınca sınıfa girdim.Ders Matematikti.Elif bana kaş göz işareti yaparak fısıldadı"Tenefüste anlat"dedi.Ben ise cevap veremedim.O bile ben söylemeden öğrendiyse üst katın dedikodu kazanı kaynamıştır.Hele Mine çetesi artık yapmadığı,söylemediği şey kalmaz.Ders zili çaldığında sadece iki ders olduğunu düşünüp eve gitmek istedim.Dinlenmek ve düşünmek bana iyi gelecektir diye düşündüm.Ve eve gittim.Eve gittiğimde tabili de evde karşılama komitesi vardı.Annem ve kardeşim kapıyı açtığımda bana sarıldılar.Kardeşim moralimin bozuk olduğunu görünce ilk önce bana nolduğunu sordu daha sonra hemen gidip anneme yetiştirdi.Annem hemen yemek yapmayı bırakarak benim yanıma geldi.Anneme git işareti yaparak odama çekildim.Odamda baya bir düşündükten sonra neşeyle çıktım.Artık kendimi baya özgür hissediyordum.Artık Tibete bağlı biri değildim.Bir anda kendimi dışarı atmak istedim.Ve evden dışarı çıktım.Kızlara telefon açtım.Bizim katta olan bütün kızları çağırdım.Çoğu geleceğini söyledi.Bowling salonuna giderkrn Elif birden yanıma gelip beni korkuttu.Sonra birlikte bowling salonuna doğru yürüdük.Ben çok susamıştım.Barda içicek almaya gittim.Tam arkamı dönecektim kibiridiyle çarpışmam ve bardağımın yere dökülmesi ve kırılması bir oldu.

-Ne yapıyorsun sen yaa küçük kız?!

Öylece susup bakmıştım.Ama oha yani bu kadar da kaba olunmaz.Yavaş yavaş!

-Hadi ne duruyosun toplayalım.

İkimizde eğildik.cam bardaklarını toplarken
-Agh!!
-Ne oldu küçük kız!
-Elim...elim kesildi
Bir peçete getirdi ve elimin üzerine bastırdı.O bana bakarken bende ona bakıyordum,bir anda göz göze geldik.

Aşk Yolunda❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin