Μιχάλης
"Αυτά κερασμένα από εμένα!" φωνάζει ο Μήτσος για να ακουστεί πάνω από την μουσική και αφήνει πάνω στο τραπέζι έξι σφηνάκια. "Τεκίλα είναι, πιείτε!"
Τραβάω ακόμη μια τζούρα από το τσιγάρο μου χωρίς να πάρω τα μάτια μου ούτε στιγμή από πάνω τους.
Εδώ και μια ώρα την φιλάει, την αγκαλιάζει, την χουφτώνει.
Εδώ και μια ώρα βράζω, πονάω, υποφέρω.
Πίπα, του πήρε πίπα.
"Γιορτάζεις κάτι και δεν το ξέρουμε?" τον ρωτάει ο Νίκος.
Ο μαλάκας κοιτάει την Μαρία μες στα μάτια.
"Μπορεί" η φωνή του ακούγεται γλυκιά.
Το Μαράκι χαμογελάει λοξά.
Θα την γαμήσω τόσο μα τόσο άγρια.
"Εσύ θα πεις τίποτα ή θα την βγάλεις στην μούγκα όλο το βράδυ?" ο Νικολάκης απευθύνεται σε εμένα τώρα.
"Να πάρουμε ακόμη ένα μπουκάλι βότκα?" μιλάω από την στιγμή που μου το ζητάει ο κολλητός μου.
Και εξακολουθώ να κοιτάω το ζευγαράκι μπροστά μου.
Τώρα ο μαλάκας της ψιθυρίζει κάτι στο αυτί της και γλιστράει το χέρι του στο κωλαράκι της.
Η Μαρία γελάει και ρίχνει πίσω το κεφάλι της.
Παρατηρώ τα χέρια της.
Είναι χωμένα στις κωλότσεπες του.
"Ή μάλλον δύο, δύο ακόμη να πάρουμε. Ένα για εσάς και ένα για μένα" το θέαμα μπροστά μου σηκώνει αλκοόλ. Δεν την βγάζω καθαρή αλλιώς.
"Τι λες ρε μαλάκα? Έχεις ήδη πιει μισό μόνος σου, οδηγάς κιόλας" μου λέει και αρπάζει το ποτήρι από μπροστά μου.
Παίρνω αμέσως αυτό της Κέλλυς και το κατεβάζω μονορούφι.
Σε εμένα δεν γονάτισε ποτέ, σε αυτόν γιατί?
"Είσαι μαλάκας" μου λέει η ξανθιά φίλη της δικιάς μου.
Την κοιτάω φευγαλέα.
"Πάνε πάρε άλλο, μην μου σπας τα αρχίδια για ένα γαμώποτο" ο τόνος μου είναι κοφτός και τα μάτια μου καρφωμένα στα χέρια του Μητσάκου που ζουλάνε το κωλαράκι το οποίο κανονικά θα έπρεπε να χούφτωνα εγώ.
Και από κώλο θα την πάρω σήμερα, το αποφάσισα.
"Δεν μιλάω για το ποτό"
Κοιτάω και πάλι την Κέλλυ. "Αλλά?" την ρωτάω και τραβάω ακόμη μια τζούρα.
"Την είχες και την έχασες, μην κάνεις σαν μωρό. Αποδέξου το και πήγαινε πήδα καμία καβάτζα να σου περάσει"
ESTÁS LEYENDO
the road to YOUR HEART
Chick-Litlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton