Medya:Bir adet şapşik Berke😂 litost_toska sana gelsinn
İyi okumalar..
Yusuf Uraz Özalp'ten
"Yaşama enerjimi sömürüyosun Yağızolii yeter lan kaçıncı dalın bu?" diye konuşmaya başlayan Berke dakikalarca süren sessizliğimizi sonunda bozmuştu Berkenin dediğine karşılık Orkun karşı masamızdaki oturan kızlardan gözlerini hâlâ çekmezken, Yağız, içtiği sigarasını küllüğün kenarına bıraktı ve bilerek ağzındaki dumanı Berkeye doğru üfledi ve konuşmaya başladı "Lan mankafa kaç kere dedim sana, bana Yağızoli deme diye anlama gıtlığın mı var hırbo" dedi. Berke her zaman yaptığı kız gibi göz devirmesini yaptıktan sonra alınmış bakışlarını Yağızın üstüne dikip konuşmaya başladı "3 yıldır sana aynı şekilde hitap ediyom kanka bi alışamadın gitti ha yeter lan siz neden hep benim ponçik kalbimi kırıyonuz" diyen Berkeye Yağızla beraber göz devirdik malum Orkun bey hâlâ kız kesiyodu.
"Yağız bunu diyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama Berke haklı cidden lan normalde bu kadar içmezsin sen ne oldu kardeşim?" diyerek Yağıza sordum. Bu soruma karşılık Yağızın suratında hüzünlü bir tebessüm oluştu ve "Boşver be kardeşim bende kalsın biliyosunuz beni kafanızı şişirmeyim boştan yere" dedi. Ee yeter ama lan!
Sinirlenmeye başlamaştım artık.
Neden böyleydi bu çocuk? Sesimin tonunu pek ayarlayamazken konuşmaya başladım "Ne kafa şişirmesinden bahsediyosun lan sen! zamanında söz vermedik mi biz, birimizin derdi hepimizin derdidir diye? Sen bu sözümüzü çiyniyosun Yağız Ali günler geçtikçe gözümüzün önünde tükeniyosun lan çünkü anlatmıyosun lanet olsunki elimizden hiç bir bok gelmiyo üzüyosun bizi be kardeşim anlat.. anlat ki hep beraber çözüm bulalım be kardeşim ben dayanamıyorum artık bu hâlllerine" dedim bu dediklerime karşılık Berke ve Orkunda dediklerimi kafalarını aşağı yukarı sallayarak onayladılar Yağız ise 3ümüze tek tek göz gezdirdikten sonra gözlerini ayaklarına dikerek konuşmaya başladı "Haklısın.. haklısınız ulan ben.. benim biraz kafamı toplamam lazım" diyip sandalyesinin arkasına astığı ceketini seri bir şekilde alıp hızlı adımlarla cafenin dış kapısına doğru yürümeye başladı arkasındada 3 çift şaşırmış göz bıraktı... ne olacaktı bu çocuğun bu hâlleri?"Off abi ne olacak lan bu çocuğun derdi" diyen Berkeyi kafamla onayladım. Orkuna baktığımda karşı masadaki kestiği kızlara göz kırptığını görünce bende şarteller kopmuştu
"Orkun ulan sen ne gamsız herifin tekisin lan! Yeter ulan yeter! Ne kız sevdasıymış bi kendini bize ver be kardeşim burda Yağıza bir çözüm arıyoruz sen hâlâ karı kız kesme peşindesin" diye Orkuna patladım.
Orkun mahcup bakışlarla bana bakmaya başlayınca sinirden gülmeye başladım. "Ne gülüyon olm?" diye soru soran Berkeye Orkun cevap verdi "Kafayı yedi Berke bu mal bulaşma bak daha demin bana patladı zaten diğer kurban sen olma" diye Berkeye nasihat veren Orkuna 'mal mısın?' Bakışlarımı attım.Berke, tamamen şuanki konumuzdan saparak "Yusufolim kankim senin anonim noldu lan yazıyo mu hâlâ?" diye sorunca değişikinn son yazdıklarını telefondan açıp Berkelere uzattım mesajları okuyan Orkun; "Abi bu kız seni harbi harbi seviyo lan seni bence bak yılların tecrübesi var bende biliyosun" diye havalı havalı konuşan Orkuna ters bir bakış attım. Berke de mesajları okuduktan sonra oda fikirlerini dile getirmeye başladı "Kanka Orkun haklı bence seviyo bu kız seni hem sanki biraz üstüne gitmişsin" dedi aslında şöyle bir düşününce üstüne biraz gitmiş olabilirim ama napabilirim tanımadığım biriyle bu kadar samimi konuşamazdım ki ben? Ama bir yandan haklılardı bu mallarda off belkide değişike mesaj atmalıydım bilmiyorum.
Bölüm sonu..
Abi ne saçma bölüm oldu laan shjebdbd
Sizce napsın Yusuf?
Peki Yağızın derdi ne olabilir sizce?
Yorumlarınızı bekliyorumm
Bir dahaki bölümde görüşürüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parantez İçinde;Seni Seviyorum *yarı texting*(Tamamlandı)
Short Story0543...: gülme lan! 0543...: lan Yusuf gülme lan gülme! 0543...: tüm aşifteler sana bakıyo çıldırcam 0543...: biraz daha gülmeye devam edersen yakarım burayı ulan Yusuf: Sanane lan değişik istediğim gibi gülerim hem merak ettim nasıl yakacaksın bura...