Twentyone - The two of us are done

476 17 3
                                    

Monique

Probouzím se uprostřed noci a nemohu dál spát. S tichým zaklením se podívám na mobil. Jsou tři ráno. Protáčím oči, ale i když se snažím, nemohu zabrat. Vyhrabu se proto ze spacáku a tiše opouštím stan, který znovu zavřu, protože Harry tvrdě spí. Omámeně se podívám na noční oblohu. Hvězdy se odráží v mých očích a já mám chuť se smát. „Co tu děláš takhle pozdě v noci?" ozve se za mnou hlas a já se vyděsím. Otáčím se a vidím Marca. „Oh, nemůžu spát. A nemyslíš snad takhle brzy ráno?" zakřením se a šeptem mu odpovím. „Jak myslíš, miláčku" usmívá se na mě a pomalu se přiblíží a pohlédne na nebe. „Je čarovná noc, že?" vydechnu jemně a podívám se na něj. „To vskutku je" odvětí on a skloní se ke mně. Jeho rty jsou až příliš blízko těch mých, když se cosi pohne ve křoví. Rychle se podívám tím směrem. „Co to bylo?" hlesnu. Od té doby, co mě napadl ten neznámý muž jsem paranoidní. „Nic, miláčku" ujistí mě Marco po pár vteřinách ticha. Nikde nic. Otáčím hlavu zpět na něj s úmyslem něco dodat, když ucítím jeho rty na mých. Líbá mě. Kurva on mě líbá. Snažím se ho od sebe odtlačit, ale on mě pevně svírá. „Zatraceně, Marco!" zasyčím a kousnu ho do rtu. On tiše vyjekne a já spatřuji krev, která stéká po jeho spodním rtu. „Co sis sakra myslel, že děláš?" vyjedu na něj. „My dva jsme skončili!" odtuším chladně a odkráčím zpět do našeho stanu. „Harry?" svraštím obočí, když vidím, že kudrnka sedí uvnitř stanu a balí si věci. „Co to děláš?" místo odpovědi mi přistane facka, až se málem skácím. „Jsi děvka" procedí zelenoočko mezi zuby. „Lásko, nech si to vysvětlit" zasténám vyděšeně, i když se mi slzy bolesti z té facky tlačí do očí. On nás viděl. Mě a Marca, který mě políbil proti mé vůli. „Lásko, jak se opovažuješ mi tak ještě říkat?" zařve mladík a já se rychle vyhrabu ze stanu. On vybíhá za mnou. „Harry, prosím" teď už brečím. „To on políbil mě, snažila jsem se ho odstrčit, přísahám" koktám plačky. „To ti mám jako věřit?" ušklíbá se povrchně a vůbec si nevšímá slz, které brázdí moji tvář. „Brácho, ona ti nelže" ozve se náhle Zayn, kterého jsem si dosud nevšimla. „Nepleť se do toho, je jasné, že se zastáváš své sestry!" ohradí se kudrnka. „Ne, šel jsem na záchod a slyšel jsem ty dva, jak si povídají o nebi. Nechtěně jsem se pohnul, což vydalo šramot ve křoví. Oba se podívali tím směrem, a když Mon otočila hlavu zpět, políbil jí" řekne můj zlatý bráška pravdu a Harryho pohled změkne. „Monique, já – „chce pokračovat, ale já ho přeruším. „Pamatuješ, jak tě políbila tvá bejvalka? Nechtěla jsem si to nechat vysvětlit, uznávám, ale ty jsi mi nedal na vybranou. Vysvětlil jsi mi to a já tomu porozuměla. Myslela jsem, že nebudeš opakovat mé chyby, ale stalo se. Nechci tě teď vidět. Zayne, prosím, mohla bych spát s tebou ve stanu? Tedy pokud to nebude vadit Louisovi" zamumlám směrem k bráchovi, který mě obejme kolem ramen. „Pojď Monique" šeptne jemně a odvádí mě pryč. Rychle se ohlížím, opodál stále stojí Marco nyní již spolu s Tuomasem. „Jeďte prosím hned ráno pryč. Já, nechci pokazit naše vztahy, ale nedokážu se s tím teď nějak vypořádat, když tu ON bude" kývnu směrem k plavovlasému muži, který sklesle kývne hlavou. Pak už následuji Zayna a v jeho stanu se ukládám ke spánku.

„ Sestřičko, vstávej. Zbytek tvé kapely už je pryč a Harry. Harry taky" vymrštím se do sedu. „Cože?" vyhrknu nevěřícně. Prosím, že ještě spím. „Moc mě to mrzí" zašeptá Zayn a v jeho očích spatřím smutek. „On mě tu nechal?" řeknu tiše, ale pak zavrtím hlavou. „Bráško, já chci jet domů" pak se rozpláču. Mé tělo se třese vzlyky. Tolik jsme toho s Harrym překonali a on mě teď jen tak opustí. Zayn mě objímá a já zabořím tvář do jeho hrudi. Mé slzy máčí jeho tričko. „Pojedeme domů" zamumlá bráška a políbí mě do vlasů.

Sklesle si balím věci z mého stanu a narazím mezi nimi na kudrnkovu mikinu. Přitisknu si k obličeji a nasaju jeho vůni. Zabolí mě u srdce, ale přesto si jí nevléknu na sebe a nasadím si kapuci. Když vyjíždíme z areálu, nemluvím. Niall a Louis se mě snaží rozveselit, ale já je nevnímám a po chvíli si nasadím sluchátka, abych nemusela poslouchat jejich řeči o tom, jak bude všechno zase dobré. Vytahuji zápisník a při pohledu z okna začínám sepisovat text písně.

Zayn sister[1D]Kde žijí příběhy. Začni objevovat