aşık olmak tüm bildiklerini unutturur

71 1 0
                                    

Aşık olmanın bambaşka bir duygu olduğunu anlamıştı. Daha önceden bir kadının elini tuttuğunda bile bu değişik duyguyu hissetmişti. Ne yapması gerekiyordu bir türlü karar veremedi çünkü aşık olduğu kadının kendisini red etmesinden çok korkuyordu lakin kadının hislerinide bilmesini istiyordu.
Önceleri insanları izliyor yaptığı davranışları not ediyor aynı şekilde kendi davranışlarını not ediyor ve kanaatlara varıyordu. Bir kadının bir erkekten hızlanmasını belirten faktörleri biliyordu ama araya aşk denen şey girince bildikleri tamamen artık bir işe yaramıyordu.
Aşk denen faktör etkisini gösteriyordu. Kadına hislerini anlatmak istedi. Yüzyüze konuşmak istiyordu beceremedi son çare sosyal medyadan yazmak kalmıştı. Aslında bunu istemiyordu çünkü kadının gözünde sosyal medyadan tanışmak isteyen rahatsızlık veren yoldan geçen birinden farkı olmayan erkekler listesine girmek istemiyordu.
Başka çaresi kalmamıştı sesi duyulmayan bir "Merhaba" yazdı. Ama içinde çığlıklar yankılanıyordu.
Konuşma su şekilde devam etti.
Kadın:
-Merhaba
Erkek:
-Açık sözlüyümdür.Sizi beğendim tanışmak istiyorum.
Kadın:
-Anladım lâkin ben istemiyorum.
Erkek:
-Anlıyorum rahatsızlık verdiğim için kusura bakmayın.
Aslında bir kadınla sohbete asla tanışalım diye girilmeyeceğini biliyordu çünkü bu sorunun yanıtı genellikle olumsuz oluyordu herhangi bir konu üzerinde spontane tanışmak daha doğruydu ama aşık olduğu için tüm bildiklerini unutmuştu.
Ne yapacağını şaşırdı bir kadından ilk defa red ediliyordu yanlış bir giriş yapmıştı.Şuanlık biraz sabredip beklemeyi uygun gördü.Her zaman her an her şeyin değişebileceğine inanıyordu çünkü.

tutku (yayımlanmakta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin