67. Kapitola

1.1K 199 63
                                    

Jungkook překvapeně vydechl a zadíval se Taehyungovi na rty. Potom se roztřeseně nadechl a podíval se mu do očí. „J-já, umm..." vydal ze sebe Jungkook a olízl si rty. Každá jeho část těla mu říkala, aby ho políbil, ale nechápal proč. 

„P-přišel jsem se ze-zeptat, co chceš zítra ke s-snídani..." zašeptal Jungkook a Taehyung si skousl ret. Podíval se mu na rty a chtěl se přiblížit, ale Jungkook udělal opatrný krok zpátky. „To je fuk..." zamumlal Taehyung a Jungkook přikývl. „N-no fajn... kam jsi měl namířeno?" zeptal se rozrušeně a Taehyung si povzdechl. „Jen na záchod..."
„Fajn tak," Jungkook si odkašlal a rozpačitě se usmál, „ještě jednou dobrou noc..."

Jungkook znovu odešel do pokoje a nechápal proč se tak cítil. Jeho obličej hořel, nohy se mu třásly a on zrychleně dýchal. Plácl sebou na postel, zabalil se do deky a zavřel oči. 
„Proč jsem to chtěl udělat...?" zeptal se tiše sám sebe a potom si povzdechl. „Proč jsem to neudělal..."








Ráno Jungkook došel do nejbližší pekárny, vzal tam sladké pečivo a doma udělal kakao. Taehyung se probudil a došel do kuchyně, kde Jungkook akorát pečivo pokládal na stůl. 
„Oh... dobré ráno," pozdravil Jungkook a Taehyung pokývl. Rozespale se posadil a s Jungkookem začali snídat.

„No, tak já už půjdu domů... Děkuju ale za tu snídani," řekl Taehyung a Jungkook otevřel ústa v tom, že něco řekne, ale rychle je zavřel. Chtěl se zeptat na ten včerejšek, co se to vůbec stalo, ale raději nic neřekl. „Za nic," odpověděl mu tiše Jungkook a Taehyung přikývl.

Taehyung si obul boty, oblékl bundu a zastavil se. „Jungkooku, jsem rád, že jsi můj kamarád," začal Taehyung a otočil se na Jungkooka, „přeci jen... Někdo s takovým dokonalým osudem a životem by se neměl zahazovat s pravým opakem. Nemyslel jsem si, že bych mohl mít ještě kamarády, takže..." 
Taehyung se usmál a Jungkook si skousl ret. „To nic není... jsi úžasný člověk. Říkám ti to pořád..." 

Taehyung odešel s mírným úsměvem na tváři a Jungkook se zarazil. Někdo s takovým dokonalým osudem by se neměl zahazovat s pravým opakem...

----

:)

Já vím, prodlužuji to ((: 

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat