Evet masum bir aşk 'a bölüm atmak zor geldi. Dçdmdldd neyse keyifli okumalar. Multi Damla.
Bilinmeyen Numara: Nasılsın?
Damla: İyi sayılır.
Bilinmeyen Numara: Neden sayılır?
Damla: Kim olduğunu bilmediğim birine neden özel hayatımı anlatayım.
Bilinmeyen Numara: Haklısın senin için hiç bir şey ifade etmeyen birine neden bir şeyler anlatasın ki.
Damla: Anlaman güzel.
Bilinmeyen Numara çevrimdışı....
Damla çevrimdışı...._Anonimin ağzından devam_:
Telefonumu kapatıp cebime koydum. Elimde ki küçük hapa baktım. Bir şeyleri çok büyütüyordum. Tıpkı içimde ona karşı olan sevgiyi büyüttüğüm gibi. Hapı suyla birlikte yuttum. Yüzümü buruşturdum. Hap, şurup veya her hangi bir ilaç hepsinden nefret ederdim. Hoca sınıfa girdi ve yoklamayı aldı. Başımı sıraya yaslayıp uyumaya çalıştım. Başardım da.
Zil çalana kadar uyudum. Benş uyandıran şey birinin yanımda cırlamasıydı. Başımı kaldırdım ve yanımda ki kişiye baktım. Bir kız yanımda duruyor ve gülerek elini uzatıyordu. Gamze'yi aradı gözlerim. Simge'nin yanına geçmişti. Bakışlarım elin sahibine döndü. Elini sıktım ve zorla gülümsedim. O esnada içeri Damla ve Buse girdi. Damla bir süre bize baktı. Yazdıkları aklıma gelince gözlerimi ondan çektim.
"Ben Pelin bundan sonra yanında oturucam."
"Serkan ben de. Hoş geldin sınıfa."
Gülümsedi ve başını salladı. Daha önceden yoktu. Ordan yeni olduğunu çıkarmıştım. Savaş'lar sınıfa girdiğinde Pelin de onların yanına gitti ve onlarla çıktı. Kaşlarımı kaldırıp arkalarından baktım. Kısa süre de böyle anlaşmak. Garip. Kafamı sınıfa çevirdim. Gözlerim anında istediğini buldu. Damla sırasında oturmuş dalgınca bana bakıyordu. Ona baktığımı fark ettiğinde başıyla selam verdi ve önüne döndü. Başımı iki yana salladım.
Yerimden kalkıp dışarı çıktım. Pelin ve Savaşlar koridordaydı. Pelin beni görünce göz kırptı. Tek kaşımı kaldırıp onlara baktım. Açıkçası umurumda değildi. Ellerimi ceketimin cebine sokup merdivenleri indim. Kantin sırasına girip bir bardak kahve aldım. Ardından boş gördüğüm bir masaya geçtim. Son günlerde hiç bir şey yolunda gitmiyordu. Bir süre sonra yanımda ki sandalye çekildi. O tarafa baktım. Oğuz yanıma oturmuştu. Sarp, Gamze ve Simge de masaya oturmuştu.
"O Pelin denilen kızla pek konuşmanı tavsiye etmem."
Sarp'ın uyarısıyla kaşlarımı çattım.
"Sarp haklı o kız Arkın'ın eski sebgilisiydi ve Arkın'ın aldatmıştı hemde Savaşla."
Kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı. Kafamı anlayışla salladım. Bir süre öylesine muhabbet ettik. Zil çaldığında sınıfa çıktık. Tabi ki sınıfta bizi bekleyen karmaşadan bir haberdik....Bir bölüm sonu daha. Ee nasıl buldunuz bakam. :)) oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim. ❤️🥰💞🖤💫💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİNLE BENİ Bİ ||TEXTİNG|| TAMAMLANDI
JugendliteraturBilinmeyen Numara: Tut elimi burdan gidelim Damla Yazıyor Bilinmeyen Numara: Olmaz demeden dinle beni bi. Damla: Kimsin Bilinmeyen Numara: Seni seven bir anonim. Bilinmeyen Numara ve Damla'nın hikayesi.