Ahojte volám sa Jessica mám modré oči a hnedé vlasy. Mám 18 rokov a chodím na gympel radá športujem a radá chodím von s kamarátmi . Ja otca nemám vlastné ja ho ani nepoznám lebo , keď som malá 5 rokov tak sa na nás vykašľal išiel za nejakou tetou a mňa a mamu nechal samich. Tak som mame začala pomáhala vo všetkom.
Zatiaľ nemám žiadneho chalana, ale dúfam , že niekto príde . Dúfam , že bude mať nejaký rozum lebo zle dopadnúť nechcem . Ale , ako má poznáte ja ,keď sa
záľubim tak neviem , ako ale proste sa vrhnem po ňom . Ale zas to je choré musím sa naučiť byť najprv s ním kamarátka
nie,že si bude myslieť že som nejaká nadržaná 18 😂😂. No dobré idem von a potom pôjdem domov , lebo zajtra mám školu . Ráno sa zobudím idem si umyť zuby , zoberme si tašku a idem do školy. Mama mi dala peniaze na autobus A išla som do školy . A
ja som si sadla a pred do mnou sedel nejaký chalan povedal mi ahoj ja som ho úplne odignorovala , lebo som nevedela , že to hovorí mne išla som do triedy a pani učiteľka nám oznámila , že príde k nám nový spolužiak a povedala že privítajte Thomasaa ja taká , že ahoj
Thomas : Pekné si má dnes odignorovala
Jessica: A ja som mala vedieť , že to hovoríš práve mne a vlastné som ta ešte vtedy nepoznála.
Thomas: Si strašne pekná baba.
Jessica : Ďakujem a prečo meníš tému?
Thomas : Neviem
Jessica : no dobré porozprávaj mi niečo o sebe.
Thomas : No dobré tak ja mám 19 rokov a žijem iba s otcom lebo keď som mal 7 rokov tak sa mojí rodičia rozviedli a ja som mal ísť do decaku lebo má mama nemá moc v láske
Jessica: prečo tá nemalá moc v láske?
Thomas: Neviem asi preto lebo chcela dievča nie chlapca ale zvykol som si .
Jessica : To mi je ľúto.
Thomas : To nemusí.
Jessica : Musí.
Thomas : To nemusí , ale akože mi mama chýba , ale sa s tým musím zmieriť .
Jessica : Prepáč ja už budem musieť ísť domov.
Jessica : Keď som šla domov má prenásledovalo nejaké auto a volálo súkromné číslo tak som zdvihla a spýtala som sa spýtala prosím kto volá.
Thomas : Veď to som ja Thomas veď nasadní do auta .
Jessica : Bože to mi už nerob vieš jak som sa zľakla a s kadiaľ máš moje číslo ?
Thomas : Neviem😂.
Jessica : Veď normálne povec kdo ti dal moje číslo?
Thomas : No dobré tvoja kamarátka mi dala tvoje číslo .
Jessica : Ja som to vedela.
Thomas : A nasadneš do auta teda ?
Jessica : Nie veď musím ísť domov prepáč možno inokedy.
Thomas : Pohode .
Jessica : Prišla som domov zaniesla som si tašku do izby a išla som von .
Thomas : Ahoj Jessica
Jessica : Ahoj niekedy mám pocit , že má prenásleduješ .
Thomas : Ako prepáč že som sa ti po zdravil .
Jessica : Nie tak som to nemyslela ja som to myslela že neprešlo ani 5 sekúnd a už tá zase vidím chápeš má aspoň trochu ?
Thomas : Áno chápem zas hlúpi nie som.
Jessica : To som ani nepovedala nechcem sa s tebou hádať.
Thomas : Ani ja s tebou ale , keď si to o mne myslíš tak si myslí je tvoj názor ja ti ho brať nebudem .
Jessica : to neni môj názor ja som povedala ze ja mám pocit že ma prenásleduješ , ale veď dobré myslí si , čo chceš ja sa hádať nebudem ahoj .
Thomas : Jessica počkaj .
Jessica : čo chceš ?
Thomas : Prepáč ja som to tak nemyslel odpusť mi to prosím.
Jessica : No dobré hádam sa hádať nebudeme či?
Thomas : Nie dúfam aj ja.
Jessica : dobré .
Thomas : A kam ideš teraz ?
Jessica : Ku babke .
Thomas : Aha a nešla by si ku nej zajtra prosím
Jessica : No šla prečo?
Thomas : či by si nešla so mnou von pozívam tá na kofolu ideš?
Jessica : no hej
Thomas : dobré tak poď a ak chceš môžme ísť ku mne .
Jessica : dobré môžme .
Thomas : dobré .
Do pili sme kofolu a išli sme k nemu . Sadla som si na stoličku a z ničoho nič ma začal boskáť na začiatku sa mi to nepáčilo ale potom to išlo samé a z ničoho nič som sa ocítla s nim posteli ja som bola úplne v šoku tak som povedala že som v prdeli zobrala som si veci a išla som domov .
Moja mama úplne v šoku , že sa mi niečo stalo a ja som mamu upokojoval , že je všetko v poriadku , že som spála u kamarátky a moja mama hneď , že u akej kamarátky a ja taka hneď , že nepoznáš a mama taká , že prestaň mi to do oči klamať ja viem kedy klameš a kedy nie veď si moja dcéra no tak mi normálna povec kde si bola.
No dobré mami bola som u kamaráta dúfam ste nerobili vieš , čo si myslím .
Nie mami nemusíš sa báť
Dobré moja verím ti.
Ježiši mohla som mamu oklamať prvý krát mojho života som ju oklamala bože môj.
Thomas mi už zvoní a moja mama ide otvoriť a hneď taká , že čo si prosíš .
Thomas : Ide Jessica von .
Mama: S kadiaľ poznáš moju dcéru .
Thomas : Mi sme teta spolužiaci.
Mama : Dobré dúfam , že ste naozaj spolužiaci dobré zavolám ti ju počkaj chvíľu jessicaaaa.
Jessica : Áno mami
Mama : Volá tá nejaký Thomas von .
Jessica : Dobré ďakujem
Išli sme spolu von a ničoho nič ma chytil za ruku a potom sa má spýtal či s ním budem chodiť. A ja taká , že jasné tak som zase nespala doma a išli sme do hotelu.