~personaje principale feminine~
/Soo Min/
Asta sunt eu. M-am născut în Coreea de Sud, însă părinții mei nu m-au vrut. Tata era din România, asa ca m-a luat bunica din partea lui care din păcate a murit luna trecuta, și m-a crescut. Am 20 de ani, sunt studenta la facultatea de Arte. Cele mai bune prietene ale mele sunt :
/Meey/
E o fire rebelă, vulcanica, nu prea baga de seama ceea ce spune lumea. E foarte protectoare cu cei pe care ii iubește. Are 20 de ani, și o știu de când eram mici. Putem spune ca am crescut împreună, asa ca îmi este mai mult ca o sora./Kim Jaehyun/
Este una dintre persoanele pe care le iubesc cel mai mult. Îmi este alături de fiecare data, și ma susține și înțelege cu tot ce fac. Are 19 ani, asa ca îmi e ca și o sora mai mica. E foarte hiperactiva câteodată și știe cum sa te facă sa zâmbești chiar dacă ești trist.
/Sunmin/Are 21 de ani. Este mai timida pana o scoți din zona de comfort. Știe sa asculte, și e cea mai potrivita persoana căreia i-ai putea cere sfaturi în legătură cu orice. Ii pasa de toți din jurul ei și este foarte protectoare.
~personaje principale masculine~
/Kim Taehyung/
Are 22 de ani. Face parte din echipa celor mai mari proprietari de cluburi din Coreea de Sud. El și ceilalți 4 sunt cunoscuți peste tot, iar lumea ii respecta oriunde.
E o fire vesela, iubitoare, protectoare, te face sa te simți bine oricând. La prima vedere pare arogant și plin de sine, dar dacă ajungi sa îl cunoști îți poți da seama ca este sincer și loial./Park Jimin/
Are 22 de ani. Dintre toți cei 4, el este cel mai bogat și cel mai cunoscut. Lumea îl respecta, fetele îl adora, iar nimeni nu ii iasă din cuvânt. E protector, și te poate iubi necondiționat dacă faci la fel și îl respecți.
/Min Yoongi /
Are 23 de ani. Este o fire rece, nu artă ceea ce simte,dar asta nu înseamnă că nu te iubește. O face, doar ca tine pentru el. Este cel cu care toată lumea se înțelege și ii este cel mai devotat lui Jimin.
/Jeon Jungkook/
Are 21 de ani. Este cel mai mic, dar câteodată este și printre cei mai maturi din tot grupul. Ii ajuta pe ceilalți and au nevoie, iar comportamentul lui seamănă destul de mult cu cel a lui Jimin. Se spune ca ei doi au crescut de mici împreună, asa ca erau exact ca niște frați. Toți se tratau de parca ar fi crescut în aceeași casa de mici , se iubeau, apărau, exact ca niște frați.
CITEȘTI
🥀Forget Me //J.JK🥀
Fanfiction"Ma iubești?" (spune uitându-se în ochii mei, cu mana pe obrazul meu) " Ști ca te iubesc" "Vreau sa o aud" "Da, te iubesc Jungkook, normal ca te iubesc" Zâmbește și se apropie de mine, sărutându ma. Se desprinde după câteva secunde și îmi spune: "Și...