Previous chapter
<< Καλημέρα φίλη >> Άκουσα την φίλη μου από την άλλη μεριά του τηλεφώνου.
<< Καλημέρα. Πες μου. >> είπα ρολλαροντας τα μάτια μου. περιμένοντας να μου πει τι έγινε και με πήρε τόσο νωρίς τηλέφωνο.
<< Έλεγα να βγούμε το βράδυ >> μου είπε και ξανά ρολλαρα τα μάτια μου.
<< Δουλεύω αυριο >> είπα και πισώπατησα ελαφρά πέφτοντας πάνω σε κάποιον.Συνέχεια
Γύρισα και κοίταξα εκείνον που είχα πέσει κατά λάθος πάνω του. Πάλι μπροστά μου αυτός ο άνθρωπος. Έκλεισα βιάστηκα το τηλέφωνο και τον κοίταξα.
<< Συγνώμη >> είπα λίγο απότομα και γύρισα κοιτώντας τον Barista για να δω αν είναι έτοιμος ο καφές μου.
Μου τον έτεινε και του έδωσα τα κέρματα. Σχεδόν θα του τα είχα δώσει αν ένα χέρι δεν είχε τείνει ένα χαρτονόμισμα.
<< Κρατά και της κοπέλας. >> είπε με την χαρακτήριστηκη του χροιά.
<< Δεν χρειάζεται. Έναν καφέ τον αντέχει η τσέπη μου. >> Του είπα με εκείνο το επαγγελματίκο και απότομο ύφος μου.
<< Το ξέρω αλλά τον συγκεκριμένο θέλω να στον κεράσω εγώ δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα; >> είπε και άρπαξε τον καφέ από τα χέρια μου. Με έναν μαρκαδόρο τον είδα να γράφει κάτι και μετά να παίρνει τον καφέ του και να φεύγει σαν βολίδα.
Εγώ να έχω μείνει αποσβωλομένη και να κοιτάω προς την πόρτα μη μπορώντας να καταλάβω τι είχες μόλις συμβεί πήρα τον καφέ μου και έφυγα βολίδα για το γραφείο μου. Νομίζω ότι τελικά άργησα. Ανέβηκα γρήγορα τις σκάλες της εισόδου χαιρότοντας τον φύλακα και τις κοπέλες στην υποδοχή.
Έφτασα με το ασανσέρ έξω από το γραφείο μου χαιρέτησα με ένα νεύμα τη Τζένη και τις έκανα νόημα σε λίγο να έρθει στο γραφείο μου. Μετά από τόσο καιρό είχα έναν δικό μας κώδικα επικοινωνίας. Αυτός ήταν και ένας σημαντικός λόγος που δεν μπορούσα να την διώξω. Ποιος μπορεί να εκπαιδεύει από την αρχή βοηθό?
Μπήκα μέσα και άνοιξα την ατζέντα μου. Σημειώνοντας κάποια πράγματα τα οποία είχα σημειώσει στο κινητό πάνω στη βιασύνη μου.
Εκείνη τη στιγμή η πόρτα χτύπησε και η Τζένη μπήκε και κάθησε στη καρέκλα απέναντι μου κρατώντας το μαύρο σημειωματαριο της. Τουλάχιστον στα χρώματα συγκλιναμε.
<< Με ενημέρωσε ο κύριος διευθυντής ότι τη συνάντηση σας θα ήθελε να την κάνει στο μεσημεριανό του. Επομένως έκανε κρατήσει στο κοντινό εστιατόριο και θα έρθει να σας πάρει στις 3 για να πάτε μαζί για φαγητό και να συζητήσετε. Επισεις αλλάξε τη συνάντηση σας με το καλλιτεχνικό τμήμα και θα ξεκινήσει σε τριάντα με σαράντα λεπτά στη κεντρική αίθουσα για να υπάρχει ο ανάλογος χώρος και εξοπλισμός. >> είπε με μια ανάσα και με κοίταξε ήρεμη που με είχε ενημερώσει.
<< Ωραία. Υπάρχει κάποιο σημαντικό τηλεφώνημα που έγινε και πρέπει να γνωρίζω? >> Ρώτησα και εκείνη κοίταξε το σημειωματαριο της πριν μου απάντηση.
<< Ο κύριος Ανδρέου τηλεφώνησε σχετικά με τη ρεκλαμα της καινούριας του μπύρας και να ρωτήσει πότε θα έχουμε έτοιμο το προσχέδιο να του το στείλουμε να ρίξεις μια ματιά και ο κύριος Κοντολέων σχετικά με το διαφημιστικό σποτ και την προώθηση στα καταστήματα που ετοιμάζουμε για την επόμενη εβδομάδα σχετικά με τα νέα προϊόντα τόνου. >> Είπε και την κοίταξα ελάχιστα σημειώνοντας τα πιο σημαντικά σημεία από αυτά που ήδη είχε αναφέρει.
<< Εξαιρετικά μπορείς να πας να συνεχίσεις την δουλειά σου. >> είπα και την είδα να σηκώνεται ήσυχα να πηγαίνει προς τη πόρτα και να πηγαίνει στο γραφείο της εξίσου ήσυχα.
Άρχισα να γράφω με τη σειρά τα πρότζεκτ και τα άτομα που έχω σκεφτεί να αναλάβει το κάθε ένα ανάλογα με τις δυνατότητες και τις ιδέες του.
Σήκωσα το πλαστικό ποτήρι με το καφέ και το έφερα στο στόμα μου. Τότε θυμήθηκα αυτά που έγραψε ο Άρης όταν που πήρε το ποτήρι και το γύρισα ώστε να μπορώ να διαβάσω τι έλεγε.
<< Καλή σου μέρα όμορφη..! :) >>
Ναι μετά από αυτό είχα όντως ένα μεγάλο χαμόγελο. Αλλά δεν κράτησε για πολύ. Θυμουμενη τη σνομπ στάση του δεν μου άφησε κανένα περιθώριο να χαρώ ή να βρω τη διάθεση ώστε να χαρώ με τη πράξη του. Η σκέψη μου παρέμενε κολλημένη στη δουλειά και σε όλα εκείνα που έπρεπε να μπουν σύντομα σε σειρά.
ESTÁS LEYENDO
Girl Boss In Love
Novela JuvenilΕκείνη: Επαγγελματίας και μόνο με δυνατά στοιχεία και πολύ εργατική. Θηλυκό με έντονο ταμπεραμέντο που εύκολα μαγνητίζε τα ανδρικά βλέμμα όσο και τα γυναικεία από φθόνο. Χωρίς σοβαρές σχέσης βραδύα ανούσια ίσα ίσα για την κάλυψη των αναγκών της και...