Merhaba ben Ahmet,
Bugün günlerden en sevmediğim gün olan pazar ve yarın okulun ilk günü.
Açıkcası hâla okulun açılacağına inanamıyorum ve cidden şaka gibi yaz tatili bitiverdi.
.........
Okulun başlamasından bir hafta geçti ve başıma gelenlere inanamayacaksınız.Durun anlatayım:yine iğrenç bir ders olan matematik dersinde başıma geldi olay.
Derste,ödevimi yapmadığımı fark ettim ve hoca ödev uyarısı vermeye kalkınca bi anda çılgına döndüm bir anda gözlerim karardı o an sadece o öğretmeni yok etmek , ona zarar vermek istiyordum .
Bir anda hocanın topuklu ayakkabılarının topuğu kırıldı ve yere çok pis bir şekilde düştü.
Merak etmeyin hocaya pek bir şey olmadı sadece şu an tek merakım o anı benim mi yapmış olduğum yada sadece bir tesadüf olduğu muydu .
.................
O gün yine olayların şokunu yaşarken , hocamız revirdeydi ve okulun bazı kendilerini "dedektif" sanan tipler " acaba o mu yaptı , acaba onun güçleri mi var ?" diye başımda dolanmaya başlamışlardı ama vallahi hiç onlarla muhattap olucak durumda değildim ve az olsa da dinlenmeye, kendim ile baş başa kalıp bu olayları düşünmem gerekiyordu.Arkadaşlar yaşım biraz küçük ve ilk kitabım yani ilk yazdığım şey . Ve ayrıca biraz kısa yazayım dedim. Umarım beğenirsiniz.
YOU ARE READING
Doğuştan Mucize
FantasíaÇok iyi bir çocuk okulda güçlerini keşfeder ve şeytanlığa bir geçiş yapar