Naoya Szeretője

27 2 0
                                    

A fekete tűzben többen is megragadtak annak csapdája vészesen pánikot keltett. Daisuke talán a két feleség után vesztette el ennyire az önkontrollját, Keikyo meghalt, Kasame átverte, és most Wakame sem különb tőle. Elátkozott volt , ami a nőket illeti, egyszer majdnem öngyilkosságba is kergették.

Az a kedvesnek tűnő gyönyörű lány, akivel a nyárköszöntő bálra ment karöltve, valójában információkat akart ki csalni belőle. Ráadásul elképzelhető, hogy általa hozzájutott olyan adatokhoz, amelyek tökéletesen megmagyarázzák miképp volt a drogbáró, annyira képben minden egyes lépésünkkel évek óta. Daisuke hibájából? Ennyiszer hagyta, hogy félrevezessék a nők? Kockáztatta a csapatot, információkat adott ki, még ha tudta nélkül, elrontotta a legutóbbi küldetést, veszélybe sodort ártatlanokat, úgy érezte többé nincs helye az alakulatnál. Amennyiben sikerül kijutnia csarnokból azonnal beadja a felmondását főnökénél. Azt meg kell hagyni hogy ilyen zavaros küldetéssel sosem találkoztak azelőtt. Váratlan események, megmagyarázhatatlan halálok, emberek hirtelen átállnak a másik oldalakra, vagy éppen a hozzájuk. Itt szinte senki sem az már, akinek látszik.

Wakame és Samui összefogtak, hogy kipaterolják őket, ám szintén bajba kerültek a tűz miatt. Egészen rosszul állt a szénájuk, segítségre szorultak. S a felmentősereg hamarabb érkezett, mint bárki hitte volna. Ahogy a Fire testvérek jelezték, Naoya tényleg ott tartózkodott a csarnokban. Lejött a harmadik emeletről és épségben teljes valójában ott áll előttük, hogy megvédje lebukott barátnőjét.
Rideg barátságtalan tekintete és a körülötte jellemzően feszült légkör áramlott feléjük. Fekete - sötét kék ruhát hordott  ám kezéről eltűnt a fehér kabát.

- Hálátlanok! Megkaptatok mindent a Code Joysutól, nem elég? - rikácsolta felháborodottan.
- Nem adott a semmi mást, mint hamis boldogságot, szenvedést, és életünk tönkretételét, engedj haza, hogy szűnjön meg végre ez az átok! - szólt vissza Daisuke.

- Hogy minek nevezted, te szerencsétlen? Ideje lenne, hogy belássátok, az anyag zseniális, tökéletes, fenomenálisan működik! Olyan életet adott a kezetekbe, amivel egyszerűen nem tudtatok mit kezdeni, de a Code Joysu sajnos képtelen megváltoztatni embereket! - támadta le haragosan Naoya.

- Az egész egy oltári nagy őrültség és el nem tudom képzelni hogy neked ez mire jó. - mondta Daisuke őszintén.

- Nem foglak beavatni a terveimbe abban biztos lehetsz. Szerelmem Wakame, úgy gondolja, hogy ideje lenne megszabadulni tőletek ti túlságosan is zavarjátok a tökéletesség működését. Szétszednétek egy boldog családot? Ez nem szép dolog Daisuke, már ha tudsz gondolni bárkire is magadon kívül! Eszedbe jutott már Samui? Mi lesz szegény gyerekkel az anyja nélkül? - kérdezte Naoya színlelt empatikus tekintetet vetve a kisfiúra.

- Ez is a te hibád, ha nincs a Code Joysu Hirominak nem kell gyakorlatilag kényszerből hozzámennie egy olyan férfihoz, akivel nem érzi jól magát és cseppet sem szeret, majd szülni neki egy fiút, akiről alig bírja eldönteni hogy valóságos e vagy szimplán az anyag játéka! Ezt nevezed te boldogságnak? Szerintem inkább rémálom! - vágott vissza Daisuke.

-  Mi alapján feltételezed azt, hogy Samui kitalált személy és a szülei rosszul érezik magukat egymás mellett? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Naoya.

- Onnan, hogy itt semmi sem valóságos egy átkozott drogvilágban élünk! - felelte Daisuke.

- Úgy gondolod? Nos, ami azt illeti pont neked kellene a lehető legkevésbé így szemlélni az életed. Elveszíteni a lányunkat, olyan fájdalom, ami igazán valóságos. - cáfolta önelégült mosollyal az arcán Naoya.

Ezeken a mondatokon komolyan elgondolkodott elég mélyen, lehetséges, hogy igaz? Karu tényleg meghalt? Akkor ezek szerint Teru szintén? Minden, amit láttak eddig tökéletesen úgy volt, valós történések? Újból feltámadt benne a régi szomorúság és fájdalom amilyet azon a végzetes napon érzett, mikor a lányát megölték a császár elleni merénylők. Iszonyú, rendkívül durva törés az ember múltjában, pláne, ha felszakítják sebeit, újból a Meguró folyóba vette volna magát, amennyiben nem a csarnokban állt volna.

- Látod Daisuke? Tudod te legbelül, hogy a Code Joysu igazat mond. - közölte Naoya a könnyeivel küszködő sápadt arcára utalva.

- Olyan nehéz esetek, drágám! - visította Wakame.

- A lány veled volt egész végig, gondolom minden egyes tervünkről egyébként is tudtál. Az alakulat egy vicc volt számodra, igaz? Vagy egyenesen ez is volt a kidolgozott verziód, minden úgy legyen, ahogy te akartad. A barátnőd elintézte Hiromit legelső áldozatnak. Tudnám miért kellett neked annyira az a szegény lány! - sopánkodott Daisuke.

- Mert a Code Joysura volt szüksége és én megadtam neki, amire vágyott. - mondta Naoya.

-Kétlem, hogy Hiromi minden álma a feudalista korban való jég - démonként való életvitel lett volna. - rázta a fejét Daisuke.

-  Yoshiki, ideális pár számára, a kis szerencsétlennek fogalma sincs mije adatott meg! Mániákus módjára küzd egy reménytelen tinédzser szerelem miatt, ez nevetséges! A Code Joysu felnőtt férfit rakott mellé, s erős nővé vált mellette gyenge kislányból! Hálával tartozik nekem! - mondta Naoya kikérve magának a csúnya vádakat. 

Daisuke nem titkolta ellenvetését.

- Yoshiki nem vitás, hogy nagyszerű ember, akire mi is mély tisztelettel felnézünk. Megérdemli, mint a legendás uralkodó fia és külön köszönetet érdemel, amiért olyannyira szíven ütötte lányom halála, hogy igen magasztos temetést kapott tőle, ráadásul fivéreinek méltó büntetést szabott ki álnok tettükért. Viszont ettől függetlenül szükséges leszögezni, hogy a Code Joysu által létrehozott káprázatos Hókirálynő külső miatt vette feleségül Hiromit. Amennyiben átlagos nőként látta volna kettejük nászából nem lesz semmi, és ennek köze sincs a szerelemhez! - magyarázta Daisuke.

Szülei párkapcsolata megkérdőjelezésétől a legkevésbé sem volt elájulva a vele szemben álló fiúk. Ezután még inkább gyűlölte Daisukét. Mi alapján merészel eldönteni hogy az anyjának éppen mi a jó?
Egyáltalán honnan szedi ezt a rengeteg sületlenséget, amit össze hord! Az apja nagyszerű ember, kitűnő férj valamint szülő, ki kéri magának szálljon le a családjáról!

- Elegem van az egészből, gyerünk tüntesd el Naoya! - fakadt ki Samui.
- Igen drágám, mire vársz? - türelmetlenkedett Wakame vele azonosan.
- Úgy hallom a többség már döntött sorsodról, az ég áldjon Daisuke Kazuya ügynök! Sajnálom, hogy így végződött. - felelte vigyorogva.

Hiromi - Hideg, mint a jég (Új Változat) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora