one

37K 345 122
                                    

|MELANİE MARTİNEZ - TEACHER'S PET|

Okuldaydım ve öğle arasındaydık. Lara ve Dylan ile kantinde hamburger yiyorduk. Lara kendi halinde takılırken ben ve Dylan ise Instagram'dan Dylan'ın hoşlandığı kızı stalklıyorduk. Lara'nın beni dürtükleyip durmasıyla ona döndüm.

"N'oldu?"

"Bay Styles kantinde." dediğinde bıkkınlıkla gözlerimle kantini taradım ve kahve makinesinden kendine kahve alan Bay Styles'ı gördüm.

Harry Styles...

İki hafta önce gelen yeni matematik hocasıydı. Kendisi dünyanın en sinir bozucu insanıydı ve tam olarak bana takmıştı. Sırf ilk dersine beş dakika geç kaldığım için bana bir matematik test kitabı bitirme ödevi vermişti ve o günden sonra beni sürekli ayakçısı olarak kullanıyordu.

Ayakçı olmak -onun ayakçısı olmak dışında- pek sorun değildi ama matematiği tam anlamıyla bok gibi olan ben için bir tane soru çözmek bile çok zor iken bana içinde milyonlarca soru olan bir test kitabını bitirme ödevi vermişti.

Tabi ben sınıfın çalışkan kızı Sabrina'ya rüşvet vererek test kitabını çözdürdüğüm için benim için pek bir sorun kalmamış oluyordu.

Beni her gördüğü yerde bir iş verdiği için yüzmü saklama çabalarına girmiştim ama pek işe yaramamış olacak ki arkasını döner dönmez gözleri beni bulmuştu. Ne yapacağımı bilmez halde garip bir yüz ifadesiyle ona baka kalmıştım.

Yüzünde asla masum olmayan bir gülümsemeyle oturduğumuz masaya doğru ilerlemeye başladı. Masanın önüne geldiğinde hala telefonuyla uğraşan Dylan'ın dikkatini çekebilmek adına boğazını temizledi ve selam verdi.

"Merhaba gençler, ne yapıyorsunuz?"

Lara ve Dylan yüzlerinde sahte bir gülümsemeyle hocaya boş boş baktıklarında ben cevap vermiştim.

"Ne yapalım hocam, tenefüsün keyfini çıkartıyoruz işte."

Dylan ise gözlerini devirip "Siz gelmeseydiniz daha keyifli olacaktı tabi." diye mırıldandı. Bay Styles ise duymuştu ama duymamazlıktan gelerek konuyu değiştirmişti.

"Ee Madie verdiğim ödev nasıl gidiyor?" dediğinde sırıtarak "Çok iyi hocam yakında getirir gösteririm." dediğimde inanamıyormuş gibi kaşlarını kaldırmıştı. Lara ve Dylan ise test kitabını çözmesi için Sabrina'ya verdiğimi biliyorlardı ve içten içe gülüyorlardı.

O ikisi birbirleriyle bakışırlarken ben ise hocaya masum kız bakışları atıyordum ki buraya doğru gelen eski matematikçimiz Bayan Isabel'i gördüm. Bir karış kalem eteği ve yirmi satim topuklularıyla kıvırta kıvırta buraya geliyordu. Daha doğrusu Bay Styles'ın yanına geliyordu.

Gözlerimi devirerek arkama yaslandığımda çoktan masaya gelmiş "Selam çocuklar, selam Harry." diyerek Bay Styles'ın yanına oturdu.

Bir saniye, 'Harry' mi?

Okuldaki hiç bir hoca birbirlerine isimleriyle hitap etmezlerdi. Ne bu samimiyet?

Hayırdır yani, bir şey varsa biz de bilelim.

Üçümüz birden imalı gözlerle Bayan Isabel'e baktığımızda Bay Styles "Selamlar Bayan Isabel." diyerek Bayan Isabel'i bozmuştu.

Şu an kanım Bay Styles'a azcık ısınmıştı. Çok azcık...

Hi guys, karantinada ne yapacağımı şaşırdım o yüzden böyle bir kurguya giriştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hi guys, karantinada ne yapacağımı şaşırdım o yüzden böyle bir kurguya giriştim.

Bide paragraf arası yorum yaptığınızda aşırı mutlu oluyorum hehe

𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐩𝐞𝐭 || 𝐡.𝐬.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin