20-VURGUN

8.1K 417 27
                                    

Daha görsel ve afiş, kesit ve duyuru için @ayseenurayydinhikayeleri'ni takibe alabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha görsel ve afiş, kesit ve duyuru için @ayseenurayydinhikayeleri'ni takibe alabilirsiniz.

Bir de gerçekleri Asaf'ın ağzından okuyalım. Bakalım Zehra'yla neden olmak istedi?

Aklımız da soru işaretleri kalmasın..

#Burcu Güneş & Selami Şahin- Ben bir tek kadın sevdim

Keyifli okumalar dilerim

¦~VURGUN

🌸

Asaf Kalender..

Ben çok zor bir çocukluk geçirmiştim. Küçük yaşta annesiz ve babasız kalmanın yanında bir de travmalar yaşamıştım. Hep tehlike ve korku içinde büyümüştüm. O zamanlar o melek insan yani annemle tanışmasaydım ve o amcamla benim hayatıma girmeseydi eğer ben şimdi dağılmış bir birey olarak büyürdüm. Benim sevgiyle büyümemi annem sağlamıştı. Aslında bana sevgi ne demek o öğretmişti. Bana anne şefkatini ve sevgisini vermişti. Onun hakkını asla ödeyemezdim. Onu canımdan çok sevmekten başka yapabileceğim bir şey yoktu.

Ve amcam.. Amcam da keza benden sevgisini hiç mahrum etmedi. O da annem ve babamın  yokluklarını bana hiç aratmamıştı. Bana her zaman destek olmuş ve beni tıpkı öz evladıymış gibi koruyup kollamıştı. Amcama olan sevgim ve bağlılığım da hep daima sonsuzdu. Hiç bitmeyecekti ama ben şimdi ona ve anneme yanlış yapıyordum, biliyorum. Hem de çok büyük bir yanlış bu.. Onların en değerlilerini kırıp üzmüştüm. Üzmeye de devam ediyordum. Zehra ve Günçiçek..

Zehra'ya hiç aşık olmamıştım ben. Onunla maalesef zorunlu bir ilişki yaşamıştım. Beni bir nevi buna o mecbur bırakmıştı. Günçiçek'e aşık olduğumu biliyordu. Bu sevgimin imkansız olduğunu da öyle..

Benim aileme yanlış yapmak istemediğimi de öyle..

Günçiçek'ten olabildiğince uzak durmaya çalışıyordum. Çünkü onunla ben olamazdık. Biz onunla yanlıştık..
Ailemize bunu açıklayamazdık bir kere. Bu yüzden ondan ve ona olan aşkımdan yıllarca kaçtım. En azından kaçmaya çalıştım. Direncimin kırıldığı zamanlar olmuştu fakat ben yinede kaçmaya devam etmiştim. Ta ki Günçiçek benden vazgeçene kadar hiç durmadım ama benim kızım çok inatçıydı. Benden bugüne kadar hiç vazgeçmedi. Acı da olsa sevdasından vazgeçemedi.

Bir türlü Günçiçek'i kendimden uzaklaştıramıyordum. O sıra Zehra benim aklıma girdi işte. Günçiçek'e olan aşkımı ailemizin öğrenmesini istemiyorsam ve Günçiçek'i kendimden uzaklaştırmak istiyorsam onunla birlikte olmalıymışım..

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin