(11)

1.5K 44 0
                                    

ᴊᴇɴɴɪᴇ's ᴘᴏᴠ

(ᴛʜᴜʀsᴅᴀʏ)4:00 ᴀᴍ

'ɪ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ᴠᴇʀʏ ᴇᴀʀʟʏ ᴛᴏᴅᴀʏ ɪ ᴡᴀᴋᴇ ᴄʜᴀᴇɴɢ ᴀɴᴅ ᴡᴇ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ɢᴏ ᴛᴏ sᴄʜᴏᴏʟ ᴇᴀʀʟʏ'
ᴄʜᴀᴇ, ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ғɪʀsᴛ!||ɪ sᴀɪᴅ.
ғʀᴏᴍ ᴡʜᴀᴛ?||ᴄʜᴀᴇ ᴀsᴋ.
ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴄᴏᴏᴋ ғᴏʀ ᴊɪ-ᴊɪᴍɪɴ!||ɪ sᴀɪᴅ sʜʏʟʏ. ᴀɴᴅ sʜᴇ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴍᴇ ᴡᴇɪʀᴅʟʏ.
ɪ'ᴍ ᴄᴏᴏᴋɪɴɢ ғᴏʀ ʜɪᴍ ᴄᴜᴢ ʜᴇ sᴀᴠᴇ ᴍᴇ ʟᴀsᴛ ɴɪɢʜᴛ!ᴅᴏɴᴛ ɢᴇᴛ ᴍᴇ ᴡʀᴏɴɢ!||ɪ sᴀɪᴅ.
ᴡʜʏ?ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴ?||ᴄʜᴀᴇ ᴀsᴋ.
ᴜʜ-ᴜʜᴍᴍ ɪᴛs ʙᴇ-ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ-ɪ'ᴍ ᴀʟᴍᴏsᴛ ʀᴇ-ʀᴀᴘᴇᴅ, ɢᴏᴏᴅ ᴛʜɪɴɢ ᴊɪᴍɪɴ ᴄᴀᴍᴇ!||ɪ sᴀɪᴅ sᴛᴜᴛᴛᴇʀɪɴɢ.
ᴜɴɴɪᴇ ɢᴡᴇɴᴄʜᴀɴᴀ?||sʜᴇ ᴀsᴋ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅʟʏ.
ɪ'ᴍ ғɪɴᴇ ᴄʜᴀᴇ!||ɪ ʀʀsᴘᴏɴsᴇ.
ᴡʜʏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʏᴏᴜ ᴛᴇʟʟ ᴜs!?||ᴄʜᴀᴇ sᴀɪᴅ.
ᴄʜᴀᴇ ᴄᴀɴ ʏᴏᴜ ᴋᴇᴇᴘ ɪᴛ ᴀ sᴇᴄʀᴇᴛ?||ɪ sᴀɪᴅ.
ᴜɴɴɪᴇᴇ!||ᴄʜᴀᴇ sᴀɪᴅ.
ᴘʟᴇᴀsᴇ?||ɪ sᴀɪᴅ.
ᴜʜɢɢ!ғɪɴᴇ!||sʜᴇ sᴀɪᴅ.
ʏᴇʏ!ᴛʜᴀɴᴋs ᴄʜᴀᴇ!ɴᴏᴡ ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ ᴄᴏᴏᴋ!||ɪ sᴀɪᴅ.
ᴜɴɴɪᴇ ɪ'ᴍ ʟᴀᴢʏ ᴊᴜsᴛ ʙᴜʏ ʜɪᴍ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴀғᴇ!||ᴄʜᴀᴇ sᴀɪᴅ.
ɪs ᴛʜᴀᴛ sᴏ, ᴏᴋᴀʏʏ ɴᴏᴡ ʟᴇᴛs ᴛᴀᴋᴇ ᴀ ʙᴀᴛʜ ғɪʀsᴛ||ɪ sᴀɪᴅ ᴀs sʜᴇ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ.

'ᴡʜᴇɴ ᴡᴇᴇ ᴅᴏɴᴇ ᴡᴇ ᴄʜᴀɴɢᴇ ɪɴᴛᴏ ᴛʜɪs👇🏻'

'ᴡʜᴇɴ ᴡᴇʀ ᴅᴏɴᴇ ᴡᴇ ʟᴇғᴛ ᴀ ʟᴇᴛᴛᴇʀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛᴀʙʟᴇ sᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴊɪsᴏᴏ ᴜɴɴɪᴇ ᴡᴏɴᴛ ʙᴇ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'ᴡʜᴇɴ ᴡᴇʀ ᴅᴏɴᴇ ᴡᴇ ʟᴇғᴛ ᴀ ʟᴇᴛᴛᴇʀ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴛᴀʙʟᴇ sᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴊɪsᴏᴏ ᴜɴɴɪᴇ ᴡᴏɴᴛ ʙᴇ ᴡᴏʀʀɪᴇᴅ. ᴡᴇ ɢᴏ ᴛᴏ ɢᴀʀᴀɢᴇ ᴀɴᴅ ᴜsᴇ ᴍʏ ᴄᴀʀ ɪɴsᴛᴇᴀᴅ'
ᴀʜʜ, ɪ ᴍɪss ʏᴜᴜ ᴍʏ ᴄᴀʀ ɪ ɴᴇᴠᴇʀ ᴜsᴇ ʏᴏᴜ ғᴏʀ ᴀ ᴍᴏɴᴛʜ!||ɪ sᴀɪᴅ ʜᴜɢɢɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴄᴀʀ.
ᴜɴɴɪᴇᴇ ʟᴇᴛs ɢᴏ!||ᴄʜᴀᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ɪ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ.
' ɪ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴇɴɢɪɴᴇ ᴀɴᴅ ɪ ᴅʀᴏᴠᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ɴᴇᴀʀᴇsᴛ ᴄᴀғᴇ ɪɴ ᴏᴜʀ sᴄʜᴏᴏʟ. ɪ ʙᴜʏ ᴊɪᴍɪɴ ᴀʜ ᴄᴀʀᴀᴍᴇʟ-ᴍᴀᴄᴄʜɪᴀᴛᴛᴏ ᴄᴏғғᴇᴇ ᴀɴᴅ ᴄʜᴀᴇ ʙᴜʏ ᴄᴏᴏᴋɪᴇs ᴀɴᴅ ᴄʀᴇᴀᴍ ᴡᴜғғʟᴇs ᴀɴᴅ ɪ ʙᴜʏ ᴊᴜsᴛ ᴄᴏғғᴇ ʟᴀᴛᴛᴇ. ғᴇᴡ ᴍɪɴᴜᴛᴇs ᴡᴇ ᴀʀʀɪᴠᴇ ᴀᴛ sᴄʜᴏᴏʟ ᴀɴᴅ ɪᴛs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ 6:45'
ᴜʜɢɢ!ᴡʜʏ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ɪs sᴏ ғᴀsᴛ!||ᴄʜᴀᴇ sᴀɪᴅ. ᴡᴇɪʀᴅ sʜᴇ ʟᴏᴏᴋ ᴠᴇʀʏ ᴀɴɴᴏʏᴇᴅ ᴛᴏᴅᴀʏ.
ᴘᴇʀɪᴏᴅ?||ɪ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ sʜᴇ ʟᴏᴏᴋ ᴀᴛ ᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴄᴏɴғᴜsᴇ ғᴀᴄᴇ.
ʜᴜʜ?||sʜᴇ ᴀsᴋ.
ɪ ᴍᴇᴀɴ ʏᴏᴜ ʟᴏᴏᴋ ᴠᴇʀʏ ᴀɴɴᴏʏᴇᴅ ᴛᴏᴅᴀʏ?||ɪ sᴀɪᴅ.
ʜᴀʜʜᴀʜᴀ ᴡʜᴀᴛ ᴅᴏ ʏᴏᴜ ᴍᴇᴀɴ ᴜɴɴɪᴇ?||sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ ʜᴇ ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴄᴜᴛᴇ. ᴇᴀʀʟɪᴇʀ sʜᴇ ᴡᴀs ᴠᴇʀʏ ᴀɴɴᴏʏᴇᴅ, ᴜʜɢɢ ɴᴇᴠᴇʀᴍɪɴᴅ.
ᴜɴɴɪᴇ ʟᴇᴛ's ɢᴏ ɪɴsɪᴅᴇ||sʜᴇ sᴀɪᴅ ᴀɴᴅ ɪ ɴᴏᴅᴅᴇᴅ.

The Playboy's heart(BTS × BLACKPINK)Where stories live. Discover now