6

10.8K 663 30
                                    

Demetrio

Ne dopada mi se dečko moje sestre. Mi, loši ljudi, prepoznajemo se međusobno a ovaj Artur je jedan veliki problem.

- Prestani tako da buljiš u Artura – Leti me nežno opominje.

- Ne dopada mi se.

- Dopada se Rakel.

- Moram da ga se rešim.

- Šta?

- O čemu vas dvoje razgovarate? – pita nas Bartolomeo.

- O tome kako mi se ne . . . .

- Demtrio želi da odemo po hranu – Leti me prekida. Nisam to hteo da kažem, hteo sam da kažem da mi se tip ne dopada.

- To je sjajna ideja, gladna sam – Klara se nasmešila.

- Onda idemo u kupovinu, treba napuniti frižider – Leti ustaje i vuče me sa sobom. Želi da me odvoji od Artura, poznajem je.

- Idemo i vi sa vama.

Spremili smo se na brzinu, i nas četvoro Leti, Klara, Bartolomeo i ja, krenuli smo u kupovinu.

- Džabe me tako gledaš kretan mi se i dalje ne dopada – kažem glasno Leti a ona me ošine pogledom.

- Ni meni brate ali Rakel se zalepila za njega – Bartolomeo se slaže sa mnom, pa moj brat.

- Ne treba vama da se dopadne. Vidite . . . Rakel je zaljubljena u njega a kad su ljudi zaljubljeni ne slušaju šta im drugi govore.

- Ti to iz iskustva? – bocnem je. Znam šta su joj govorili o meni.

- Poenta je da ona mora sama to uvideti.

- Slažem se sa sestrom.

- E pa ja se ne slažem, Rakel treba jasno reći da taj tip nije za nju – neću da lažem svoju sestru.

- Nećeš se mešati, jasno? – Leti mi preti dok mi predaje u ruke kolica.

- Guraj – naređuje mi.

- Rado – šapnem joj a ona zakoluta očima. Šta da radim? Kad god je vidim asocira me na seks.

. . .

Kupovina je loša ideja, dok cure pune kolica ja moram da se bakćem sa obožavateljkama, obično nisam toliko fin ali Leti je sa mnom, ona kao da čeka da uradim nešto pogrešno da bi me ukorila.

- Još nešto? – pita me kasirka sa onim osehom koji poručuje da bi me rado polizala kao sladoled.

- Društvo?

- Ne.

- Ne.

- Ako biste hteli . . . – kasirka mi pruža ovomesečno izdanje magazina za muškarce, naravno ja sam na naslovnoj strani, bez košulje.

- Naravno – uzmem olovku i potpišem se.

Kad je pitala ko će platiti račun umalo se nismo pobili na kasi ali kasirka je bila očarana mnome i jedva je dočekala da uzme moju karticu.

. . .

- To što radiš ženama nije humano – Leti me optužuje dok ubacujemo kese u prtljažnik, Bartolomeo i Klara su zaneseni sobom.

- Znači primetila si – nasmešim se, to je dobar znak.

- Teško je ne primetiti. Ne kontam, ti si bukvalno najbezobrazniji i najdrskiji muškarac kojeg poznajem a da ne govorim o tome da umeš da budeš pokvaren i zao, ali žene se i dalje lepe za tebe.

Jedanaest minutaWhere stories live. Discover now