15

9.2K 594 8
                                    

Demetrio

Grlim Leti dok napuštamo restoran, obezbeđenje drži novinare na odstojanju ali ne mogu im zabraniti da postavljaju pitanja.

- Gospodine Stark vaša devojka je prelepa.

- Kosliko dugo ste u vezi?

- Da li je ozbiljno?

- Kako ste se upoznali?

- Čiju haljinu nosi?

Ignorišem sve živo smestim sve žene u auto. Nikad nisam izašao sa tri žene a da mi sve predstavljau nešto različito u životu.

Klara i Rakel nisu zatvarala usta, znam da žene pričaju ali ovoliko . . . glava samo što mi nije eksplodirala. Za razliku od njih Leti je ćutala i samo se smeškala, povremeno mi kaže da se opustim i to je to. Kao da je to lako?

. . .

Listam ponude za snimanja ali nijedna me ne privlači, ali još je rano osim toga naredne nedelje počinje snimanje filma u Vankuveru i moram se na to fokusirati.

- Ćao dragi – Leti se vratila sa posla i poljubila me.

- Hej.

- Šta gledaš?

- Neki od mogućih filmova.

- Da li ti se nešto dopada?

- Ne baš – skonim papire.

- Kakav ti je bio dan?

- Naporan, konačno smo završili Klarinu venčanicu, sestra mi je ali je naporna – izvalila se.

Ove dve nedelje su kao odmor za mene, imam Leti, uživam sa njom i viđam se sa porodicom.

- Gladna? – pitam je.

- Ne.

- Zašto? – uvek je gladna nakon posla.

- Samo nisam.

- Sve u redu?

- Da – slagala me i ustala.

- Leti – hvatam je za ruku i ona se okreće ka meni. Tužna je.

- Reci mi.

- Dobila sam otkaz.

- Šta? Zašto?

- Nije bitno moram da . . .

- Letisija Pirs – prekinem je.

- Ispričaj mi šta se dogodilo.

- Moja šefica nije dobila potvrdan odgovor nakon što mi je spremila fensi kancelariju.

- Ne razumem – stvarno sam zbunjen.

- Pa . . . želi da reklamiram njene haljine, da skopimo našto kao ugovor.

- To je loše?

- Jeste.

- Zašto?

- Ne razumeš?

- Ne! – istaknem očigledno.

- Od kad smo u vezi prodaja haljina dizajnerske kuće Matis je skočila, tačnije od kad sam nosila onu haljinu na premijeri tvog crtanog filma, dakle moja šefica želi da nosim njene haljine kad god me pokazuješ svetu a zauzvrat ja dobijam fensi kancelariju i besplatne haljine – sela je pored mene.

Jedanaest minutaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang