24

8.9K 586 9
                                    

Leti

Demetrio besni čitave nedelje, tačnije kad god spomenem venčanje i već počinje da mi ide na živce. Možda ovaj dan njemu nije važan ali meni jeste i želim da učestvuje. Kako da to nije dovoljno mediji nas gnjave zbog istog, zatim oboje imamo puno posla i skoro nikad nismo kod kuće. Njemu je počelo snimanje filma a ja imam puno posla oko revije, bojim se da je sve to počelo da uzima svoj danak.

- Izgledaš umorno.

Okrenem se ka Ani, mojoj asistentkinji.

- Jesam, dosta je za danas.

- U redu, poslali su me da ti kažem da je avion spreman.

- Hvala Ana, laku noć.

- Laku noć.

Stvarno sam bila umorna kad sam došla kući, trebalo je da se spremim i da idem sa Demetrion na neki koktel šta ja znam ali umesto da se spremim nakon tuširanja jednostavno sam zaspala.

. . .

- Leti . . . Leti!

- Mmmm . . . – okrenem se na drugu stranu.

- Kasnimo.

- Aha.

- Leti!

Okrenem se ka njemu pospano i skapano.

- Idi bez mene.

- Umorna si?

- Preumorna.

- Previše radiš.

- Nije lako razraditi posao.

- Moraš da se spremiš zabavi će prisustvovati mnoštvo kreatora.

- Stvarno?

- Da, ni meni se me ide ali tebi će koristiti.

- Dobro – nevoljno ustanem.

- To je moja cura – ljubi me kratko,

Demetrio je bio u pravu, bilo je ovde mnoštvo poznatih lica. Upoznala sam ljude kojima se divim, razgovarala sa njima, razmenjivala iskustva . . . sve je bilo odlično dok nismo izašli napolje. Kao po običaju paparaci su nas okupirali a Demetrio se iznervirao. Ušli smo nekako u auto i on je dao gas.

- Polako! – kažem mu.

- Jebeni paparaci – ne obazire se na mene i vozi sve brže i brže.

- Demetrio . . . .

- Dođe mi da se preselim u neku čuku Bogu izua nogu i da ih više nikad ne vidim! Niti čujem. Ne mogu da izađem iz kuće!

- Demetrio! – vrisnem glasno a Demetrio pokuša da izbegne auto iz suprotnog smera ali kasno.

. . .

Čujem sirene . . . čujem glasove . . . ali ne mogu da otvorim oči.

Nešto nije u redu.

- Au! – izustim i uhvatim se za glavu.

- Leti! Leti ne mrdaj.

Imam nešto na vrat.

- Koliko je u nesvesti? – neko pita.

- Am . . . jedanaest minuta – odgovara Demetrio.

- Tačno?

- Sat mi je pukao kad smo se sudarili.

Jedanaest minutaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt