Akşam olunca~~
Jin, Namjoon, Suga, Jungkook, Jimin, Taehyung, Hoseok, San ve Bang Chan Suga'nın evinde bir araya gelmişti
Başta gayet normal bir şekilde konuştular. Havadan sudan. Sonra güzelce yemek yediler.
Yemek yenip masa toplanınca herkes teker teker koltuklara yayıldı.
Çiftler hemen yan yana. Tekler ise bir köşede kıvrılmıştı.
Jimin ve V
Jin ve Namjoon
San ve Bang Chan çiftHoseok, Suga ve Jungkook tekti. Tabi bu akşamdan sonra tek tek olan Hoseok olacaktı.
JN: Suga. Sen en son Jungkook ile kavga etmemiş miydin? Ne ara bu kadar samimi oldunuz?
SG: Evet Hyung ufak bir anlaşmazlık yaşandı o kadar. Şu an gördüğün gibi gayet iyiyiz.
SN: Neden anlaşmazlık yaşadınız ki?
San'ın sorusuna oradaki herkes katılmıştı.
Jungkook bu soruya yanıt verdi.
JK: Ben Suga Hyung ile konuşmak için mesaj atmıştım. Fakat daha sonra onu sinirlendirdim. Ondan sonra ne olduysa oldu işte.
BC: Ne oldu? Anlatsana.
Suga ve Jungkook bir an sustular. Suga Jungkook'tan onun anlatmasını istedi. Jungkook onay verince hikaye başladı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
RM: Hikayeye gel be... Oğlum siz baya baya aşk yaşamışsınız ama haberiniz yok. Hadi bakayım tutun ellerinizi sarılın birbirinize. Jungkook sen de hard seme tipi var öp bakayım Suga'yı.Odada ki herkes Namjoon'un dediklerine şaşırmıştı.
Ama aslında San, Bang Chan, Hoseok Jimin ve V sadece numara yapmıştı. Çünkü Jungkook Namjoon söylemese bile yapacaktı bir gün.
Jungkook'un mutluluğu onlar için her şeydi.
Suga Namjoon'un söylediği şeylerle utanmıştı. Ellerini birleştirmiş öylece bekliyordu.
Jungkook ise "Hard seme " kelimesine gülmüştü. Yan gözle Suga'ya baktı onun utandığını görünce dayanamadı.
Önce kolunu Suga'nın omuzuna atıp kendine çekti. Sonra ellerini ayırıp kendi eline kenetledi. Boşta kalan eli ile yanağından tutup kendisine bakmasını sağladı.
Gözleri izin ister gibi baktı Suga'ya. Ama Suga ondan önce davranıp bir anda Jungkook'un dudaklarına yapıştı.Jungkook bir anda hareketlenen Suga'ya karşılık veremedi.
Ama daha sonra hemen toparlayıp karşılık verdi.
O sırada odadan sesler yükseldi.
HERKES: OOOOOOOOOOOOO
V: Suga Hyung daha istekli çıktı ya.
O sırada ikili hâlâ devam ediyordu öpüşmeye. Jungkook V'ye yandan bir bakış attı.
O sırada Suga ile ayrılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I İNSTAGRAM |YOONKOOK| (TAMAMLANDI)
FanfictionSadece ikisinin olduğu o gün batımında dudaklarını araladı küçük olan; Benimle evlenir misin? Başlangıç Tarihi: 20 ağu. 2019 Bitiş Tarihi : 4 ağu. 2020