20. LEONDRE

111 7 0
                                    

24 grudnia
Wszedłem do sali w której leżała jeszcze rano moja dziewczyna.

-gdzie ona jest? - zapytałem pielęgniarki

-Przykro mi bardzo - rozplakalem się i usiadłem na jej łóżku- kazała mi to Panu przekazać - dała mi do ręki list. Otwarłem go.

Hejka misiu,
Jeśli to czytasz to znaczy że mnie już nie ma. Nie Chcę żebyś płakał ale wiem że coś będziesz i nie powiem ci przestań bo to nie ma sensu. Może i łzy mi życia nie wrócą albo nie cofną czasu ale są potrzebne żeby z człowieka zeszły emocje. Kocham cie i musisz to pamiętać nigdy z własnej woli bym cię nie zostawiła samego wśród innych ludzi. Ale jest jak jest i nic tego nie zmieni. Byłam chora a teraz już mnie nie ma ale chce żebyś wiedział że to co było między nami było najwspanialszą przygodą mojego życia. Dziękuję Ci za to co zrobiłeś dla mnie gdzie mnie zabrałeś i co ze mną robiłeś. Wiem ile pytań sobie teraz zadasz ale chce żebyś żył i opowiedział wszystkich moją historię. A chciałam Ci w tym pomóc w szafce nocnej w pokoju w którym byłam przez około miesiąc jest mój pamiętnik. Opowiedz komu się da tą magiczną historie. Kocham cie żegnaj.

Twoja Roxy

PS. Uśmiechnij się <3

Patrzyłem na tą kartkę dobre 30 minut i wziąłem ten pamiętnik.

Czytacie to tylko dlatego że chciałem żebyście poznali tą historię która zmieniła moje życie. I chciałem żebyście poznali dziewczynę dla której straciłem głowę. Była najwspanialsza najpiękniejsza i najmadrzejsza.

Tak właśnie to już koniec. Nie była ta historia długa ale może dała wam dużo emocji których potrzebowaliscie dajcie znać jak wam się podobała. Dziękuję wszystkim za czytanie. Ta opowieść wiele dla mnie znaczy wiem chciałam ją napisać na raz całą. Kocham was do następnego. ❤️❤️❤️

Nie Zostawiaj Mnie  /L.D. [zakończone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz