Evet nikahı mız kıyılmıştı.
Ve herkes halaya geçmişlerdi.
Benimle ilk dansını yapan davut .
Nefret ediyordum ondan .
Elif usulca bana göz işareti yapmıştı.
Hazırlık'lı olmam için sağol sun yanıma parada vermiş ti.
Ve herkes halaya katılmıştı o kadar çok kalabalık ki beni farketmezler diye düşündük sonra yavaş yavaş arka tarafa geçip elif le de vedalaşıp .
Oradan mümkün olduğu kadar .
Koşma ya başladım nasıl yapacak dım .Bilmiyorum ama başarmışdım ama çokta yorgundum ve yolun kenarında oturup bi araba geçmesini beklerken bir araba gözüme çarpmıştı ben se ağlamak dan ama en çok ta annem için üzülmüş tüm .
Şimdi babam ona zulüm edecektir.
Karşıdan gelen lüks bir araç vardı .
Ve beni fark etmesi için el salladım.
Ve oda beni farketmesiyle şaşkın bir .
Halde bana bakmıştı , sonra bi süre beni izlemeye devam etti ve arabasından inip .
İyi misiniz demişti bana ne oldu size .
Ve lütfen bana yardım edin ne olur diye yalvararak gözlerine baktım sonra birden haya lim deki çocuğa ne kadar da çok benziyordu .
Lütfen kalkın gelin lütfen diye beni.
Arabasına almıştı su ister misin demişti bana evet demiştim.Sizi de yolunuz dan ettim ama .
Kaçmam lazım kimden neden hem .
Bu haliniz gelinlik bilen diye soru sormuş tu bana gidelim lütfen beni buradan götürün hayır demişti .
Önce bana ne olduğunu anlatmazsanız götüremem demişti .
Anlatacam ama önce buradan uzaklaşır sak iyi olur lütfen tamam .
Tamam sakin hay allah bende bir .Düğüne gidiyordum en yakın arkadaşımın ama bu bana sürpriz oldu.
Size herşey anlatacam ama benim .
İzmire gitmem gerek izmir mi evet .
Peki ama kimden kaçıyorsun anlat lütfen tamam bakın beni zorla sevmediğim birine veriyor babam .Bizde yani buralarda büyükler sana.
Bi şans tanımazlar hemen yaşını birazda alsan hemen kocaya verirler yani benim babam da annemi öyle zorla almış daha .
15yaşındayken yani şaşkınım ben demişti bana bende düğüne gidiyor dum hangi düğüne davut diye arkadaşımın ya öyle mi .
Gitmeye lim lütfen ne sen onun yani.
Onun eşi misin evet istemiyorum hayır bu olmaz seni götürmem lazım incem bırak beni dur lütfen bu böyle olmaz ben istemiyorum ne olur yala varım sana beni götürme ona lütfen .
Yapmam ona bunu ben kaçtım öldürler ne onun karısı olmak tansa ölürüm daha iyi bak sen öyle bir insana.
Benzemiyor sun temiz birisin belli ne olur ben herşeyi göze aldım oraya dönersem beni öldürler hayır hangi devirde yaşıyoruz bir şey olmaz dur lütfen götürme .
Bunu davuta yapmam o benim asker ve can arkadaşım ne yani beni onların önüne atacak sın bir şey olmayacak söz veriyorum sana .
Demişti ama gitmek istemiyorum sen.
Onu iyi biri olarak görüyorsun ama.
O senin bildiğin gibi biri değil anla beni lütfen o zorbanın ta kendisi parası ile herşeyi satın alan birisi.Ne olur beni izmire götür niye durduk
Kafam karıştı tamam seni götürmeye cem tamam sakin ol ve su iç biraz .O an çok korkmuş tum beni verecek diye ama o gerçekten çok iyi biriydi arabasını İzmir yoluna çekmişti.
Ve sonra bana bir peçete uzatıp al .
Şu akan boyalarını sil ve yolumuza devam edelim ve rahat ol biraz uymaya çalış olmaz demiş tim .Neden ya ben uyur ken köye Dönersen,yok artık öyle olsa şimdi götürür düm seni güven miyorsan şimdi gidelim hayır özür dilerim lütfen çok korkuyorum neden diye .
Sormuş du bana şimdi herkes öğrenmiş tir kaçtığı mı tamam sakin ol peşime çoktan düşmüştür ler seni de.
Zorda bıraktım beni götürür sonra .
Hiç görmedin say olurmu demiş dim.
Ya bu kadar kolay mı, neden diye .
Sordum oda sessiz ce gözleri me bakmış tı, davut pisliği bakın ca .
Tiksinti geliyor du ama daha adını.
Bilen bilmediğim bir yabancı bana huzur veriyor du neden dir bilmiyorum ama tuhaf bir histi benimki ve yolu baya bir yarılamıştık sonra açmısın .
Bilmem biraz dedim tamam sen bekle geliyorum nereye gelecem merak etme tamam hep korku vardı sanki .
İçimde acaba beni davuta verecek miydi, diye ve al sana bir şeyler aldım üzerini değiş tir demişti.
Sonra yemek bilen yeriz demişti ve nereden bilirdim ki davutu arayacağını işte o an karşım da davutu görünce bitti herşey bana söz vermişti n yabancı dedim ve davut beni arabasına zorla bindir di, ve ben, se o !!!!!
Yabancı ya baka kaldım onlar el sıkışmıştı oda bizim arkamızdan bizi.
Takip ediyor du ve birden arkamı dönüp ona bakmak istedim neden.Beni ona verdin dercesine ama davut dan, bir tokat yemişdim sonra oda bunu gördü sanırım ne demek istediğimi anlamıştı ama artık çok geçti çünkü şu an davutun yanında.
Olmam bana bir cezaydı ben şimdi .
Ne yapacak tım, yada bana ne olacaktı.
Ne beklenirdi ki bense onu farklı sanmış tım, davut gibi pisliğin arkadaşı da kendine benzer dedim sanırım başaramadım ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...