Warning: το συγκεκριμένο κεφάλαιο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο, οπότε όποιος δεν θέλει να το διαβάσει μπορεί να προχωρήσει στο επόμενο, ευχαριστώ και καλή ανάγνωση.
Άλεξ POV
Σήμερα είναι τα γενέθλια της Μαριάννας και είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη. Έχω σχεδιάσει το πώς θα πάει όλη η μέρα. Μπορεί να μου θυμώσει λίγο γιατί δεν θα με δει για πολλές ώρες αλλά στο τέλος πιστεύω ότι θα βγει κάτι υπέροχο. Έχει έρθει και ο Στέφανος από το ταξίδι που είχε πάει και είναι και τα γενέθλια της κοπελας μου. Σήμερα θα είναι μια υπέροχη μέρα.Είναι 8:00 το πρωί , έχω ετοιμαστεί και κατευθύνομαι προς το σχολείο πιο νωρίς από το κανονικό, ώστε να μην πάω μαζι της. Έχει έρθει και η Λυδία, η κολλητή της Μαριάννας από την Ιταλία και έχω μιλήσει μαζί της οπότε αυτή θα της αποσπάσει την προσοχή της από πάνω μου για μερικές ώρες.
Στη συνέχεια θα πάνε σπίτι της όπου θα την περιμένω μαζί με μερικά άλλα άτομα με τούρτα και για το τέλος έχω αφήσει την καλύτερη έκπληξη. Έχω στολίσει το δωμάτιο της με ροδοπέταλα πάνω στο κρεβάτι της, έχω βάλει ειδικό φωτισμό δημιουργώντας μια ζεστή και ερωτική ατμόσφαιρα. Θέλω να την κάνω την πιο ξεχωριστή ημέρα της ζωής της.
Μαριάννας POV
Είμαι τόσο χαρούμενη που ήρθε η Λυδία!! Ελπίζω να τα πάει καλά με την Άλεξ, αν και δύσκολο να μην τα πάνε καλά, μιας και η Άλεξ τα παει καλά σχεδόν με όλους. Είναι λίγο...πάρτυ άνιμαλ μπορώ να πω. Δεν κολωνει πουθενά αυτή κοπέλα, ξεπερνάει και τον Στέφανο και εμενα. Είναι από αυτές τις κοπέλες που έχουν όποιον θέλουν και είναι θεογκομενες. Είναι καραστρεϊτ αλλά καμία φορά κάνει κάτι κόλπα και πειράγματα και με κάνει να λιώνω....αλλά ας μην το μάθει αυτό η Άλεξ.Αποφασίσαμε να κάνουμε κοπάνα σήμερα και έτσι πήγαμε στου Λούις για να αραξουμε. Μετά από περίπου μία ώρα ήρθε και η Άλεξ.
Άλεξ: καλημέρα παιδιά, είπε χαρούμενα.
Καλημέρααα, ανταποκρίθηκε η παρέα μας.
Άλεξ: Καλημέρα μωρό μου, είπε και με φίλησε στο μάγουλο και ύστερα πήρε μια καρέκλα και έκατσε δίπλα μου.
Μαριάννα: Καλημέρα baby, γιατί άργησες τόσο πολύ να έρθεις; Δεν σε έχω δει καθόλου από το πρωί, είπα λίγο λυπημένα.
Άλεξ: Έπρεπε να πάω σχολείο πιο νωρίς για να παραδώσω μια εργασία και άργησα να έρθω γιατί είχα μπει ήδη στο μάθημα και δεν μπορούσα να φύγω. Η κοπέλα ποια είναι; ρώτησε αφού κοίταξε την Λυδία.
ESTÁS LEYENDO
Από Την Πρώτη Ματιά
De TodoΗ Άλεξ ένα όχι και τόσο συνηθισμένο λυκειοπαιδο, ενώ πιστεύει ότι τα έχει σκεφτεί όλα όσο αφορά την ζωή της, έρχεται η Μαριάννα και τα αλλάζει όλα. Δράματα , έρωτες , χαρές , λύπες και μυστικά , έρχονται όλα στο προσκήνιο και δημιουργούν ταραχές και...