Capitolul 6

263 14 0
                                    

Noah pov.
Mă trezesc și mă uit la ceas este ora 09:45. Mă ridic din pat și merg la baie pentru a mă îmbrăca și pentru a-mi face rutina.
După ce termin ies și merg spre camera lui Melek că să văd dacă s-ar trezit pentru că trebuie să mergem la sediu. Bat la ușă,dar nu răspunde nimeni. Bat mai puternic,dar nimic. Încep să-mi pierd răbdarea. Pur și simplu mă enervează fata asta. Mai ales felul cum mă ignoră. Sătul de bătutul în ușă o deschid și intru în camera ei. Nu e nimeni. Patul e făcut. Poate e la baie că și data trecută. Merg în dreptul ușii de la baie și ascult cu urechea. Nu se aude nimic. Bat și nu-mi răspunde nimeni. Deschid ușa și văd că nu e nimeni. Unde e fata asta??? Poate e la bucătărie. Cobor în grabă scările și aproape am văzut pe scări. Intru în bucătărie și nu e nimeni. Pe masă văd o farfurie cu clătite și o ceașcă cu cafea. Doar nu a fugit! Sper că nu a ajuns departe. Dacă merge la poliție și mă reclamă. Sper să nu facă asta altfel sora ei o va păți. Merg în camera mea că să îmi caut telefonul. Merg către geamul mare ce e îndreptat spre grădină din spatele casei. O văd în grădină stând întinsă pe iarbă,privind norii. E îmbrăcată sport și cred că a făcut exerciți fizice. Fata asta ascunde ceva și eu vreau să aflu tot. O mai privesc puțin și cobor din nou la bucătărie ca să mănânc micul dejun ce mi la pregătit. Stau liniștit și mănânc. O văd pe Melek cum intră și ea în bucătărie și merge la frigider de unde își scoate sucul de portocale  și își ia un pahar din dulap.
- Vrei și tu?mă întreabă ea pe mine.
- Nu mersi.Am cafeaua. Mersi pentru micul dejun pregătit.zic eu .
- Cu plăcere.zice uitându-se undeva pe geam.
- După ce termin de mâncat mergem la sediu.
- Bine.Eu merg să fac un duș.
- Ok.zic și văd că pleacă din bucătărie.
După ce termin de mâncat îmi spăl farfuria și o pun la locul ei. Merg în sufragerie și o văd pe Melek stând pe canapea uitându-se la un loc fix undeva pe un perete.Când îmi simte prezența se uită spre mine și zice.
-Mergem odată!?
-Vino!spun și mă îndrept către ușă.
Ne urcăm în mașină și mergem până la depozitul care pe dinafară arată foarte deplorabil,dar pe dinăuntru e o adevărată comoară. Are două etaje și e destul de mare. Ne coborâm din mașină și ne îndreptăm spre gardul care îmi apără depozitul de ochii curioșilor. Melek nu a scos un cuvânt de când am pornit de acasă. E ciudată. Nu mă bagă în seamă de parcă nici nu aș exista. Intrăm în depozit.
- Urmează- mă! zis eu către Melek,iar ea face ce-i zic.
- Uite, o să mergem în sala de antrenament,să te porți frumos.zic tot eu.
-Bine.zice ea simplu îndreptândâdu-și privirea o clipă asupra mea apoi inspectând din nou locul ca și până acum. Într-un fel indiferența ei mă doare,dar nu știu de ce. De obicei nu trec neobservat pe lângă fete,dar Melek nu e ca ele. Intrăm în sala de antrenament. Toate privirile sunt pe noi. Melek e în dreapta mea. Băieții se uită la ea. O analizează și sigur se întreabă în sinea lor că cine mai e și asta.  Îl văd pe Kevin într-un colț stând pe i canapea și curățând un pistol. Mă îndrept spre el. Melek mă urmează.
- Hei, Noah!Ce faci?mă întreabă el când mă pun pe canapea. Melek a rămas în picioare.
-Bine.Am venit să fac un anunț. BĂIEȚI!strig eu tare și toți sunt atenți la mine.
- Ea.spun și arăt spre Melek. Ea este Melek și  de azi face parte din mafie.
-Cum? Dar e fată și nu a dat nici o probă și doar că e fufa ta, tu o bagi în mafie.zice Bogdan unul din băieți din sală.
Vreau să zic ceva,dar sunt oprit de mâna lui Melek. Mă uit la ea și o văd cum îl țintuiește cu privirea pe Bogdan.
-Eu nu sunt fufa lui și că să-ți demonstrez că merit să fiu în mafie, te provoc la o luptă unu la unu.
-Bine.acceptă Bogdan.
Mă uimesc vorbele ei și o văd cum se depărtează de mine și merge spre mijlocul sălii acolo unde e amenajat un ring pentru lupte. Mi-e frică pentru Melek. Nu am văzut-o niciodată cum se luptă corp la corp. Stai ce tot zic eu aici. Nu ar trebui să-mi fie frică pentru ea. Dacă pățește ceva nu va mai putea să-mi plătească datoria. Se urcă în ring și își dă jos de pe ea pulovărul, rămânând în tricoul. Bogdan se urcă și el în ring. El e într-o parte și Melek în alta. Melek îi face semn cu mâna să înainteze. Bogdan se apropie de ea și ia poziție de luptă. Vrea să-i de-a un pumn,dar Melek îl barează și reușește să-i tragă ea un pumn în stomac ceea ce îl face pe Bogdan să se zguduie puțin.
- Doar atât poți?îl întrebă Melek în batjocură.
Bogdan se avântă din nou spre Melek cu o viteză mai mare vrând să o lovească cu pumnul în față. Ea nu face nimic. Stă acolo și nici nu se clintește. Ce vrea să facă? Va fi lovită. Pumnul lui Bogdan se îndreaptă spre fața lui Melek. Ea își lasă capul într-o parte așa încât nu este lovită,iar în doar câteva secunde îi dă un cap în față la Bogdan. L-am nimerit fix în bot. Așa îi trebuie. Lui Bogdan începe să-i curgă sânge din nas. Reușește și el să-i dea un pumn lui Melek în burtă. Aceasta se zdruncină puțin,dar  e bine. Ridică piciorul și îi dă un picior lui Bogdan,iar acesta cade pe jos. Melek se urcă pe el și începe ploaia de pumni asupra feței lui Bogdan. Toți din sală sunt uimiți. Dacă nimeni nu face nimic Melek o să-l omoare pe Bogdan. Oricum cred că e leșinat. Merg și mă urc în ring și îmi înconjor brațele în jurul taliei ei și o ridic de pe trupul lui Bogdan. Fac semn spre doi băieți și le spun să-l ia pe Bogdan și să-l ducă la infirmerie. Da,am doctorul meu aici în sediu. Nu îmi permit mereu să merg să dau  mereu explicații la doctori că ce am pățit de am ajuns la ei, așa că mi-am angajat un doctor. E un băiat de treabă. Acum o țin în brațe pe Melek și simt cum are mușchii destuli de încordați. Se uită la trupul lui Bogdan cum e luat pe sus.
- Vino,să mergem.spun eu către ea.
-Ok,acum îmi poți da drumul.spune foarte calmă,iar eu îi dau drumul din brațele mele.
Nu știu cum poate fii așa calmă în situația de față. Mergem și ieșim din depozit și ne urcăm în mașină. Drumul spre casă a fot foarte tăcut. Niciun nu a zis nimic. Doar melodia de la radio se auzea pe fundal. Am mers acasă și fiecare a mers spre camera lui. Mă uit la ceas. E aproape 19:00. Stau și mă gândesc de unde știe Melek să se lupte,să tragă cu pistolul și chestii de astea. E foarte interesantă. E și isteață și frumoasă deci le are pe toate. Mă enervează foarte tare indiferența ei. Cres că o să ies în club. Mă îmbrac într-un tricou alb și niște blugi negri și îmi trec mâna prin păr și merg spre camera lui Melek că să văd dacă ea nu vine. Bat la ușă și după ce aud un intră,intru și o văd stând în pat.
- Plec în club.Vii?zic eu și ea își îndreaptă privirea spre mine.
-Nu.Mersi!zice ea,iar eu plec dându-i un telefon lui Kevin să văd dacă el și iubita lui, Iulia ,vor să vină măcar ei în club. Au acceptat și au zis că ne întâlnim acolo. Îmi iau una din mașini și plec.

Lăsând trecutul în urmăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum