Am ajuns în scurt timp în fața casei lui Dylen și eu eram foarte emoționată, nu ca o fată care-l cunoaște pe tatăl iubitului ei, ca o fată care cunoaște un criminal!
Am intrat în casă și atunci l-am văzut. Un bărbat, bine făcut, cu o privire rece. M-am comportant politicos așa că am zâmbit, apoi am zis:
Cheryl –Bună ziua!
Tatăl lui Dylen –Bună! Tu trebuie să fi Sheila, nu?
Dylen –Cheryl tată! Ți-am mai repetat! îi face un semn subtil că a zis o prostie, apoi zâmbește ca un copilaș către mine.
Cheryl –Dumneavoastră cum vă numiți? îi întind mâna zâmbitoare evitând ce tocmai zisese.
Tatăl lui Dylen –Bob! Zi-mi simplu, Bob! se uită la mâna mea suspicios, fără a-mi accepta gestul de apropiere.
Mi-am retras mâna simțindu-mă prost, apoi m-am așezat tăcută pe scaun.
Bob –Deci ce faceți azi?
Dylen –Păi stăm cu tine.
Bob –Cheryl, tu nu ai niciun cadou pentru Dylen, adică totuși e ziua lui...
Dylen –Tată...
Cheryl –Dylen, e ok, normal că i-am luat ceva... dar prefer să i-l dau în privat.
Bob –Să înteleg că ai ales calea cea mai ieftină? face o față referindu-se la sex.
Cheryl –Nu, chiar i-am luat ceva...
Dylen efectiv a tăcut... Sigur era și el șocat.
Ziua a decurs normal, eu și cu tatăl lui Dylen nu prea am interacționat, am preferat să-i las să-și aibă momentele tată-fiu.
Acum era seară și eu cu Dylen eram în dormitor, ne pregăteam să dormim. Mă pun în pat și zic puțin agitată:
–Ok, nu vreau să te supăr, dar nu ai zis că o să plece în seara asta?
–Mai stă doar până mâine, la după-amiază pleacă , promit! se uită la mine cu o față de căteluș, trecurându-și mâna sub rochia mea, pe picior, apoi încercând să o urce mai sus.
–Nu! îi dau peste mână.
–De ceee? se aruncă pe spate privind tavanul supărat.
–Pentru că am ceva pentru tinee!
–A? zice el confuz în timp ce eu mă ridic să iau plasa cu cadoul.
–Am vrut să ți-l dau când suntem doar noi doi...
–What? Deja mi-e și frică!
Eu încep să râd și el privește în plasă, apoi scoate mănușile de UFC entuziasmat.
–Zic să-ți folosești energia într-un loc potrivit!
–Nu m-am gândit la asta niciodată! Te iubesc!
–Și eu!
Dă să mă sărute, iar eu mă trag în spate și el își dă ochii peste cap. Mă ridic și apăs pe telefon, pornind melodia care răsună în boxe, dar nu foarte tare, pentru că tatăl lui Dylen era la parter, apoi într-un fel de dans mi-am dat jos rochia, rămânând într-un costum sexy. Ochii lui s-au mărit rămânând puțin uimit. Mă apropii de el și îl împing pe spate, apoi mă urc peste el. Îmi șterg buza de jos ușor cu limba, iar el și-o mușcă nerăbdător. Ma apucă strâns de bărbie și mă sărută flămând.
Era 2 dimineața și mă trezesc brusc. Mă simțeam privită, primul instinct a fost să mă uit la Dylen, dar el dormea. Cu ochii întredeschiși mi-am mutat privirea spre ușa care era întredeschisă. Cum mi-am țintit privirea acolo am observat o sluetă neagră plecând grăbită. M-am speriat, am mers repede pe vârfuri să mă uit pe hol.
CITEȘTI
🔞Ziua înger,noaptea demon🔞(Finalizată)
RomanceDylen este un tocilar la școală, un băiat cuminte în timpul liber, dar când vine noaptea o fiară🔞🔥 LIMBAJ LICENȚIOS!