seans filmowy💕

1.9K 54 6
                                    

Droga przebiegła w miłej atmosferze. Po chwili wszyscy dotarli do hotelu. Ustalili że będą oglądać film w pokoju chłopaków.

Lexy i Julka weszły do swojego pokoju i zaczeły się szykować na wieczór filmowy, na początku zmyły makijaż i się przebrały. Założyły ciepłe piżamki, długie ciepłe skarpetki i oczywiście kapcie. Zabrały ze sobą jeszcze koce i poduszki, żeby było im cieplutko i wygodnie. Niedługo potem były już pod drzwiami chłopaków...

Otworzył im Kacper, był ubrany w świąteczną piżame w krate. Dziewczyny weszły do środka i rozłożyły się na łóżku. Podłączyły laptopa pod telewizor i włączyły świąteczną komedie romantyczną- tak zadecydowały lexy i Julka.

  Kilka minut później grupa przyjaciół leżała już otulona kocami i przytulona do siebie na łóżku. Jedli smakołyki i z zaciekawieniem wpatrywali się w ekran telewizora.

1h później...
Lexy z Marcinem nie wytrzymali ze zmęczenia i przytuleni do siebie usneli. Kacper korzystając z tej sytuacji przysunął się bliżej Julki i ją przytulił. Julka była strasznie zmęczona, ale pomimo tego chciała obejrzeć film do końca...

Julka postawiła na swoim i obejrzała całą komedie romantyczną. Po filmie Kacper wyłączył telewizor i wrócił do łóżka. Było już dość późno więc Julka postanowiła że nie będzie budziła Lexy i ciągneła ją do pokoju.

,, Zostaniemy tu na noc'' - powiedziała do Kacpra. A on przytulił się do niej i po chwili powiedział: ,,dobrze, widzę że jesteś zmęczona, mnie nie oszukasz'' (lekko się zaśmiał) a potem dodał: ,, idziemy już spać, musisz się wyspać. Miłych snów księżniczko, Kocham cię '' i pocałował ją czule w czoło. Julka przytuliła go i pocałowała w usta. Dodając: ,,też cię kocham'' i poszli spać....

Koniec!
hejka kochani 💕
Jak wam się podoba rozdział?
Jutro postaram się też coś napisać😉
Buziaki papa💖

Julka i Kacper- neverending story💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz