10

99 16 3
                                    

Yoongi's pov

Lepas je kejadian di mana aku melenting dengan Hana, aku terus mengemas barangku dan memindah masuk ke rumah aku semula.

Buat apa aku nak duduk dengan dia lama-lama, jijik tahu. Aku tak sangka sebenarnya dia macam tu. Tapi, betul ke apa yang Sandara cakapkan ni.

Haih, baik aku pergi jumpa Sandara lagi bagus.

Author's pov

Sebaik sahaja sampai di hadapan rumah Sandara, Yoongi mengetuk pintu sebanyak tiga kali tetapi tiada orang yang membuka pintu.

Yoongi berasa pelik, nak kata tak ada orang kasut ada siap pakej kasut lelaki lagi depan pintu. Dia membuat keputusan untuk masuk ke dalam memandangkan tombol pintu tidak berkunci.

Sebaik sahaja dia melangkah ke dalam, Yoongi berasa tidak sedap hati dengan suara desahan yang di dengari. Dia melaju kan langkah untuk ke bilik Sandara dan hasilnya amat mengedukan dirinya sendiri.

"Sandara, apa yang awak buat ni" Yoongi berkata dengan suara yang mendatar, tidak kurang juga wajah nya yang tidak menunjukkan sebarang perasaan

"Ouh, hai Yoongi. Baguslah awak dah tahu sebenarnya saya permainkan awak je n pasal Hana tu saya cuma reka cerita. Sorry, dahlah saya nak sambung kerja saya ni awak balik lah."

Yoon3melangkah keluar dengan lemah. Sungguh dia menyesal kerana mempercayai Sandara selama ini dan dia juga menyesal kerana telah menyakitkan hati Hana. Sekarang tujuan dia hanya satu, rumah Hana.

                              🌼🌼🌼🌼

" Hana!! Hana!! Mana kau, keluar la aku minta maaf pasal semalam. Hana!!"

Yoongi berlari naik ke bilik hana untuk berjumpa dengan gadis itu tapi malangnya hanya sekeping surat yang terletak di atas meja solek menjadi tatapan yoongi

Tidak membuang masa, Yoongi menggapai surat itu dan membuka helaian kertas yang berlipat itu. Hampir jatuh terduduk Yoongi ketika membaca kata kata dari Hana.

                                📜📜📜📜

Hai Yoongi, aku tahu kau akan datang cari aku sebab tu aku tulis surat ni siap-siap. Tapi waktu kau baca surat ni aku dah pergi jauh dari sini, jauh dari hidup kau. Terima kasih sebab sudi menjadi sahabat aku dari kecil aku hargai sangat sangat.
     
        Yoongi, aku nak buat pengakuan. Sebenarnya aku dah lama sukakan kau, tapi siapalah aku untuk menjadi kekasih hati kau. Lagi pula, kau dah ada Sandara jadi aku taknak hadir sebagai orang ke tiga.
 
        Waktu kau tuduh aku perempuan murah tu, aku sakit hati sangat sangat. Aku tak sangka yang kau sanggup percayakan Sandara dari aku sendiri. Aku kecewa dengan kau. Tapi tak apa, kita manusia jadi kita tak lari dari melakukan kesilapan. Aku maafkan kau.
  
          Andai kata kau pun menaruh hati dekat aku. Aceh perasan je aku ni. Kau tunggu aku balik ya, suatu hari nanti aku akan balik ke pangkuan kau. Anyeong!!.

                                  📜📜📜📜

"Hiks, mianhae Hana mianhae. Nado saranghae"

Barulah dia sedar yang selama ini cinta hati nya adalah Hana dan bukan Sandara.

Kini, Yoongi menyesali setiap perbuatan nya. Andai dia tahu Hana menaruh hati pada nya sudah pasti dia akan menyayangi dan menjaga gadis itu sebaik mungkin.

Tapi apa yang dia boleh buat adalah menunggu sampailah satu hari yang dijanjikan oleh Hana, iaitu kepulangan Hana ke korea

=========================
Assalamualaikum, anyeong terima kasih kepada para readers yang sidi membaca fanfic abe Syugah ni.
Harap korang sudi membaca cerita ini sampai penghujung dia okay.
Enjoy your reading!

Bye😘

                                               

(C) loving you ❣ <myg>Where stories live. Discover now