21-SÖZ

7.9K 392 25
                                    

Keyifli okumalar güzelliklerim❤️

¦~SÖZ

Günçiçek

Nisan ayına girmiştik. Havalar gitgide ısınmaya başlamıştı. Üzerimde askılı, yerlere kadar uzanan bir elbise vardı. Aslında kot şort ve askılı bluz tercih etmiştim fakat Asaf Kalender yine farkını ortaya koyarak beni bundan caydırmış ve uzun bir elbise giymeme sebep olmuştu. Kıyafetlerime karışılması hoşuma gitmiyordu ama bu seferlik sesimi çıkarmamıştım. Bu seferlik sadece..

Nisa'nın minik elini kavramış yürürken Asaf'ta Kerem'in elini tutmuş yürüyordu. Lunaparkın içine girdiğimiz de çocuklar hayran hayran aletlere bakarak heyecanla birbirlerine işaret etmeye başlamışlardı. Onların bu sevimli hallerine gülümsedim. Çocuklar bu dünyadaki en masum varlıklardı.

"Aysaf abi ben ona bineceğim!" dedi Kerem.

Gösterdiği yere baktığımda gondolu işaret ettiğini gördüm. Asaf Kerem'i kucağına alarak, "O senin yaşına uygun değil küçük adam, başka bir şey seç!" deyince Kerem dudak büktü.

Nisa o sıra neşeyle, "Ben şuna bineceğim!" dedi.

O da atlı karıncaya binmek istiyordu. "Bak bu olur işte!" dediğimde erkeklere doğru döndüm.

İkisi de yüzlerini buruşturuyordu. Göz devirmemek için direndim. Erkekler işte..Kerem kollarını göğsünde toplayıp, "Ben ona binmem ki, bana ne!" diye itiraz etti.

"Of Keyem! Senin seçtiğin şeyler de tehlikeli!" diye cırladı Nisa.

"Tamam şöyle yapalım o zaman ortak bir karar alalım. Ben diyorum ki çarpışan arabalara binelim ne dersiniz?" diye ortaya bir fikir attım.

Bir süre düşündüler bu fikrimi, daha sonra ise beni onayladılar. Asaf Kerem'i yere bırakıp, "Hadi siz önden gidin bakalım!" dediğinde çocuklar koştura koştura bilet satılan yere yöneldiler.

Asaf yanıma gelerek kolunu belime atıp sardı. Göz göze geldiğimiz de,"Sana ne kadar hayran olduğumu söylemiş miydim?" dedi kısıkça.

Burnumu havaya diktim. "Bilmem, hem ben seninle konuşmuyorum!" diye trip attım ona.

Asaf, "Günçiçek, sen hala orada mısın?" diye hayıflandı.

Omuz silktim. "Bana bu sıcakta uzun bir elbise giydirdin!" diye homurdandım.

"Ya ne yapsaydım güzelim? O güzel ve uzun bacaklarını sergilemene izin mi verseydim? Unut bunu!"

"Abartıyorsun!"

Asaf üzerime eğildi. Yüz yüze gelirken can alıcı mavilerinin büyüsüne çoktan kapılmıştım bile..

"Yanımdayken sevgilime bakılsın istemem. Yaşım daha genç katil olmak istemiyorum," diye kısıkça konuştu.

Sözlerini pek fazla algılayamamıştım. Sevgilim.. O güzel sesinden bu kelimeyi duyduğum an erimiştim çünkü. Asaf'ta bunu farketmiş olacak ki dudakları yukarı kıvrıldı. Dudaklarıma doğru eğildiğini farkederken hemen onu durdurdum. Asaf kaşlarını yukarı dikti.

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin