„Tak proč to neuděláš, Tae...?" zašeptal Jungkook a Taehyung se zasmál. Naklonil se nad něj, políbil ho a Jungkook švihl pánví nahoru. „Mhm..." vydechl Jungkook do polibku, když cítil, jak se jejich rozkroky otřely. Jungkook rukama sjel na Taehyungův zadek a přitiskl si ho blíže k sobě. Začal se více třít o jeho nejcitlivější místo tím svým a zároveň mu kousal spodní ret.
Taehyung rukou sjel k Jungkookovým kalhotám a začal mu rozepínat poklopec. Začal mu sundavat kalhoty a rty sjel na jeho bříško. Začal mu jemně líbat podbřišek, zanechával vlhké cestičky a nebo zanechával malinké flíčky. Jungkook se více prohýbal v zádech a tiskl se k Taehyungovi více, jelikož měl strašně blízko obličej jeho rozkroku. „Tae... dotýkej se mě, prosím," vydechl Jungkook a Taehyung se zasmál. Bradou přejel po Jungkookově bolestivé erekci a u toho se díval Jungkookovi do očí. Jungkook tiše zakňučel nad tím pocitem a zaklonil hlavu. „Tae..." vzdychl tiše a Taehyung hlavu zvedl.
Boxerky sundal jedním tahem a Jungkook zadržel dech. Taehyung se zasmál nad tím, jak se Jungkook napnul.
Sundal si své tričko a začal si rozepínat kalhoty, které ale nakonec rozepnul Jungkook. Oblečení letělo, spodní prádlo taky a oba dva už byli zcela nazí.„Bože, jsi nádherný..." vydechl Jungkook a Taehyung se zasmál. „Dnes jen Taehyung, Jungkooku..."
Taehyung si rychle naslinil prsty a potom Jungkooka s láskou políbil. Jungkook trošku polekaně nadskočil a odtáhl se z polibku. „Nikdy jsem... n-nebyl ten dole," zamumlal Jungkook a Taehyung přikývl. „Nedivím se... jsi dominantní, ale svůj prdel ti nedám."
Jungkook se zasmál a políbil Taehyunga. Tiskl si ho k sobě jednou rukou a tou druhou mu volně přejížděl po zádech. Potom v sobě ucítil jeden jeho prst... dva a nakonec tři.
Po přípravě se mu Taehyung podíval do očí a spojil jejich čela. „Můžeme z toho ještě vycouvat..."
Jungkook zakroutil hlavou. „Nechci... chci, abychom měli pokoj od těch bolestí. Jinak bych to takhle nikdy neuspěchal."„Teď tě to ale chvilku možná bude bolet," zamumlal Taehyung a Jungkook se usmál. „Pro tebe bych vydržel celosvětovou bolest... a neprodlužuj to."
----
Yay, takže... The Fate se nám někdy bude blížit ke konci, sice ne brzo, ale někdy ano.
Je tu nádech toho nadpřirozena... A tak příští chci mít bez nadpřirozených věcí, so.
Napište jedno číslo do komentářů podle toho, jaký příběh se vám zalíbil nejvíce ^^ A prosím, co nejvíce ať toho tady je, jelikož to potom bude více jednoznačný (+ uvidím alespoň nějaký ten zájem ^^)
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fiksi Penggemar<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...