Μόλις τα αγόρια έφτασαν έξω από το σχολείο με το αυτοκίνητο είδαν τα κορίτσια και έμειναν με το στόμα ανοιχτό δεν της περίμεναν τόσο όμορφες αλλά ταυτόχρονα και τόσο σπαστικες.
Νίκος pow
Σταματάμε μπροστά στο σχολείο και ανοίγω το παράθυρο κατεβάζω τα γυαλιά και βλέπω την αδλεφη μου με της φίλες της. Της χαιρεταμε και μας συστήνονται.
- Κ: Παιδιά από εδώ τα αδέλφια μου ο Νίκος και ο Κώστας
-Ελ: Έλσα Χάρηκα
-Α: Άννα χάρηκα
- Κω: Κορίτσια και εμείς χαρήκαμε από εδώ να σας γνωρίσω τον φίλο μου τον Άλεξ
- Αλ: Τι κάνετε κορίτσια χάρηκα
- Ν: Χάρηκα κορίτσια αρκετά με της συστάσεις πάμε να πιούμε αυτόν τον καφέ που λέγαμε τώρα γτ αρκετά τι συζητάμε
Έλσα pow
Μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο του Νίκου για να πάμε στην καφετέρια αν και μπήκαμε ο ένας πάνω στον άλλον σαν σάντουιτς για να χωρέσουμε είχε πολύ πλάκα. Τα παιδιά φαίνονται πολύ συμπαθητικά αλλά λίγο ψώνια.Άννα pow
Φτάσαμε επιτέλους στην καφετέρια τα αγόρια άρχισαν να μιλάνε μεταξύ τους για ποδόσφαιρο κλασσικα αγόρια και εμείς αρχίσαμε να σχολιάζουμε και πάλι.
- Κ: Πώς σας φάνηκαν τα παιδιά??
- Αν: Μαναρακια είναι αλλά λίγο ξυνοι φαίνονται
- Ελ: Πολύ ωραίοι είναι τόσο αντυπαθητικοι να μην ήταν και τι στον κόσμο απορώ πως τους αντέχεις??
- Κ: Μετά βίας και επειδή δεν μπορώ να κάνω κ αλλιώς.
- Ν: Για πείτε κορίτσια τι λέτε εκεί.
- Ελ: Λέγαμε ότι είστε πολύ καλά παιδιά
- Ν: Επειδή λέγαμε για ποδόσφαιρο τι ομάδα είσαι??
- Ελ: Παναθηναϊκός από την μέρα που γεννήθηκα εσύ??
- Ν: Ουστ.!!! Βαζελε !!! Μια είναι η ομάδα Ολυμπιακός Φυσικά.
- Ελ: Δεν πας να πνιγείς λέω εγώ σιγά σιγά μπας και γλυτώσουμε.
- Ν: Μπα δεν ψήνομαι να σου κάνω την χάρη.
- Κ: Ε παιδιά σταματήστε
- Ελ: Να σταματήσει ο αδελφουλης σου που θα μου την πει κιόλας.
- Κ: Εντάξει παιδιά μην δίνεται συνέχεια φτάνει δεν ήρθαμε εδώ για να μαλώσουμε.Τελείωσε και αυτό το κεφάλαιο ελπίζω να σας φαίνεται ενδιαφέρον έστω και λίγο..!! Τα λέμε στο επόμενο bye..!!
DU LIEST GERADE
My New friend and my love..!!!
Aktuelle LiteraturΗ Καμέλια 17 χρονών με μπλε μαλλιά και γαλάζια μάτια ύψος 1.70 έχει δύο κολλητές την Έλσα 17 ετών πράσινα μάτια και κοκκινα μαλλια ύψος 1.75 και την Άννα επίσης 17 ετών με κάστανα μάτια και μαλλιά υψος 1.69 επίσης έχει δύο αδέλφια τον Νίκο 20 ετών...