1.Bölüm/Okul Tüneli

7 1 0
                                    

Sardalya sarı renkli, yeşil gözlü, biraz tombik ve hem akıllı hem de komik bir kedidir. Sardalya bir ev kendisidir ama oturdukları sitede kedilerin serbest kalmasına izin vardı ve sitedeki arkadaşlarıyla takılabiliyordu. Ayrıca sahibi Bora ve ailesi evde olmadıkları zaman onu bir kedi kulübüne bırakıyorlardı ve orada arkadaşlarıyla konuşabiliyor ve onlarla oyun oynayabiliyordu.

Bu günde Sardalya klübe bırakıldıktan sonra arkadaşlarıyla konuşmaya başladı zaman geçtikçe sahibi Borayı özlemeye başlamıştı ama sahibi Bora okuldaydı nasıl onu görücekti ki. Saradlya'nın aklında bir fikir vardı arkadaşlarıyla beraber kulübün altına tünel kazıp kanalizasyona oradanda okula gidecekleri. Sardalya bu planı arkadaşlarına anlattı tabii onların da sahipleri o okulda olduğu için hemen kabul ettiler. Ve başladılar tünel kazmaya kazdıkları yerin üstünde halıyla kapatmışlardı, kazdılar ve kazdılar... Sonunda ulaştılar kanalizasyona sadece 3 4 kilometre yürüyüp sonra bir daha yukarı kazmak vardı bunları yaptıklarında okula varacaklardı.

Kanalizasyonda yürürken Sardalyanın arkadaşı  Yumak "Duyduğuma göre burada bir sürü fare varmış. " dedi.
Herkes aç gözlerle etrafa bakındı çünkü çok acıkmışlardı o kadar yol yürüdükten sonra. Arkadan Lily "Ama buradakiler lağım faresi deniyor ve bunlar çok büyük oluyor. " dedi.
Sardalya "Birşey olmaz dimi? " diye sordu. Boncuk aradan "korkuyorum" diye sayıklıyor ve Boncuk biraz korkak bir kediydi. Karşılarında bir tane fare gördüler ve herkes "Bu ne kadar da büyüüüük! " diye bağırıyordu. Sardalya koşmaya başladı ve herkes onu takip etti. Koştular ve koştular sonunda durdular ve "artık buradan yukarı kazalım" dediler. Kazdıklarında şans eseri kendilerini okulun bahçesinde buldular. Ve hepsi koşmaya başladılar sahiplerinin yanına neyseki okul bitmişti ve herkes çıkıyordu Bora Sardalya'yı görünce çok şaşırdı ve Sardalya'yı alıp arabaya gitti. Ve arabada Bora'nın babası Sardalya'yı, Bora'nın kucağında görünce o da çok şaşırdı. Sonra eve gittiler ama Sardalyanın tek yakındığı şey bir tane bile fare yakalayamamasıydı çünkü çok heveslenmişti

Sardalya'nın başka bir macerasında görüşmek üzere hoşçakalın (^_-)

Saradlya'nın günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin