4ο Κεφάλαιο

15 1 5
                                    

Κώστας pow
Ενώ οι άλλοι δύο μαλώνανε εγώ θα ήθελα να γνωρίσω καλύτερα την Άννα φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα προσωπικότητα.
- Κω: Για πες Άννα εσύ τι μουσική ακούς??
- Αν: Ακούω κύριος Λαϊκά και πάνω από όλα ελληνικά και μισώ τα metal πιστεύω ότι όποιος ακούει metal είναι ηλίθιος
- Κω: Εγώ ακούω μόνο metal αρα με λες ηλίθιο??
- Αν: Ε είσαι λίγο
- Κω: Και εσυ είσαι βαμμένη που έχεις τέτοιες απόψεις.
- Αν: Βρε άντε χάσου μαλακά.
- Κ: Γιατί βρίζεις την φίλη μου ρε
- Αλ: Επειδή έβρισε τον φίλο μου την βρίζει τώρα τι θες εσύ και ανακατευεσαι σ έδωσε κανένας τον λόγο.
- Κ: Δεν χρειάζεται να μ τον δώσει κάποιος Αλεξακο τον λόγο τον περνώ από μόνη μ επειδή μπορώ κατάλαβες μοκο τώρα.
- Ν: Εϊ παιδιά σταματήστε είπαμε να πιούμε ένα καφέ και θα μας βγει ξυνος.
- Ε: Να πεις στους φίλους σου να προσέχουν πως μιλάνε στις φίλες μου στη γυναίκες μιλάμε όμορφα γίνεται λίγο gentleman.
- Ν: Είχες και στο χωριό σου gentleman εσύ μην τρελαθούμε τελείως τώρα.
- Ε: Ναι ρε είχα και στο χωριό μου μιλάς εσύ που αλοιφές τον τραχανά στην φέτα που ρουφαγες το ξυνογαλο με το καλαμάκι που είσαι πίσω από τον ήλιο.
- Κ: Έλα να ηρεμήσουμε λίγο όλοι πάμε καμία βόλτα λέω εγώ καλύτερα να μας χτυπήσει λίγος κρύος αέρας μπας και συνέλθουμε.
- Ε: Πάμε γιατί όσο καθόμαστε θα τον πνίξω τον αδελφουλη σου.
- Κ: Πάμε παιδιά??
- Όλοι μαζί με μια φωνή: ΠΑΜΕΕΕ!!!

Καμέλια pow
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πάλι είχαμε γίνει σάντουιτς αλλά ο Άλεξ δεν έχασε την ευκαιρία να μου πιάσει την κουβέντα μην ξεράσω πάλι με εκνεύρισε το ζώο.
- Αλ: Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά?
- Κ: The vampire diaries
- Αλ: Σου αρέσει αυτή η μαλάκια?? Και ποιος σου αρέσει από αυτή την σαπουνόπερα??
- Κ: Αρχικά για να τα πάμε καλά δεν είναι μαλάκια και δεύτερον αγαπώ τον Damon.
- Αλ: Σου αρέσει αυτός ο φλώρος ο μαπας.??
- Κ: Τι είπες ρε μαλακά
( Του ρίχνει ένα χαστούκι και τον πιάνει από τον γιακά)
Μην ξανά μιλήσεις έτσι για τον Damon και την σειραρα πέθανες μόνο αυτό σου λέω βλάκα.
- Αλ: Είσαι πολύ τυχερή που δεν χτυπάω κορίτσια αλλιώς θα σου είχα σπάσει τα δόντια μικρή πολύ αέρα πήρες.
- Κ: Είσαι και πολύ άντρας μιλάμε μην σκίσεις κανένα καλσόν πρόσεχε μην σπάσεις κανένα νύχι και έχουμε πρόβλημα.
- Αλ: Μικρή βουλωστο σου είπα.
- Κω: Παιδιά ηρεμήστε ρε μαλακά και εσύ σταματά ν την πειράζεις φτάνει τώρα να μαλώνουμε όλοι.
- Αλ: Δεν είδες ρε μαλακά με χτύπησε το μικρό κοίτα πως μιλάει.
- Κω: Εντάξει ρε φίλε ηρέμησε τώρα ζητά συγγνώμη και εσύ.
- Κ: Εγώ να ζητήσω συγγνώμη η αυτός που έβρισε τον Damon??
- Αλ: Καλά θα ζητήσω εγώ συγγνώμη που έβρισα τον Φλωρακο σου εεεε τον Damon ήθελα να πω.
- Κ: Ας το δεχτώ τέλος πάντων σε συγχωρώ αλλά άμα το ξανά πεις πέθανες.

Αυτό ήταν το κεφάλαιο παιδιά ελπίζω να σας άρεσε έστω και λίγο τα λέμε στο επόμενο..!!!
-

My New friend and my love..!!! حيث تعيش القصص. اكتشف الآن