'Dışım güzel olabilir ama içim mahşer yeri gibi.'
(2 HAFTA SONRA)
gözlerimi araladıgımda abimi gördüm. Annem ve babamı öldükleri gün sonrasında mezara koyduk. O gündendir kabuslar görüyordum o yüzden abim benimle uyuyordu. Abim olmasaydı kim bilir simdi ne halde olurdum.
"ah! kuzu yakışıklıyım biliyorum ama bakma nazar değecek bakma" dedi abim. Pis abi direk kendine pay çıkar zaten.
"abi biliyormusun? sen tam bir ego yıgınısın" dedim. abimse başını olumlu şekilde salladı.
" biliyorum! kuzu " dedi abim.
" abi ben açıktım" dedim.
" tamam. ben kahvaltıyı hazırlıyorum sende üstünü giy. Tamam mı kuzu?" dedi abim.
" tamam" dedim.
abim odadan çıkınca bende 2 haftadır giymedigim okul forma mı giydim. Saçlarımı açık koydum. Çantamı, telefonumu ve kulaklığı mı alıp aşağıya indim. Mutfaktan güzel kokular geliyor demek isterdim ama yanık kokuyordu. Abi ya sen şu krebi yapamıyon, yine yaktı ya oofffh!
" abi sen yapamıyon" dedim isyan eden sesimle.
"kuzu çok konuşma hadi otur ye sonra direk okula" dedi abim.
" tamam" diyip masaya oturdum. agızıma birşeyler tıkayıp masadan kalktım.
"abi ben çıkıyorum sen işemi gideceksin" dedim.
" evet. Acilen bir bina için gitmek zorundayım" dedi abim. AAAA size söylemedim benim abim mimar. Çalışkan abim benim. kapıyı kapatıp evden çıktım. yolda ilerlerken kulaklığımı kulağıma takıp cem Adrian 'yıldızların altında' şarkısını açıp dinledim. Okula varınca kulaklığımı çıkarıp okula girdim. sınıfa girip tam oturucakken kızlar bağırıp yanıma koşarak geldiler.
"FATMANURRRGGG!" dedi hacer. ben bu kızı tanımıyom. ya arkadaş r'den g'ye nasıl atlıyon ya. Hacer üstüme atlıyınca yere düştük. hacer hariç diğerleri de üstüme çıktı. ÖLÜÜÜYOOMMM! yardım edin ya.
" fatmanur'um seni çok özledim " dedi hacer. ama ben seni özlemedim.
"Çekil! köpek çekil. Geberiom geri zekalı" dedim.
" Hayır banane ya! seni özledim diyorum ve çekilmiyorum. ne yapıcan?" dedi hacer. Acaba şurada tecavüz ediyorlar diye bağırsam ne olur? ah FATMANUR kendine gel.
" çekil ya çekil " dedim haceri üzerinden atarken yerden kalkıp üzerimi düzeltip sırama oturdum. 5 dk sonra Tae geldi. beni fark edince şaşkınlıkla baktı. sonra kendine gelip sıraya oturdu. kapı bir anda açılınca içeriye kadir geldi.
"gencler Türkçecilik ve matematikçi yok bugün yani 4 ders boş" dedi kadir. Hay senin agızını öpücem ya ayy Vazgeçtim öpmiyecem.
" FATMANUR hadi gel konuşalım " dedi sude.
"yol ya uyuyacagım gece düzgün uyumadım" dedim.
" tamam" dedi sude. onlar konuşurken yanımdaki tae'ye baktım kim sabah sabah test çözer ki? delimidir nedir ya. başımı sıraya koyup uyumaya çalıştım.
TAEHYUNG'UN AGIZINDAN
Sıranın üzerinde uyuyan fatmanura baktım. Hayatımda gördüğüm en güzel ikinci kız. Biri annem, diğeri ise fatmanur. Benimle atışması, gülüşü, gidişi, gelişi tam anlamıyla o çok güzel. O sırada üşüdüğünü fark edip hırkamı üzerine attım. Attım dedigime bakmayın orttum tabi örterken saçlarına dokundum. çok yumuşaktı. Düşüncelerime gulup test kitabıma döndüm anasını satayım ya soru! soru değil bunu acaba kim koydu anından opecem. Ben düşünürken zil çaldı. İremler buraya gelirken onlara durmasını ve uyuması gerektiğini söyler gibi baktım. onlarda anlamış olacaklarda çıktılar hemen. Herkes çıkarken sadece ben ve FATMANUR kalmıştık fırsattan ziyade yanağından öptüm. kafamı sıraya koydum ve uyudum.
FATMANUR'UN AĞZINDAN
Gözlerimi araladıgında Tae'yi gördüm. onu görünce tebessüm ettim. ama farklılık vardı üzerimde bir hırka vardı ve yanlış hatırlamıyorsam bu tae' nin hırkası...
__________
selammmmm
yeni bölüm daha
YORUM VE VOTE
SİZLERİ COK SEVİYORUM.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUMSUZLAR -Asena-
Teen Fiction-5 eylül 2019 tarihinde yazılmaya başlamıştır- ortaokul sonda başlayan bir aşk... onların yan yana durmaları biraz tehlike... FATMANUR DOĞA BAŞAK güzel bir kız.. masum.. ama masumlugunun altında hırçın bir kız.. mutlu olduğu günler acı çektiği günle...