Jak to vsechno zacalo..

8 5 0
                                    

Už je to nějaká doba, co se moji rodiče hádají.. Žijí spolu už dlouho a taky si myslím že to tím asi i bude, však víte, všeho moc škodí.. Ale víte co je na tom nejsmutnější? Že řeší blbosti, ale to, jak se cítím já, nebo to, že se do mě ve škole ostatní ze třídy navážejí, to už nikdo neřeší...

.............................................................................
Je 6:20 ráno kdy se probudím a otráveně vstanu z postele, moje kroky vedou do kuchyně, kde si udělám snídani a poté jdu do koupelny..

Oblékla jsem si na sebe černé triko a volné tmavě modré rifle, podívala jsem se na sebe do zrcadla a snažila jsem se usmát, ale když jsem viděla moji hubenou postavu, neměla jsem na to..

Šla jsem tedy do školy kde už bylo plno jiných lidí.. tak jsem se postavila tak někde doprostřed mezi dav lidí jenomže ti se ode mě začali odsunovat dozadu.. nevěděla jsem co se děje ale všimla jsem si, ze se na mě všichni dívají jako kdybych byla svatý obrázek.. no kezby.. Snažila jsem se to tedy neřešit a čekala jsem, než mě pustí do vchodu školy.

Šla jsem do skříňky, kde jsem si odložila bundu a kabát a poté jsem vyrazila do třídy. Sedla jsem si tak jako vždy do první lavice před učitelský stůl.. Sice mě moc "dětí" nemá rádo ale u učitelů jsem docela oblíbená, asi neřeší to, jak člověk vypadá ale co má v hlavě..

První hodinu jsme měli dějepis tak jsem si ho nachystala a šla se ještě trochu učit kdyby učitel chtěl udělat přepadovku..

Hodina probíhala v pohodě, dokud nezazvonilo a já se opět stresovala z toho, jestli se do mě dneska bude chtít opět a zase někdo navážet..

No, jak jsem říkala...

Ahooj🖤 děkuji mooc za přečtení popřípadě hvezdicku🖤 do komentáře mi můžeš napsat jestli bys měl/a zájem o další díl, zatím ahooj🖤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 29, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Prej Anorektička?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat