Yine resimlerime bakıp hayallere dalıyorum... Şimdi kırlarda koşsam, daglara tirmansam, gülsem, eylensem... Ama bu haldeyken nasıl yapa bilirim ki bunları, ben kendi istediklerini yapmakta acizim.
Yine ayak sesleri, yine belki konuşurum diye geliyor. Neden anlamamakta bu kadar israr ediyorlar ki?
-Kapı tıklar -
"Gele bilirmiyim kızım?"------------"
"Kızım seni biriyle tanıştırmak istiyorum, bu Barış. Hani hep bahsederdim ya Taner diye bir arkadaşımdan, onun oğlu işte "
"Merhaba "
"------------"
"Biliyorum kimseyle konuşmuyorsun ama ben konuşmadan duramam kusuruma bakmayacaksın artık "
"-----------"
Ah baba ya yine mi beni konuşturmak için başkalarını getireceksin. Bu hiç bitmeyecek mi? Anla artık konuşmak hiç bir şeyi geri getirmeyecek. Ama bu çoçuk çok tatlı bir şey ya. Gözleri geceyi hatırlatıyor sanki, simsiyah. Bir an o gözlerde kaybolmak istedim,hep orda kalmak...
"Neden Konuşmamakta bu kadar inat ediyorsun ki anlamıyorum. Sanki tek yürüyemeğen senmişsin gibi bakma bana. Senin durumunda olan bir sürü insan var "
"-----------"
"Bak Dilek, senin durumunda olan onlarca insan var ve hepsi bu durumu kabullenip hayatlarına devam ediyorlar. Sende kabullen ve yaşamaya devam et. Bunu başara bilirsin. Bu kadar korkak olmamalısın "
"-------------"
"Aaaah neden yoruyorsam kendimi, konuşmaya bile tenezzül etmiyorsun. Ne halin varsa gör,kabahat bende ki sana birşeyler anlatmaya çalışıyorum. Biliyormusun sen aslında korkağın, kendini beyenmişin tekisin. Yazık ya ailene yazık, senin için birşeyler yapmaya çalışıyorlar. Senin yüzün gülsün diye çalışıyorlar ama sen o kadar bencilsin ki onların acılarını bile göremiyorsun. O kazada sen sadece bacaklarını kaybetmiş ola bilirsin ama onlar kızlarını,tek varlıklarını kaybetdiler. Kimi cezalandırıyorsun diye düşündünmü hiç? Sen böyle yaparak yalnız ailene ceza veriyorsun. Onları sevginden, gülüşünden mahrum ediyorsun -kız buruk bir tebessümle adama bakar -bu kadar bencil olmamalısın. Kendine gel uyan bu rüyadan anladınmı, uyan artık "
Adam cümlesi biter bitmez kapıyı çarpıp çıkar, ama arkasındakı yaşlı gözlerden habersiz.
------------Dilek -------------
Neden böyle yaptı ki şimdi? Ben ne yaptım ona? Sadece sustum, hep yaptığım şeyi yaptım, başkalarını üzmemek için sustum. Oof.... Ne yapmam gerek bilmiyorum. Neden böyle hiss ediyorum onu da bilmiyorum. Gitmesini istemiyorum. Yanımda kalsın. Gözlerime sevgiyle baksın istiyorum. İlk defa böyle yoğun duygular içindeydim. Düşüncelerimle ve göz yaşlarımla uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek DİLEĞİM Sensin
Teen FictionÖncelikle kitabımı okuyacak olan her kese tüm kalbimle teşekkür ederim. Azeri olduğum için belki çok yalnış yazarım sözleri, bu yüzden kusuruma bakmazsanız sevinirim. Hikayem genc bir kızın hayatından yaşadıkları zorluklardan bahs ediyor. Sanarız k...