itiraf...

46 11 0
                                    

En son ne zaman kalbiniz yerinden fırlayacakmış gibi hissettiniz?Ya da dünyadaki tüm oksijeni içinize çekip, yıllardır kimseye anlatmadığınız birşeyden, en yakın dostunuza bahsettiniz?Ben bunların hepsini 5 dakika önce yapmıştım.Bir anda 3 kelime ile yıllardır sakladığım sırrımı anlatıvermiştim.Kalbim hala hızlı hızlı atıyordu.Hatta yarışmalara katılsam kesinlikle derece yapardım.
Benim için sonsuz bir süre gibi gelen 5 dakika Aslının yüzündeki şaşkınlığı geçirmeye yetmemişti.Bana doğru afallayan suratıyla bakmaya devam ederken ,boğuk bir sesle tekrar sordu.
-Oğuz 'umu seviyorsun!?
Başımı evet dercesine salladım.
Sonra gene yıllardır kimseye dökemediğim içimi bir anda dökmeye başladım.
-Evet!Ben Oğuzu seviyorum.Hiç kimsenin sevemeyeceği kadar.Onu kuzeninden ve dünya üzerinde oksijen alan bütün kadınlardan kıskanacak kadar.Çikolatayı onu hatırlattığı için sevecek kadar seviyorum.Onu yaratandan ötürü seviyorum.Okyanus gözlerini,siyah saçlarını sadece benim olmasını isteyecek kadar seviyorum.Hayallerimde ondan bahsedecek kadar seviyorum. Onu sevdiğimi anlamamasını ve benden soğumasını istediğim için sevgilim olduğunu söyleyecek kadar seviyorum. Ben... Ben Oğuzu çok seviyorum.
Bir anda nefesimi dışarı bıraktim.Tüm bunları tek nefesle söylediğime dair yemin edebilirdim.Aslı afallayan suratını yutkunarak düzeltti.Ve hiç beklemediğim bir soru sordu.
-Benden daha çokmu seviyorsun?
Yutkundum bu nasıl bir soruydu böyle.Hani küçükken sorarlardı ya "Anneni 'mi daha çok seviyorsun,Baba'nımı?"aynı bu soruya benziyordu.Bir an suratına baktım. Şaka olabilme ihtimali varmı diye mimiklerini incelemeye başladım.Çünkü şaka yaptığında dayanamaz gülerdi,yada mimiklerini gülmemek için sıkardı.Yüzünü o kadar inceledikten sonra hiç bir şekilde bunun şaka olmadığını anladım.Yüzü oldukça ciddiydi.Bende ortamı yumuşatmak için konuşmaya başladım.
-Bu nasıl bir soru böyle?Sen kardeşimsin,o sevdiğim.İkinizde Benim herşeyimsiniz.
Gözlerini devirdi ama sonra devam etti.
-Öykü birimiz mutlaka ağır basıyoruz.
Sustum. Cevap veremedim. Ikisi arasında seçim yapmak bu hayatta istiyeceğim en son şey olabilirdi.Bende konunun yönünü değiştirmeye çalıştım.
-Aslı. Konunun bunla ne alakası var?
Tekrar yutkundu, gözlerini kapattı ve sanırım dünyada en çok canımı yakan kelimeyi o söyledi.
-Bende Oğuzu seviyorum.
Bir an ne hissedeceğimi bilemedim. Aslı ise Aynı şekilde devam etti.
-Bende Oğuzu herkesten kıskanacak kadar çok sevdim.Küçükken çikolatayı hep senle yerdi, kıskanırdım ama en yakın dostumsun diye sana kızamazdım.En yakın arkadaşının sen olduğunu bilsemde bişey diyemedim,çünkü sen vardın. Ben yıllardır sen varsın diye ona açılamamıştım.O gemiyi okyanusa bırakamadım.Çünkü o okyanusta başka bir gemi vardı zaten ve o gemi benim en güvendiğim, en sevdiğim dostumun gemisiydi.Bende bırakamadım gemimi senin gemini batırır diye,canını yakar diye.Vazgeçtim bende,yani çalıştım fakat sen bana söylediğinde dayanamadım.O yüzden sordum sana beni'mi daha çok seviyorsun,Oğuzumu.Eğer cevabın Oğuz olursa vazgeçecek herşeyi içime gömecektim,ama beni seçseydin sana direkt onu sevdiğimi söyleyecektim. Benim için ondan vazgeçmeni isteyecektim,ama gene fikrimi değiştirdim.Anladımki sen benim için Oğuzdan çok daha değerliydin.Öykü ben özür dilerim.Senin Oğuzu sevdiğini anlamayacak kadar tanımadığım ve salak olduğum için.Ben senin Oğuzu sevdiğini bilseydim çoktan vazgeçerdim. Özür dilerim. Çok özür dilerim.
Ağlayarak bana baktı.Yeşil gözlerini ilk defa bu kadar hüzünlü gördüm. Beni benden çok seven bir dostumun olduğunu görünce bende duygulandım ve ona sarılarak ağladım.Boğazım düğümlenmiş olsada sessizce kulağına doğru fısıldadım.
-Sanırım bende seni seçerdim...
Bana doğru baktı gülümsedi.Bende ona karşılık verdim,ve devam ettim.
-Bende senin için Oğuzdan bile vazgeçebilirim.Yeterki sen yanımda ol...

Canım arkadaşlarım hikayemi gerçektende beğendiyseniz en alttaki yıldıza tıklamanızı istiyorum.Ve yorumlarınızı bekliyorum.
(*tabi her bölümde*)
😁🥰☺️

hayallerimde senden bahsettimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin