kuzen

122 8 0
                                    

Arkadaşlar merhaba.hikayemin okuyucu sayısı iyi ama vote az .beğenmediyseniz soyleyin lutfen.elimden geldiği kadar ii yazmaya çalışıyorum.başını beğenmemiş olabilirsiniz.dediğim gibi yeniyim ama devam.edin lutfen .ve o guzel votelerinizi eksik etmeyin...

Bu sabah erkenden annemle kalkıp evleri temizledik ve şuanda annemle kek yapıyorum.nie sevgili kuzenim buşra almanyadan bugun bize gelicek .yani o cadı için şuanda ben Kek yapıom ya ben aman ne guzel.buşrayı çok seviyorum ve o benim bu hallerimi bilio odamın o halinide bizde kalıo alışkın yani o yuzden çok rahatım yanında.bilgeyle çağlarıda tanıo.çağlar demişken bir kaç defa aradı ama açmadım hastayım bahanesiylede okula gitmiyorum 1 haftadır.emir numara mı nasıl buldu bilmiyorum ama bir kaç defa nasılsın gibi mesajlar attı."ne duşunuyon kız yine kalk un ver"bunu dien annem tabikide.kalkıp dolaptan unu çıkardım ve masaya oturdum.oturmamla zil çaldı.abim açsın diyerek kıçımı devirip oturmaya devam ettim tabikide ne gelen var ne giden.kalkıp kapıyı açtım.gelen babamdı.kuzen geliceği için erken gelmiş.ceketini alıp askıya astım birlikte mutfağa geçtik ben yine masaya oturdum babam ise şoyle bir donup etrafına bakındı ve kokladı."ev temiz ve kek mi yaptın hanım."

"evt bey ve ecem bana yardım etti."annem bunu dedikten sonra babamın gozleri fal taşı gibi açıldı bilio tabi malını şaşırdı adam ."inanmam ecem iş yaptı ha diip" guldu babam bende alaycı guluşumu yollayıp odama geçtim şuanda toplu ama buşu gelince yine eski haline donuceğini biliyorum.yatağa oturup telefondan bilgeye mesaj attım.oda gelicek bugun bize .bu gece kopucaz.

Bokluya

Ne zaman glyn

Teli bırakıp dolaba ilerledim havaalanından almaya gideceğiz buşrayı babamla.altıma siyah dar paltolonumu üstunede salaş bir tişört geçirdim saçlarımı tarayıp duz bıraktım bileklerimi takıp rimelimi ve parlatıcığımı surdum işte hazırdım.telefondan ses gelince elime alıp mesajı okudum

Bokludan

Geliyorum yoldayım

Bokluya

tamam bebek

Nihaha bizimle gelemicek annem onu kesin iş yapmak için gondermez.çantaya telide atıp salona geçtim babam ustunu değiştirmiş paltosunu giyiyordu.kapı çaldı gidip açtım gelen tabikide bilgeydi.içeri girer girmez annem mutfaktan "bilge sen gitmiosun bana yardım ediosun "die cırladı.bilge bana ateş saçan gozleriyle bakarken opucuk atıp kapıya koştum.haha .beyaz converslerimi giyerken babamda geldi ayakkabısını giydi ve birlikte aşağıya indik.arabaya bindik ve havalalanına doğru yol aldık.uzanıp teyipten muzik açtım ve yolu izlemeya başladım.yaklaşık 1 saatlik yolculuktan sonra havaalanlındaydık.arabadan inip buşrayı beklemeye başladık .çok ozlemiştim onu.arabaya yaslanmış bir şekilde etrafa bakınırken karşıdan gelen emirleri gordum.yanında mert ve cem vardı.gormemezlikten gelirken bu tarafa geldiklerini gordum.babamı yollamam lazımdı."baba sen yorulmuşsundur arabada beklesene ."

"haklısın kızım" diip arabaya bindi babam derin bir oh çektim ve emirler geldi.hepsi "selam" dedi aynı anda sonra cem selam demekle yetinmeyip bana sarıldı.bende sarılcakken emir cemin kollarını çekip geri itti mert gulerken cem kollarını dolayıp arkasını dondu sanırım kusmuştu.emirin neden boyle bir şey yaptığını anlayamamamıştım.gozlerinde kıskançlık vardı."nasılsın."

"iyiyim emir sizin ne işiniz var burda."bunu dememle cem kollarını çozup heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı."ecemcim ben almanyaya gitmiştim iyiki gitmişim ya uçakta yanımda bir kız vardı çok guzeldi ya numarasını istedim ama kafama çantayla vurdu "hepimiz guluşurken emir sırıtmakla yetinip bana bakıyordu."ecemmm."

"buşraa" diip kollarımı buşraya sardım.oh çok ozlemişim ya.ayrılınca emirle mert bu kim der gibi bakııyordu.cem ise ağzı açık bir şekilde buşraya bakıyordu."buşra" dedi cem .

Hayatımın anlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin